Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето на Пасат B3

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Проблем с паленето на Пасат B3

    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
    Не разбрах свалили ли сте капак-а на клапаните... Четох внимателно, простете ако съм пропуснал.
    Още не. Оставихме по-сериозното разглобяване за след диагностиката. Изчерпихме се от към идеи. Надявам се човека от VW клуб да може да помогне. Ако ли пък не - гедорето и отгоре надолу гайка по гайка.
    .
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #47
      До: Проблем с паленето на Пасат B3

      Значи ако не е много зор, махнете капака и вижте как е отдолу. Може наистина да има запекли повдигачи, може да е проблем с вал-а на клапаните, може нещо самите клапани. Уж се лови от компресията, но ако са затворени и не се отварят, компресия ще има, а как ще изпуска газовете? Изощо, щом не сте гледали клапаните, натам бих се насочил.
      Друго подобно се сещам само за една лада, но при нея се оказа бубината...

      Коментар


      • #48
        До: Проблем с паленето на Пасат B3

        Привет на всички колеги от форума.Прочетох историята на болестта и предложенията.Мисля,че правилно забавяте разглобяването за да се извърши по прецизна диагностика. Смущаващо е, че след толкова проверки още не сте открили проблема, а той се проявява и на газ и на бензин. Предложението ми е още веднъж да прегледате запалителната -система-сумарното съпротивление на палеца,кабелите и свещите да не надхвърля 10-12 килоома. Когато искам да направя бърза диагностика на цилиндровата група, вместо да замервам с компресомера или да пускам сгъстен въздух в цилиндрите което отнема време -...хитрувам... Включвам на директна ,вдигам едно от двигателните колела и въртя напред чрез гумата двигателя. Усеща се съпротивлението и се чуват газовите пропуски.;Гумата ;преминава горна мъртва точка с ;ритане;-иначе-ремонт-клапани,бутала и сегменти... Ако имате вакумметър монтираите го под дросела ,запалете и ще разберете какво става. Доно ВИ помагам. Успех!!!

        Коментар


        • #49
          До: Проблем с паленето на Пасат B3

          Здравей колега,

          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
          Смущаващо е, че след толкова проверки още не сте открили проблема, а той се проявява и на газ и на бензин.
          При всяка една проверка, направена до сега състоянието не се промени въобще. При всяка смяна или замяна на част със нова или здрава такава нищо не се промени. Това ме кара да мисля, че проблемът не е някоя от системите, които сме проверявали.

          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
          Предложението ми е още веднъж да прегледате запалителната -система-сумарното съпротивление на палеца,кабелите и свещите да не надхвърля 10-12 килоома.
          Тествахме с чуждо делко. Както беше на другият пасат - палещ. Извадено заедно с датчика на Хол, капачката, палеца и кабелите. Нищо. Никаква промяна.

          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
          Когато искам да направя бърза диагностика на цилиндровата група, вместо да замервам с компресомера или да пускам сгъстен въздух в цилиндрите което отнема време -...хитрувам... Включвам на директна ,вдигам едно от двигателните колела и въртя напред чрез гумата двигателя. Усеща се съпротивлението и се чуват газовите пропуски.;Гумата ;преминава горна мъртва точка с ;ритане;-иначе-ремонт-клапани,бутала и сегменти...
          Двигателя го въртяхме с гедоре след като направихме центровката за пореден път. Ясно се усеща прескачането при ГМТ. Съвпада и с белезите. Също мернахме и компресия. Има.

          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
          Ако имате вакумметър монтираите го под дросела ,запалете и ще разберете какво става.
          Не разполагаме с такъв уред. Предполагам, че човекът който ще го гледа има.

          Мен започват да ме съмняват кабелните снопове. Да няма нещо прекъснато между ЕКУ-то и двигателя или между отделните модули. За съжаление ЕКУ-то не дава никаква грешка. Твърди, че всичко му е 6+.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #50
            До: Проблем с паленето на Пасат B3

            Дросел или темп. датчик
            Последно редактирано от BENZBOSS; 26-01-09, 09:20.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #51
              До: Проблем с паленето на Пасат B3

              Може докато пиша вече да сте решили проблема,но понеже случая е леко нестандартен имам още две идеи. 1 -вата е да демонтирате от друг двигател цялото тяло на Бош Мотроника и да пробвате с него. Ако не се оправи значи ще излезе компютъра и то подпрограмата за предварението. 2-ра е да смените компютъра(по лесно е)-,ако няма промяна търсете повредата в стъпковия мотор и неговия конектор, (TPS)-датчика не може да създава тези проблеми при работа на газ. Правя тези предложения защото може да нямате подходяща диагностична екипировка 'а е ясно че имате нужните знания и опит.Успех.

              Коментар


              • #52
                До: Проблем с паленето на Пасат B3

                2ст. и от мен ...
                много подобен проблем имах с моя пасат Б3 1.8 моноинжекция - оказа се сцепен гумения тампон/мембрана (или там както се казва) с който моноинжекцията е свързана с блока на двигателя - от там дърпаше произволно въздух и тресеше, хълцаще, гаснеше абе ... ужас ...
                LR Disco II, Td5

                Коментар


                • #53
                  До: Проблем с паленето на Пасат B3

                  Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                  Може докато пиша вече да сте решили проблема,но понеже случая е леко нестандартен имам още две идеи. 1 -вата е да демонтирате от друг двигател цялото тяло на Бош Мотроника и да пробвате с него. Ако не се оправи значи ще излезе компютъра и то подпрограмата за предварението. 2-ра е да смените компютъра(по лесно е)-,ако няма промяна търсете повредата в стъпковия мотор и неговия конектор, (TPS)-датчика не може да създава тези проблеми при работа на газ. Правя тези предложения защото може да нямате подходяща диагностична екипировка 'а е ясно че имате нужните знания и опит.Успех.
                  Това с компютъра вече е правено. Занесохме нашия на друга кола и обратно. Другата запали и заработи като часовник. Момчето с което го гледахме има кабел за четене на компютъра. Грешки няма.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #54
                    До: Проблем с паленето на Пасат B3

                    Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнение
                    2ст. и от мен ...
                    много подобен проблем имах с моя пасат Б3 1.8 моноинжекция - оказа се сцепен гумения тампон/мембрана (или там както се казва) с който моноинжекцията е свързана с блока на двигателя - от там дърпаше произволно въздух и тресеше, хълцаще, гаснеше абе ... ужас ...
                    Това го проверявахме с пръскане на етер около всички съединения. Ако имаше пробойна някъде, щеше да мръдне оборотите в някаква посока. Не трепна. Ако в петък не установим нищо започва разглабяне.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Проблем с паленето на Пасат B3

                      Следя внимателно темата, нали и аз карам пасат и съм се сблъсквала с 2-3 проблема.
                      Надявам се да не се смеете на едно лаишко включване, но...проверихте ли дали алармата не прави номера?
                      НИКОЙ НЕ Е ТОЛКОВА СЛЯП, КОЛКОТО ОНЗИ, КОЙТО НЕ ИСКА ДА ВИДИ!
                      Omnia vincit amor !

                      Коментар


                      • #56
                        До: Проблем с паленето на Пасат B3

                        Първоначално публикуван от Петя Преглед на мнение
                        Следя внимателно темата, нали и аз карам пасат и съм се сблъсквала с 2-3 проблема.
                        Надявам се да не се смеете на едно лаишко включване, но...проверихте ли дали алармата не прави номера?
                        щяха да го хванат при другите проби.

                        Коментар


                        • #57
                          До: Проблем с паленето на Пасат B3

                          Първоначално публикуван от Петя Преглед на мнение
                          Следя внимателно темата, нали и аз карам пасат и съм се сблъсквала с 2-3 проблема.
                          Надявам се да не се смеете на едно лаишко включване, но...проверихте ли дали алармата не прави номера?
                          Мислихме го и това с алармата, но ток и гориво има. Коалта пали от време на време, но не държи нормални обороти на празен ход. Не е аларма за съжаление
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Проблем с паленето на Пасат B3

                            Днес брат ми и един от монтьорите на VW клуб са постигнали малък напредък. Колета успяла да заработи на празен ход.

                            Сутринта положението е било същото - пали, работи на 500 оборота, гасне. С пипане на аванса през компютъра до около 40 градуса се закрепила да работи на празен ход. Колкото повече загрявала нещата се оправяли. Върнали нормалният аванс. В крайна сметка се закрепила на празен ход. Загряла до нормална работна температура и започнала да пали. Но при опит за форсиране - нищо. Вдига 1300 оборота, глъхне, гасне. После пак пали и същото. При опит са форсиране през моното излизала горивна смес.

                            Според монтьора е недобре затварящ клапан. Най вероятната причинина - блокирал повдигач. Като е позагрял двигателя маслото се е разредило и за това се е оправила на празен ход. По зацепването на ангранажа, центровката и електрическата инсталация проблеми не са открили.
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • #59
                              До: Проблем с паленето на Пасат B3

                              Казвам ви аз, че са клапани. Обаче повдигачите ако е възможно да ги направите от хидравлични, на механични и да ги регулирате на около 50 000 км, е по-добре, поне аз така си мисля. Зависи си и от повдигачните, но аз доба дума за хидравличните не съм чул до сега. Някои дори не изкарват о 50 000 и са за смяна...
                              Успех.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Проблем с паленето на Пасат B3

                                Отворили са капака на клапаните. Не се вижда някой да е блокирал, всички мърдат, но все пак на око не е сериозно да се прави оценка. Може и клапан да е. Ще се изясни като разглобят отгоре главата.
                                Аз не вярвам в чудеса!
                                Разчитам на тях!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X