Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

    Надявам се да не превиша общо +250 кг над стоковото тегло, от които 200 кг надресорно и 50 кг подресорно.

    Сега по темата за задния мост. Слабата точка са вътрешните карета. Много е малък ъгъла на стоковите за да покрият 12-инчовите коиловъри. Иначе са достатъчно здрави. Решението е да се използват адаптери 100/108 мм за вътрешните карета. Целта е да използвам рейсингови карета с голям ъгъл от Порше 911/930. На пазара има голям избор и поради масовата им употреба при баха-бъг и дюн-бъгитата цената им е съвсем приемлива. При обявените 22-24 градуса ще покрият изцяло ходовете на избраните коиловъри. Тези са $67. Има и 40-градусови, но цената им излита на $500/брой. За сега поне не се налага, но кой знае какво ще ми текне после

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:imagea.jpg
Прегледи:1
Размер:52.9 КБ
ID:5744404

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:s-l1600k.jpg
Прегледи:1
Размер:58.5 КБ
ID:5744403
    Последно редактирано от elbgt; 27-02-17, 21:08.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • #62
      От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

      Ти да видиш какви теми са се завъдили в Форума на VW.Супер,поздравления за проекта и за това,че го споделяш с нас

      Коментар


      • #63
        От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

        Няма ли развитие, чакам с нетърпение.

        Коментар


        • #64
          От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

          Има...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #65
            От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

            Има развитие. За днес бях подготвил доста материал, но за съжаление получавам грешка при опит да кача картинка с размер 2.5 МБ. Много била голяма. До сега такъв проблем не съм имал. Явно има някакво ново ограничение, което според мен е несъвместимо с 21-ви век

            Ще опитам по-късно ако евентуално е някакъв бъг.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • #66
              От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

              Нищо ново,половината снимки от телефона не ми ги качва точно по тая причина.

              Давай,че изгорЕх
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #67
                От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                За да си оправите проблема с размера на снимката ви препоръчвам една елементарна програмка с много лесен интерфейс: http://zamunda.net/banan?id=342287&hit=1&t=soft
                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                Skype: pach_bs

                Коментар


                • #68
                  От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                  Елиане, променяш им размера на 1024х768 пиксела и се качват без проблем.
                  Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                  Коментар


                  • #69
                    От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                    До 1920х1080 става без проблем.

                    Преди ги приемаше всякакви, но от няколко месеца ги мачкам, че малко е онче-бонче.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #70
                      От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                      Редуцирах броя на снимките за да не рисайзвам докато съм жив

                      Та така....

                      Една от основните задачи беше изработка на изцяло нова генерация, която да мине над кардана и задния събфрейм (магаре ) С тази задача натоварих Дидо (Гущера), който преди години изработи и генерацията на Врнглера ми. Стана ясно, че ще трябва да се изработват заглушители по размер за да оползотворим мястото максимално. Цялата генерация ще е от неръждаема стомана. Не по-малко важно бе машинката да бъде максимално тиха - почти като стокова. Мразя звука на "отпушени" четирицилиндрови мотори през илиенски ауспуси. Ако ще реве и ще гърми трябва да е осмак. Всичко друго нагоре и надолу да си трае

                      И така Дидо подготви основната част при него, а идеята бе при мен само да се извърши монтажа, защото машинката бе с оголено купе отдолу, висяща безпомощно на подемника.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170310_121956.jpg
Прегледи:1
Размер:93.1 КБ
ID:5748459

                      Но за съжаление се оказа, че над висящия лагер няма как да се справим без тръбогиб. Той пък нямаше как да бъде домъкнат при мен. И единствения вариант бе да събера цялото окачване в предишния му вид за да я дотъркалям някак до сервиза на Дидо, където е и тръбогиба. Освен това тези около 50 см над висящия лагер ще трябва да са от алуминизирана тръба. Та наметах аз всичко отдолу с лопатата, скалъпих и някаква генерация и хайде газ.
                      Първата работа бе да прекараме даунпайпа над кардана.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170310_121942.jpg
Прегледи:1
Размер:107.5 КБ
ID:5748460

                      Следва въпросната секция от алуминизирана тръба.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170407_114131.jpg
Прегледи:1
Размер:87.5 КБ
ID:5748461

                      На снимката вече е омотана в топлоизолираща лента и не си личи каква шантава форма има докато заобикаля елегантно висящия лагер и продължаваме на неръждавейка.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170407_114135.jpg
Прегледи:1
Размер:105.3 КБ
ID:5748462

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170407_114118.jpg
Прегледи:1
Размер:58.0 КБ
ID:5748477



                      След нея назад един общ заглушител на 63 мм

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170407_114110.jpg
Прегледи:1
Размер:73.1 КБ
ID:5748463

                      Следва разклонение на 2 х 50 мм неръждаеми тръби и още по две заглушителчета на всяка една от 50 мм тръбите. Овалните са алуминизирани, а кръглите крайни - неръждаеми. След тях на по три точки закачихме временно едни тръбета колкото да може да ни водят по-късно при изработката на тръбната задна броня. След като бронята бъде завършена ще полираме цялата генерация и ще заменим временните тръбета с неръждаеми накрайници

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170302_142903.jpg
Прегледи:1
Размер:117.3 КБ
ID:5748465

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170407_114100.jpg
Прегледи:1
Размер:83.1 КБ
ID:5748464

                      Тук вече всичко си е на мястото, а накрайници някакви са напъхани ей така висящо само за снимката

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170321_150537.jpg
Прегледи:1
Размер:121.8 КБ
ID:5748466

                      До тук с генерацията. Машинката звучи почти като стокова

                      Другото което подкарах след това бе задното окачване. Стоковата концепция с един надлъжен радиус-арм и два напречни линка много ме кефи и разбира се ще запазя. Но разбира се със съответните модификации. Усилването е ясно и е едно на ръка. Основната идея предвид значителното повдигане е да бъде внесена съответната корекция на ширината. Другата далавера от това разширяване е решаването на проблема с прекалено късата дясна полуоска. И така след много мерене и сметки окончателно се спрях на разширяване с по 80 мм от всяка страна.

                      Надлъжните линкове (носачи) в суров вид. Не се лъжете. Тук не са с окончателния размер. Снимани са в процеса на измисляне на куплирането между чугуновия стоков линк и стоманените удължителни тръби. Наложи се да се изработва междинна вложка вътре в носача, която временно е хваната с болтове позволяващи преди окончателната заварка да се настрои сходимостта на задния мост.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170329_171138.jpg
Прегледи:1
Размер:118.5 КБ
ID:5748467

                      Леко полеко си застават на мястото

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170403_132803.jpg
Прегледи:1
Размер:135.3 КБ
ID:5748468


                      Напречните линкове със съответната нова дължина също

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170403_132816.jpg
Прегледи:1
Размер:114.1 КБ
ID:5748469

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170407_114021.jpg
Прегледи:1
Размер:98.3 КБ
ID:5748470

                      И е време за полуоски. За донори използвах предни полуоски от Ауди А6 180 к.с. само предно, защото вътрешните шлици са 28 - точно колкото ми трябват за 108 мм каретата от Порше 911, които ще ползвам, а външните им шлици са точно колкото са стоковите задни при ТТ Куатро. Само трябваше да се коригира дължината им.

                      Ето го въпросното Порше 911 каре с 24 градуса ъгъл лепнало вече на късата полуоска.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170407_114010.jpg
Прегледи:1
Размер:113.4 КБ
ID:5748471

                      Наистина ъгълът му е впечатляващ. На първо време поръчах само една бройка за да съм сигурен, че всичко ще е както очаквам. Е... страхотно е и вече пътуват и останалите 3 броя. Стандартните маншони за карета с малкия отвор ще ограничат ъгъла на тези карета и затова ще използвам маншони тип "върху карето". Ето такива - Over The C.V. Boot Kit

                      Това е горе долу ефективния ход на окачването за сега. Тази снимка е отпреди последните модификации и от дясната страна където е събраното колело вече имаме още 45 мм нагоре. Хода мерен по колелата е 415 мм или над 16 инча, което е с повече от инч отколкото е хода на Вранглера ми отпред.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170407_120045.jpg
Прегледи:1
Размер:101.1 КБ
ID:5748472


                      Днес Йори подготви файловете за кулите на коиловърите и другата седмица се надявам да ги монтирам и машинката да стъпи на колела отзад. И да се метаме отпред, че там ще е купона.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:media-share-0-02-05-527b3cddba79cfef6f7e63dbdfa21ace170eac168fbce57f6855edf8fc0c3f52-416d4a20-39.jpg
Прегледи:1
Размер:36.7 КБ
ID:5748473
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:media-share-0-02-05-a3b169db1bfdf7b8e48b8c2a48adc0f795b27f959d054b06fee7d773bb777646-4caac4ab-d6.jpg
Прегледи:1
Размер:31.5 КБ
ID:5748474

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:media-share-0-02-05-3b7d76291cd8921ab7394b690e75f8614242c9aa20671af262790fb9c95629af-862db857-27.jpg
Прегледи:1
Размер:19.6 КБ
ID:5748476


                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:media-share-0-02-04-6d41fa9b0c227ad97bee32450177fef0fde4a23ba0f21d6a6fa24483bc3e6cd2-1425dd58-8c.jpg
Прегледи:1
Размер:18.1 КБ
ID:5748475

                      Кулите сме ги пуснали по-широки от необходимото за 2.5" коиловъри, за да имам опцията вместо горна пружина да побера въздушна възглавница. Напоследък се появиха надеждни въглавници за коиловъри, за които твърдят че не се притесняват от офроуд джасане. Може да ги пробвам. Иначе дуал рейт пружините са основния замисъл.

                      За сега толкова. След десетина дена още
                      Последно редактирано от elbgt; 07-04-17, 21:53.
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                        За това става дума в предишния пост. В нормално положение без да са напомпани възглавниците работят като твърда втулка и drop percentage ще е около 40-50% и окачването работи само на долната твърда пружина. При необходимост от по-голям клирънс се напомпват при което могат да повдигнат машината до +125 мм и drop % около 30%

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:airroc.jpg
Прегледи:1
Размер:68.8 КБ
ID:5748577

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:131_0605_04_z+jeep_wrangler_rubicon_express+shocks_inflated.jpg
Прегледи:1
Размер:105.1 КБ
ID:5748578
                        Последно редактирано от elbgt; 09-04-17, 07:01.
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                          Малко и от днес

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170410_113430.jpg
Прегледи:1
Размер:124.0 КБ
ID:5748641

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170410_150502.jpg
Прегледи:1
Размер:76.5 КБ
ID:5748642

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170410_150510.jpg
Прегледи:1
Размер:68.7 КБ
ID:5748643

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170410_151533.jpg
Прегледи:1
Размер:114.5 КБ
ID:5748644
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                            Дойде ли време софиянци да се изнасят от София заради 2-3 почивни дни и всичко замира. Заради един почивен петък и понеделник покрай Великден БгСтийл ми изпълниха поръчката за 11 дни вместо за обичайнитте 5. Точно 14 дни бездейсттвам и мра от скука. Разгеле, днес най-накрая си получих кулите за задните коиловъри и от утре се започва!

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kkkkk.jpg
Прегледи:1
Размер:513.7 КБ
ID:5751168
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                              И малко от днес. Голям зор с тия зегерки на ръчната...

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170425_193625.jpg
Прегледи:1
Размер:558.5 КБ
ID:5751343

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170425_193639.jpg
Прегледи:1
Размер:487.2 КБ
ID:5751344
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • #75
                                Re: Моят проект Audi TT Quattro Roadster MK1

                                Не знам за вас, но аз нямам търпение да го видя готово.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X