Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със запалителната уредба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Проблем със запалителната уредба

    Преди малко доста се поогледах на тъмно,но светене на кабелите не забелязах.Явно остава самите бобини вътре да дават евентуално някакъв пробив на високо напрежение.Но интересното е,че колата запали ли веднъж си работи както винаги,без каквито и да било прекъсвания и гърмежи-/чудно каква ще е тази "тънка" повреда в бобините,която да поражда гърмене в ауспуха единствено при въртене на стартер,а после при заработване на мотора да няма никакви проблеми???/.Ето ги и въпросните бобини...-за тези,които се интересуват:
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #47
      От: Проблем със запалителната уредба

      Направи още една проба - намали междината на свещите до 0.5

      Коментар


      • #48
        От: Проблем със запалителната уредба

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Направи още една проба - намали междината на свещите до 0.5
        Добре,утре и това ще направя,но ми се струва,че при това кораво запалване даващо 35-40KV напрежение,разстояние от 0.8-0.9мм. и то при чисто нови свещи си е напълно нормално.Но защо пък да не пробвам...П.П.Жигулито ми е с едни стари NGK-та и допотопното запалване с чукче с електронно вързано към него,обаче напук на всичко не ми е създавало такива грижи.С него изминах 150 000км. на газ с едни 20лв. дадени веднъж за смяна на мембрани и 4 пъти по 16лв. за смяна на свещи.Купил съм и някой друг палец и капачка по 3-4лв.Това ми е подръжката по запалителна и хранителна уредба за 150 000км.И после как да не си обичаш старата и вярна машина,закупена лично от дядо ми на 21.06.1979г.-/ВАЗ 21011/.
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #49
          От: Проблем със запалителната уредба

          Растоянието на свещите при карбуратора са 0.7-0.8. При инжикциона е 1.0-1.13
          Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

          Коментар


          • #50
            От: Проблем със запалителната уредба

            Първоначално публикуван от krasivl Преглед на мнение
            Растоянието на свещите при карбуратора са 0.7-0.8. При инжикциона е 1.0-1.13
            разтоянието не зависи от това дали е карбуратор или инжекция а от това с какво запалване е контактно или безконтактно.

            Коментар


            • #51
              От: Проблем със запалителната уредба

              "Да чукна на дърво"-вече 3-ти ден никакви гърмежи.Току що се прибирам от нощен оф-роуд в който също имаше постоянни спирания,паузи,тръгвания и съм доволен от колата.Нещата,които направих още оня ден са:смяна свещи+ВФ,съвсем леко намаляне на газта,изместване още малко на датчика на коляновия в посока "предварение"-/моя съм го направил подвижен/.Току що пробвах и максималната скорост от "Петолъчката" към Ямбол-по километраж-145км/ч.при 5500об./мин.Задържах я така около 2-3 минути и мотора леко се постопли-/около 95гр/.
              Последно редактирано от Янко Желязков; 16-10-10, 01:47.

              Коментар


              • #52
                От: Проблем със запалителната уредба

                За щастие вече повече от 10 дни никакви гърмежи-явно цялата работа е била в нарушена центровка-/тъй като датчика съм си го направил на подвижна стойка и явно беше помръднал/.Още тогава го плъзнах в посока "предварение" и докарах работата на мотора "на слух".Стегнах го здраво и от тогава край на гърмежите.

                Коментар


                • #53
                  От: Проблем със запалителната уредба

                  Интересно. Твоята кола има датчик за детонации и без повод тя няма да премести центровката назад, а гърмежи не се случват и с обичайната центровка за бензин.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Проблем със запалителната уредба

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Интересно. Твоята кола има датчик за детонации и без повод тя няма да премести центровката назад, а гърмежи не се случват и с обичайната центровка за бензин.
                    Говоря за датчика на коляновия вал,който казва кога да се подаде искрата.И нали моя е направен подвижен,и нали и не бях го стегнал като хората и явно оттам е идвал проблема с изместената центровка-/абе незнам това пипах последно и от това се оправи./

                    Коментар


                    • #55
                      От: Проблем със запалителната уредба

                      Знам за изместения датчик и всичко друго, което написах, остава валидно. Освен, ако наистина не се е изместил назад.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Проблем със запалителната уредба

                        Колеги за да не правя поредната тема, днес ми се случи следното. На два пъти, след като беше стояла 15-20 минути ,Нивата не искаше да запали - въртя ключа, чува се някакъв слаб звук - прищракване, но дотам - не върти стартера, не пали. Няколко пъти без успех въртях ключа, вадих комутатора, какво ли не правих, не пали. Влизам в колата, въртя - запали. После пробвах - гася - пали без газ, перфектно, няколко пъти.
                        На какво може да се дължи това - мисля, виновен е стартера, може би някой кабел е за смяна, но не знам кой (от тоци не отбирам). Поне според ръководството ми се струва, че това е описанието на проблема :
                        При включении стартера слышен щелчок под капотом, но якорь стартера не вращается. Проверьте омметром сопротивление цепи «аккумуляторная батарея — стартер», в том числе и провод «массы». Если цепи исправны, снимите стартер и проверьте работу его реле

                        П.П. Нивата е карбураторна, 1.7 с "електронно" запалване, делко-комутатор-бобина
                        Александър

                        Коментар


                        • #57
                          От: Проблем със запалителната уредба

                          С голяма вероятност е нагорял шалтера на стартера. Придвижи се към " Цар Симеон" и питай къде са сервизите за стартери. Има ги няколко. Тези на Сливница и Козлодуй - не ги препоръчвам.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Проблем със запалителната уредба

                            Аз вече ходя редовно само в един сервиз , ти знаеш кой. Ще взема въпросния шалтер и беж при майстора. А под шалтер какво точно имаш предвид - релето ли, защото скоро точно то бе сменено скоро. От какво може да е "нагорял" ?

                            П.П. Я да прочета ръководството и да се запозная с устройството на стартера, вместо да задавам тъпи въпроси.
                            Александър

                            Коментар


                            • #59
                              От: Проблем със запалителната уредба

                              Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                              Аз вече ходя редовно само в един сервиз , ти знаеш кой. Ще взема въпросния шалтер и беж при майстора. А под шалтер какво точно имаш предвид - релето ли, защото скоро точно то бе сменено скоро. От какво може да е "нагорял" ?
                              То пак е реле, ама е на дупето на бендикса на стартера. Там където са двата дебели болта, на които се връзват дебелите кабели.
                              Вътре има медна кръгла дебела пластина. Като нагори - така става.
                              Бегай на Симеон. Майстора пак там ще го занесе. Че е един от последните универсалисти - така е, ама не чак толкоз.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Проблем със запалителната уредба

                                Може и да си прав, въпреки че релето май сам си го смени. Под дебели кабели имаш предвид, тези, които са към акумулатора предполагам. Дали пък някой от тях (черния примерно) не е заминал. Чета и други форуми, и вероятно причината е посочената от теб. Благодаря.
                                Александър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X