Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със запалителната уредба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Проблем със запалителната уредба

    Въпросната част се нарича "включвател". Един цилиндър с по-малък диаметър от стартера захванат с два-три болта към стартера. Има си го като резервна част или като ремонтен комплект. От него е проблема (както е обяснил колегата по-горе)

    Коментар


    • #62
      От: Проблем със запалителната уредба

      http://www.autoprospect.ru/vaz/21213...7-starter.html

      Това, на втората картинка трябва да е моя стартер. Въпросния шалтер е под номер 6, нали така? Искам да знам какво ремонтирам, защото знаеш как са по сервизите - като те усетят, че нещо не отбираш и почват да лъжат и да дерат кожи.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25-03-159-5935_img.jpg
Прегледи:1
Размер:108.1 КБ
ID:5232635

      Та това, по малкото цилиндърче предполагам е "виновника"
      Последно редактирано от axlastro; 01-12-10, 18:55.
      Александър

      Коментар


      • #63
        От: Проблем със запалителната уредба

        Да - на втората схема - номер 6 . И на снимката - по-малкото цилиндърче. Това е.
        Това цилиндърче е всъщност електромагнитен клапан, който при подаване на напрежение дърпа котвата . Тя пък избутва бендикса ,той зацепва в маховика и предава въртящ момент на двигателя.
        Та този клапан има вътре едни медни пъпки (контактна пластина на схемата - № 7). Те се износват и трябва да се сменят .....или цял включвател. Ако цилиндъра (кожуха) е капсулован е по-трудно и смяна на цял включвател е за предпочитане.
        Успех !

        Коментар


        • #64
          От: Проблем със запалителната уредба

          Отиваш в някоя морга и за 30-35лв си взимаш цял стартер.Няма смисъл да даваш 15-20лв само за шалтер.Стартерите стават от всички модели на ВАЗ,даже и от някой фиат-и ставаха.

          Коментар


          • #65
            От: Проблем със запалителната уредба

            Да-в шалтерчето е причината.Най-важното от цялата работа е преди да започнеш ремонта първо да откачиш акумулатора-иначе може да стане голяма беля.След като привършиш ремонта огледай добре силовите кабели,че често имат навика да опират в двуцевката и други метални места-привържи ги надеждно с нещо,надалеч от изпускателните тръби.

            Коментар


            • #66
              От: Проблем със запалителната уредба

              Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
              Отиваш в някоя морга и за 30-35лв си взимаш цял стартер.Няма смисъл да даваш 15-20лв само за шалтер.Стартерите стават от всички модели на ВАЗ,даже и от някой фиат-и ставаха.
              И той на свой ред да сдаде багажа? Като гледам цялата работа си е да си взема въпросната резервна част - може би целия "вкючвател" и после или да тичам при майстора, или да си го сменя сам. Има ли някакви по-сложни процедури при смяната - пружинки, които могат да полетят, някакви тънкости (освен посочените от Янко мерки за безопасност) такива неща. И предполагам на студен автомобил, за да не се изгоря
              Александър

              Коментар


              • #67
                От: Проблем със запалителната уредба

                Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                И той на свой ред да сдаде багажа? Като гледам цялата работа си е да си взема въпросната резервна част - може би целия "вкючвател" и после или да тичам при майстора, или да си го сменя сам. Има ли някакви по-сложни процедури при смяната - пружинки, които могат да полетят, някакви тънкости (освен посочените от Янко мерки за безопасност) такива неща. И предполагам на студен автомобил, за да не се изгоря
                Не е трудно и става сравнително бързо.Както казваш на студен мотор ще ти е значително по-лесно да свалиш стартера.Според мен няма нужда да даваш пари по майстори точно за това нещо.

                Коментар


                • #68
                  От: Проблем със запалителната уредба

                  Мерси колеги за помощта, утре отивам за чаркове и го захващам. Малко съм на вие с ремонтите - засега сам съм сменял термостат, разни маркучи, мембрани и филтри по карбуратора, кабели на свещи, спукани гуми и други дреболии. Сега ще се пробвам с това.

                  П.П. А необходимо ли е да се свали целия стартер за да се замени тази част, нали се пада отгоре?
                  Като гледам тук, май си е необходимо. Поне е добре обяснено.
                  http://www.autoprospect.ru/vaz/21213...-startera.html
                  Александър

                  Коментар


                  • #69
                    От: Проблем със запалителната уредба

                    Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                    Мерси колеги за помощта, утре отивам за чаркове и го захващам. Малко съм на вие с ремонтите - засега сам съм сменял термостат, разни маркучи, мембрани и филтри по карбуратора, кабели на свещи, спукани гуми и други дреболии. Сега ще се пробвам с това.

                    П.П. А необходимо ли е да се свали целия стартер за да се замени тази част, нали се пада отгоре?
                    Като гледам тук, май си е необходимо. Поне е добре обяснено.
                    http://www.autoprospect.ru/vaz/21213...-startera.html
                    Добре е да се свали. Първо е по-лесно за работа, а ще се видят и бъдещи потенциални проблеми..втулки, лагери, четки, зъбни таркалета, пружинки и.....

                    Коментар


                    • #70
                      От: Проблем със запалителната уредба

                      Лагери в тоя стартер няма , а иначе може да го смениш без да сваляш стартера но по - добре го свали , поне ще си излекуваш нервите ще видиш как хубаво излиза и по интересното е , че излиза заедно с кабелите отдолу е почти невъзможно да ги свалиш и с доста връткания на пред на зад на ляво на дясно излиза , и после доста интересно влиза , общо взето си е приключение .
                      [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                      [B]Ford Escort xr3 [/B]
                      [B]Aro 10 [/B]
                      Плачи! Там близо край град София
                      стърчи, аз видях, черно бесило,
                      и твой един син, Българийо,
                      виси на него със страшна сила.
                      0896042536

                      Коментар


                      • #71
                        От: Проблем със запалителната уредба

                        Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
                        Лагери в тоя стартер няма , а иначе може да го смениш без да сваляш стартера но по - добре го свали , поне ще си излекуваш нервите ще видиш как хубаво излиза и по интересното е , че излиза заедно с кабелите отдолу е почти невъзможно да ги свалиш и с доста връткания на пред на зад на ляво на дясно излиза , и после доста интересно влиза , общо взето си е приключение .
                        В крайна сметка, може ли да се смени без се сваля гадта, при условие, че е така заврян под колекторите и термостата ми се струва по-добре малко по удачно, но не знам дали няма да видя зор с развинтването на трита винта, които държат въпросния "включвател"? Няма да отварям самия стартер, за да гледам четки и т.н. Освен това, майстора скоро сменя реле и каза, че всичко си е ОК в самия стартер, така че няма смисъл да го отварям целия и да си усложнявам живота.
                        Александър

                        Коментар


                        • #72
                          От: Проблем със запалителната уредба

                          Чукни го с нещо да се разклати самия стартер. Може да няма добра маса. Притегни болтовете. Масата на твоя автомобил вероятно отива директно на него.
                          Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Проблем със запалителната уредба

                            И електромотора се сваля на канал от долу. Евентуално само единия болт от горе. За целта се използва или лула или камък от гидория, мисля № 13. Отхлабваш и после с тресчьотка. Не прави опити с гаечен ключ. А трябва да се свали защото е почти невъзможно да се демонтира от него бендикс. Да ходиш на майстор за такава дреболия е излишно харчене на пари. Елементарно е, ще се убедиш сам.
                            Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Проблем със запалителната уредба

                              Канал нямам на разположение. Ще видим какво ще правя, утре ще го огледам на светло и ще го измисля.
                              Колега, благодаря за съветите, но честно казано за не толкова грамотен технически човек като мен, някои от думите ми се налага да ги гледам какво означават. Е затова е гугъл Бендикс беше непознатата дума.

                              А самия стартер, не се ли държи на някакви шпилки и те съответно какво държат, да не падне нещо голямо в процеса на работа
                              Последно редактирано от axlastro; 01-12-10, 21:42.
                              Александър

                              Коментар


                              • #75
                                От: Проблем със запалителната уредба

                                Първоначално публикуван от fireman160 Преглед на мнение
                                И електромотора се сваля на канал от долу. Евентуално само единия болт от горе. За целта се използва или лула или камък от гидория, мисля № 13. Отхлабваш и после с тресчьотка. Не прави опити с гаечен ключ. А трябва да се свали защото е почти невъзможно да се демонтира от него бендикс. Да ходиш на майстор за такава дреболия е излишно харчене на пари. Елементарно е, ще се убедиш сам.
                                стартера се вади от горе.канал нему трябва.звездогаечен 13 е универсалния инструмент.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X