Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Re: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Първоначално публикуван от Daniel Преглед на мнение
    Не знам за вас, но аз нямам търпение да го видя готово.
    Удоволствието няма да е същото, за онези които разбират какво и как се прави! Готовия продукт ще е впечатляващ, но пътят до него е по-интересен.
    мисля, да зема а се замисля...

    Коментар


    • #77
      От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      И малко от днес. Голям зор с тия зегерки на ръчната...

      [ATTACH=CONFIG]911198[/ATTACH]

      [ATTACH=CONFIG]911199[/ATTACH]
      Не ти ли се занимава да направиш ръчната на хидравлика,че с тия проблемни апарати...особено за офроуд цели...
      мисля, да зема а се замисля...

      Коментар


      • #78
        Re: От: Re: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

        Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
        Готовия продукт ще е впечатляващ, но пътят до него е по-интересен.
        Разбира се че е така, но когато само гледаш отстрани като мен, положението е съвсем друго 😁

        Успех с проекта момчета. Няма да спамя повече.



        Коментар


        • #79
          От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

          Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
          Не ти ли се занимава да направиш ръчната на хидравлика,че с тия проблемни апарати...особено за офроуд цели...
          Доколкото схванах, машинката не се предвижда за тежък траял, така че какво да и е чак толкова проблемно на ръчната? Освен да окъсеят жилата при максимален ход на окачването? Или пропускам нещо?
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #80
            От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

            Уникално...евала колега!

            Коментар


            • #81
              От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

              Мъка ми е за задния диференциал. Там нещо планирал ли си да променяш?
              Последно редактирано от Денислав Димитров; 26-04-17, 12:15.

              Коментар


              • #82
                От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                за триене

                Коментар


                • #83
                  От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                  Първоначално публикуван от Денислав Димитров Преглед на мнение
                  Мъка ми е за задния диференциал. Там нещо планирал ли си да променяш?

                  Малко са местата където няма да се пипа. И двата диференциала са от тези места, където не очаквам никакъв проблем. Тук нещата са съвсем различни от познатите ни Дани и при драгаджийките от същия модел с 600-700 к.с. няма никакви ядове със стоковата трансмисия.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение


                    Малко са местата където няма да се пипа. И двата диференциала са от тези места, където не очаквам никакъв проблем. Тук нещата са съвсем различни от познатите ни Дани и при драгаджийките от същия модел с 600-700 к.с. няма никакви ядове със стоковата трансмисия.
                    Вярно, но там размера на гуменетките е друг. Въпреки това, ако не се кара 'на подскоци' би трябвало да държат.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #85
                      От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                      И аз мисля че е друго натоварването по черно. Няма как да няма подскоци. Абе скоро ще разберем... Записвам си място за кръгче

                      Коментар


                      • #86
                        От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Доколкото схванах, машинката не се предвижда за тежък траял, така че какво да и е чак толкова проблемно на ръчната? Освен да окъсеят жилата при максимален ход на окачването? Или пропускам нещо?
                        Просто този тип апарати често имат проблем със задържането ,но предполагам колегата ги е рециклирал така ,че за момента този проблем го няма . Чакам с интерес нова доза снимки
                        ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                        Коментар


                        • #87
                          От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                          Задните спирачки от този тип се използват от над 15 модела, включително и легендарния Голф. Само в няколко модела обаче те са изцяло алуминиеви, а при останалите са джелезо. Иначе са абсолютно взаимозаменяеми. При ТТ са алуминиеви. Познатите ръжди под О-пръстена и маншона в тази версия не се случват. Конкретно тези бяха в перфектно състояние и бежовото им заводско покритие си стоеше, но имаше все пак следи от хамалски операции и на места беше наранено. Толкова е здраво, че обикновена пясъкоструйка не го барна. Наложи се да ги нося при Павката в "Пушкаров" да ги тества с по-мощен. Беше почти сигурен, че стоковото покритие няма да падне, но на инат се справи. Два часа ги мъчи. След това минаха на анодиране и прахова боя. Всичко което можеше да се смени е сменено с най-високия клас ремонтен кит, който не открих на родния пазар та се наложи да го чакам две седмици. Всичко дето се е търкало или уплътнявало е сменено, включително и втулката на оста на ръчната. Страшно се изкефих на конструкцията им. Много чарколяци, много специализирани инструменти, но резултатът си струва според мен.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Вярно, но там размера на гуменетките е друг. Въпреки това, ако не се кара 'на подскоци' би трябвало да държат.
                            Размерът на гуменетките при драгаджийките е стоковия, но сцеплението на сликовете с които се кара също е друг, което всъщност има значение. Отделно при 600 к.с. и въртящия момент е по 3 в сравнение със стоковия. И най-важното е, че при тази трансмисия главното предаване е само на едно място - в скоростната кутия и не е с хипоидна предавка, а с радиални зъби. И не на последно място предавателното отношение на задния, който е с 90-градуса правозъбо зацепване е 17/21, т.е. 1.23, а не е 3.73, 4.10 и т.н. както е при Даните.

                            Заден диференциал комплект за този модел се намира навсякъде по света и цената му е около 100 лв - пълен комплект с кожуха, карантийте. Колкото до диференциалите то аз така или иначе планирам да ги сменя с тунингови, които са много по-здрави от стоковите отворени дифове. Изборът е голям. Пристигат за седмица.
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                              Много се кефя на проекта и на готовността с която Елиян обяснява всичко.
                              Благодаря за споделеното знание.

                              Мечтая си да врътна едно кръгче, надявам се че в района на Перла, приморско.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #90
                                От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                                Нещата отзад придобиват вече окончателен вид. Всичко си дойде на мястото според предварителните сметки. Единствената корекция ще е в увеличаването на дропа с още 22 мм за да балансирам ъгъла на вътрешното каре и да работи колкото нагоре толкова и надолу. Е почти...

                                Купето е нарязано с голямата тесла и двете кули са готови за монтаж

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170502_114059.jpg
Прегледи:1
Размер:343.7 КБ
ID:5752170

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170502_114114.jpg
Прегледи:1
Размер:199.2 КБ
ID:5752171

                                Долу с едни временни конзолки, които позволяват лесно уточняване на окончателното му място

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170503_195804.jpg
Прегледи:1
Размер:361.4 КБ
ID:5752172

                                Пълен ход нагоре. Амортисьора е свит напълно и гумата леко докосва бронята. Определено ще раздуя малко калниците. Хем да покрият колелото, хем да не са толкова близо до него. Много се надявам да мина без разни уширители.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170504_141510.jpg
Прегледи:1
Размер:383.2 КБ
ID:5752173

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170504_141515.jpg
Прегледи:1
Размер:372.7 КБ
ID:5752174

                                Пълния ход надолу. Вътрешното каре се справя перфектно. Това е страната с късата полкуоска. От другата страна нямам намерение да тествам. Там вероятно и с нормално 108 мм каре няма да има грижи.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170504_141603.jpg
Прегледи:1
Размер:408.4 КБ
ID:5752175
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X