Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със запалителната уредба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем със запалителната уредба

    За мембраните да,може и да им е време,но снощи направих друго нещо-завих с 1/4 оборот крана за подаване на газ и я палих така доста пъти.За сега гърмежите спряха......но дали от това е проблема не мога да кажа на 100%.Между другото никой нищо не писа за датчика на коляновия вал???Все пак имам и леки съмнения в него,защото най-вероятно е оригиналния,а колата е вече на близо 150 000км.Всъщност,ако вземе пак да гърми остана само той за смяна и разбира се скъпичките и труднонамираеми бобини.

    Коментар


    • #32
      От: Проблем със запалителната уредба

      Този датчик е вечен на повечето коли. С бобините ще видиш филм, но пак има варианти за действие - може да се адаптират някакви други. Е, поне аз мога.

      Ако проблемът е от качество на сместа, 1/4 оборот едва ли ще те оправи трайно, а и за пръв път ще е проблемът да е от богата смес - обикновено гърми от бедна. Но пробвай така - гърнето по-зле няма как да стане.

      Паленето много пъти един след друг не е съвсем валидна проба - важни са и паузите, и изстиването, но то ще се разбере.

      Коментар


      • #33
        От: Проблем със запалителната уредба

        Просто отвий кранчето за газта с един оборот.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          От: Проблем със запалителната уредба

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Просто отвий кранчето за газта с един оборот.
          Щом го е правило с филтър на 6000км, не е от това. Той е с ГАДНИТЕ бобини.

          Коментар


          • #35
            От: Проблем със запалителната уредба

            Гърми от бедна смес. При замърсен филтър не би гърмяло. Просто ще гори повече.
            Не изключвам бобините като потенциален виновник, но съм почти сигурен, че обогатяването на сместта ще реши проблема.
            Освен това при моно или пълен инжекцион е редно да пали на бензин всеки път и при повишаване на оборотите да превключва на газ. (въпрос на превключвател) Нищо не му коства да отвие малко дозатора и да види дали НСБОП ще излезе от ауспуха.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              От: Проблем със запалителната уредба

              При бедна смес гърми главно в посока към филтъра. Принципно си прав, просто аз знам кое в тази модификация е за бой.

              Коментар


              • #37
                От: Проблем със запалителната уредба

                Може би тогава най-правилно е монтаж на бобина от автомобил.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #38
                  Re: Проблем със запалителната уредба

                  Датчика ти е VR магнитен и най-лесно може да го провериш дали е изправен е за му измериш съпротивлението, трябва да е между 200-400 ома.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем със запалителната уредба

                    @scrapheap
                    Като си мъж, намери такива. Има ги на някои апокрифни опели (откъдето е взета цялата моноинжекция) и там се славят като също толкова ниско надеждни, но за сметка на това трудно намираеми. На моното на Нива всъщност са му читави руските неща (а те са малко).

                    Другата рецепта е делко, бобина и комутатор от карбураторна Нива.

                    Трети вариант е приспособяване на една двойна бобина и едноканален комутатор от двете версии на запалването на Самара или подобна комбинация от други коли.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем със запалителната уредба

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      ...Другата рецепта е делко, бобина и комутатор от карбураторна Нива...
                      Това е правилният отговор
                      Колкото по-просто- толкова по-надеждно.
                      Особено, когато при въпросния двигател тези иновации не носят нищо добро, а само влошават надеждността.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем със запалителната уредба

                        Ясене,преди съм я пробвал с делко и работи перфектно на газ,обаче на бензин въобще не проработва,защото като махна нейната оригинална бобина и разкача всичките и букси на таблото ми светва лампата на компа и бензиновата помпа въобще не се чува.Просто нещата при работа на бензин са свързани и не става с ей така само да сложиш делкото,руския комутатор и край-/пробвал съм/.Просто буксите за оригиналната и бобина артисват и работа на бензин "нъц".Сигурно има начин,но аз не го знам,а и не съм се интересувал до сега.Лятото просто ей така за проба и поставих временно делко и на газ си работеше добре,но на бензин как трябва да станат нещата в момента и идея си нямам.Днес я карах цял ден в градско движение с леки паузи.Пукна съвсем леко само веднъж.Довечера ще има и обстоен преглед на тъмно.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем със запалителната уредба

                          На бензин, че има как да се излъже, има. Но най-правилно е да се излъже с един хубав, голям карбуратор.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем със запалителната уредба

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            На бензин, че има как да се излъже, има. Но най-правилно е да се излъже с един хубав, голям карбуратор.
                            И моите планове за в бъдеще са да стане карбураторна.А мислиш ли,че ще може да работи с елекрическата бензинова помпа карбуратора или ще трябва да поставям стандартната механична тип ВАЗ2101.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблем със запалителната уредба

                              Или стандартната механична (мога да ти подаря 2-3) или електрическа, но за карбураторен двигател. Тази, която имаш, ще препълва карбуратора - работи на 10 пъти по-високо налягане и около 30 пъти по-голям дебит.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблем със запалителната уредба

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Или стандартната механична (мога да ти подаря 2-3) или електрическа, но за карбураторен двигател. Тази, която имаш, ще препълва карбуратора - работи на 10 пъти по-високо налягане и около 30 пъти по-голям дебит.
                                Благодаря-що се отнася до механична,и аз имам 2-3 броя в наличност.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X