Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето на Пасат B3

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Проблем с паленето на Пасат B3

    Ако е клапан или нещо наоколо ще е супер. Аз ще се надявам да не е нещо по-надолце. Много странно, с нетърпение чакам да се разбере 100% какво е... Предполагам са погледнали за крив вал или нещо друго подобно при клапаните. Голяма мистерия. Хрумна ми и нещо друго, защо не пишете на производителя, може да има подобен случай.

    П.П. Да не пиша още едно мнение, кобилиците как са?
    Последно редактирано от Насов; 30-01-09, 16:16.

    Коментар


    • #62
      До: Проблем с паленето на Пасат B3

      И да е крив вала не е страшно, имаме резервен от 2000 кубиков. Май така или иначе него ще слагат по някое време. Дано наистина не е нещо по-надолу.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #63
        До: Проблем с паленето на Пасат B3

        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
        Зъб беше прескочил един път. След като я отворихме и се видя сменихме ремъка. Вече всичко е зацепено както пише по книгите. Старият ремък беше разтегнат с около 3 см спрямо новия.

        За мазането - масло има, като запали лампата за маслото гасне. Датчиците са два - един за налягането при биелните и основните лагери и един на маслената магистрала за главата. Отчитат, че маслото има нормално налягане. Странното е, че не изтракват като запали. Преди първите 1-2 секунди се чуваше ясно тракане, сега го няма. Май ще сваламе капака за да видим какво става там.

        Меренето на компресията не показа отклонения. Всички цилиндри са на 13 атмосфери.

        Главата е правена септември месец - шлайф, напасване на клапани. Тогава е сменен и разтегналият се ремък. До сега има навъртяни около 10000км. Двигателя работеше като часовник.
        Тези 13 атмосфери нещо ме притесняват, на нов двигател по каталог са 10.
        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

        Коментар


        • #64
          До: Проблем с паленето на Пасат B3

          Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
          Тези 13 атмосфери нещо ме притесняват, на нов двигател по каталог са 10.
          На УАЗ - може. 13 е даже малко за този.

          Коментар


          • #65
            До: Проблем с паленето на Пасат B3

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            На УАЗ - може. 13 е даже малко за този.
            Колега нещо много си се убъркал, ама много, говориме за бензинова кола а не дизел.

            Двигателя е ABS 90 коня, степен на сгъстяване 10.5.
            Уаза има степен на сгъстяване 7.5, на моя толкова му дават руснците.

            Нека не спамиме темата и не заблуждаваме колегата с грешна информация.
            "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

            Коментар


            • #66
              До: Проблем с паленето на Пасат B3

              Проверявам да видя какъв е напредъка в решаването на проблема с пасата и виждам ,че още има колеги които не правят разлика м/у степен на сгъстяване и налягане(компресия) в цилиндрите.Писано е много само трябва да се прочете. (ЯСЕН прави вярно заключение).

              Коментар


              • #67
                До: Проблем с паленето на Пасат B3

                Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                Колега нещо много си се убъркал, ама много, говориме за бензинова кола а не дизел.

                Двигателя е ABS 90 коня, степен на сгъстяване 10.5.
                Уаза има степен на сгъстяване 7.5, на моя толкова му дават руснците.

                Нека не спамиме темата и не заблуждаваме колегата с грешна информация.
                Хич даже не съм се объркал, между степен на сгъстяване и компресия има балкан разлика. Ако компресията е равна на степента на сгъстяване, това е силно износен двигател.

                Коментар


                • #68
                  До: Проблем с паленето на Пасат B3

                  А колата има ли дебитомер ?
                  На един голф така беше му гърмяла газта няколко пъти и изкривило клапата вътре на дебитомера , и само препалва и гасне чат пат работеше на тихи обороти но не може да се изфорсира , и сменихме дебитомера и сега работи екстра .
                  [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                  [B]Ford Escort xr3 [/B]
                  [B]Aro 10 [/B]
                  Плачи! Там близо край град София
                  стърчи, аз видях, черно бесило,
                  и твой един син, Българийо,
                  виси на него със страшна сила.
                  0896042536

                  Коментар


                  • #69
                    До: Проблем с паленето на Пасат B3

                    ^^^^^^

                    http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=2011

                    Дросел или дебитомер?За клапата на дросела май говориш
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #70
                      До: Проблем с паленето на Пасат B3

                      Първоначално публикуван от Bulphoto Преглед на мнение
                      А колата има ли дебитомер ?
                      На един голф така беше му гърмяла газта няколко пъти и изкривило клапата вътре на дебитомера , и само препалва и гасне чат пат работеше на тихи обороти но не може да се изфорсира , и сменихме дебитомера и сега работи екстра .
                      Моноинжекция е.Няма...Баси случая.И аз мисля че клапани ще излязат...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #71
                        До: Проблем с паленето на Пасат B3

                        Този двигател няма дебитомер. Дебитомерът, и да го има, не би пречил на работата на газ.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Проблем с паленето на Пасат B3

                          ОФФ от темата.


                          Преди доста години ми откраднаха бензиновата помпа на Голф1 / не е смешно бе / оная дето стои до резервоара долу пред задна дясна гума.6 месеца беше ходене по мьките после с тая кола,смених какво ли не и няма и няма,сьщите симптоми като вашите.Уцелихме помпа на финала и гласене на налягането и запали.

                          Ма нямах газ тогава
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #73
                            До: Проблем с паленето на Пасат B3

                            При последните опити я докараха да пали. С много голям аванс държи празен ход. Като позагрее и с нормален аванс работи. Но от клапаните не се чува характерното притропване при палене. Обаче не се форсира Над 1300 оборота гасне моментално. И плюе горивна смес през моноблока обратно. В момента газта е изолирана изцяло. Тайминг процесора е махнат за да не се бърка в авасна.

                            Отоврените въпроси са 2.
                            1. Дали при следващ опит за палене ще запали с нормален аванс на студено?
                            2. Защо не се форсира?

                            Най-вероятната причина са повдигачи или клапани. В момента обаче брат ми няма време да чопли Другата седмица ще я подхване по-сериозно. Надявам се до петък да има някакви резултати.
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • #74
                              До: Проблем с паленето на Пасат B3

                              Ааа и на газ прави същото защото клапата е останала затворена а притока на газ е преди нея с тази плочка която е .
                              Имам в предвид в кутията на филтъра има дебитомер , заедно с дросел отдолу .
                              Но щом е моно....а щом не се форсира все си мисля , че е нещо подобно не е самият двигател!
                              [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                              [B]Ford Escort xr3 [/B]
                              [B]Aro 10 [/B]
                              Плачи! Там близо край град София
                              стърчи, аз видях, черно бесило,
                              и твой един син, Българийо,
                              виси на него със страшна сила.
                              0896042536

                              Коментар


                              • #75
                                До: Проблем с паленето на Пасат B3

                                Пасата запали!

                                След смяна на повдигачите положението остана същото. Пали, работи на празен ход. Пипнеш ли газта - гасне.

                                След откачане на генерацията - крачка към обезглавяване запали и заработи нормално. Катализаторът е задръстен до козирката, че и отгоре.

                                Благодаря на всички, които дадоха мнения по проблема!
                                Аз не вярвам в чудеса!
                                Разчитам на тях!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X