честито и от мен
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Да ви представя новата ми джипка... :)
Свий
X
-
Мерси Янко, нямам капитанско но съм си създал (някакви) навици от дългия Дифендър..Първоначално публикуван от churovЧестито !Много безаварийни километри!Капитанско право имаш ли?


В интерес на истината не хвърлях ези-тура, но не съм мислил и твърде дълго. Принципно предпочитам експедиционния офроуд, или по нашему - разходките, където дългата база е за предпочитане пред късата. След като притежавах един от най-добрите експедиционни машини (Defender 110), взех къс Нисан, покарах и други и прецених, че дългата база я предпочитам в крайна сметка. Варианти ми бяха Дифендър 110, дълъг Патрул GR и ТЛК80.Първоначално публикуван от kinexЯро за всички които тепърва им предстои покупка на 4х4 ще бъде много ценна информация да обясниш защо я избра. Все пак ти си на ясно. Не си хвърлял еза-тура.
Стига си скромничил
От трите единствено ТЛК-то се намира лесно с голям мотор (при нея са само големи мотори), нещо което ми беше "a must have" за дълга база. Td5 на Дифендъра е отличен двигател и много добре носи 2.075 килограмивия Дифендър, но и твърде съвременен (за мен), 2.8 на Нисан за дългата база ми е абсолютно на ръба - трябва да се кара леко, за да няма грижи (мое мнение) и напрактика върви бавно и тържествено. 4-литровите Нисани ги знаем колко са в бг. Напрактика остава Тойотата.
Не на последно място отзивите за 80-тката са значително 'за', независимо дали четеш във форум на Тойота или друг или от локацията по света. Изключително добра направа (нещо, което при Дифендъра липства за съжаление), много добър баланс и т.н.
В общи линии е това.
При всички положения по-нататък ще си взема и къса джипка.. (отново)..
Коментар
-
За целите за които ти трябва си направил правилния избор!Колата е отлична за експедиции(разходки) ,за дълъг път , дори и за града е добре защото се управлява леко като лека кола(пък и те уважават в задръстванията
).Без никакъв майтап за мен това си е кола-мечта!Като поостарея още малко , ще си купя нещо такова!
Успех!PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
-
Честито, аз съм го казвал и пак ще го кажа че няма нищо по добро от осемте цилиндъра и единствено за такава бих заменил моят V8 класик. Много здрав автомобил, доста талант се иска за да се счупи, двигателите издържат на всичко. Ако ти трябва някаква по специфична информация с радост ще помогна. Решил съм че един ден ще имам такава, (само да счупя класика) :-) . Още веднъж честито.
Коментар
-
Код Обьем К-во ТТ* Мощность Кр. Клапана Диаметр Ход КомпрПървоначално публикуван от ДжамбазовЧестито, аз съм го казвал и пак ще го кажа че няма нищо по добро от осемте цилиндъра и единствено за такава бих заменил моят V8 класик. Много здрав автомобил, доста талант се иска за да се счупи, двигателите издържат на всичко. Ако ти трябва някаква по специфична информация с радост ще помогна. Решил съм че един ден ще имам такава, (само да счупя класика) :-) . Още веднъж честито.
См3 цил. момент
Л.с. Кв RPM Нм RPM мм мм
3F-E 3955 6 EFIG 155 114 4200 298 2200 12 OHV 94 95 8.1:1
До колкото знам на Яро (както и моята) е 6 цилиндрова (ако не бъркам нещо)
Коментар
-
Колата е автоматик. Разхода до момента е 24/100, като държа да подчертая, че нямам тежък крак в този случай. Като я взех беше с без една ламбда сонда (те са две), не съм сменял все още (чакам Митко) маса неща - свещи, филтри, центровки и т.н. Надявам се да се оправи, ако не -> отива на пазара.Първоначално публикуван от go go goводихме днес един спор. колата автоматик ли е или не е
имаш ли вече впечатления, разход, вървене, удобства
Иначе върви много добре и приятно, окачването е прилично за годините си (подозирам, че е заводското), но естествено предстои смяна.
До момента Тойотата страшно ми харесва, въоръжавам се с търпение за напилките, след които ще стане още по-добре. Единствения бъг е въпросния разход.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар