Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз имам вече Тойота

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: И аз имам вече Тойота

    Колега сподели ако обичаш какво излезе в крайна сметка.Аз си поръчах същата и затова се интересувам живо.

    Коментар


    • До: И аз имам вече Тойота

      Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
      Колега,до каде я докарахте?Дай инфо.
      Има ли развитие?

      Коментар


      • До: И аз имам вече Тойота

        Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
        Има ли развитие?
        Каквото и да е било вече е сварено всичко, толкова време да прегрява не работа.

        Коментар


        • До: И аз имам вече Тойота

          В Русе има една Тойота със същите проблеми човека отвори мотора и се оказа спукана глава

          Коментар


          • До: И аз имам вече Тойота

            Здравейте колеги,

            Смених виското и сега си е ОК.
            ***Prior Preparation Prevents Piss Poor Perrformance***

            Most sports require only one ball - real sports require two.

            Коментар


            • До: И аз имам вече Тойота

              Първоначално публикуван от patrol77 Преглед на мнение
              Здравейте колеги,

              Смених виското и сега си е ОК.
              AAA eто това е приказка... браво. Да разберем най-после от какво страдаше пациента толкова дълго време.

              Не е ефтино лечението но пак е по-добре отколкото да се сменя цял двигател.
              [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
              [/COLOR]

              Коментар


              • До: И аз имам вече Тойота

                Първоначално публикуван от allfriends Преглед на мнение
                AAA eто това е приказка... браво. Да разберем най-после от какво страдаше пациента толкова дълго време.

                Не е ефтино лечението но пак е по-добре отколкото да се сменя цял двигател.
                Определено е така.
                ***Prior Preparation Prevents Piss Poor Perrformance***

                Most sports require only one ball - real sports require two.

                Коментар


                • До: И аз имам вече Тойота

                  Първоначално публикуван от allfriends Преглед на мнение
                  Е не така деее... като си с кола с ръчни скорости да не би да спираш за да минеш от 4та на 2ра?

                  Ето позициите на скоростната кутия:
                  1 - Колата ползва само 1ва предавка
                  2 - Колата ползва 1ва и 2ра предавка
                  D с натиснат O/D бутон - Колата ползва 1ва 2ра и 3та предавка
                  D без натиснат O/D бутон - Колата ползва всички предавки

                  Така че при спускане натискаш О/D бутона и си на 3та. Ако ти се струва че бързо вървиш мини в положение 2 и си на 2ра. Това трябва да го знаеш вече - нали си спускал и Алпите и Карпатите и Врачанския Балкан.

                  ЕТС бутона е точно за това което мислиш -спортен режим - сменя предавките при по-високи обороти.
                  Ееее, тва от кога търся някой да ми го обясни Правя първи стъпки с автоматик и ми е малко криво още

                  Благодаря

                  Коментар


                  • До: И аз имам вече Тойота

                    Първоначално публикуван от 3vatos Преглед на мнение
                    Ееее, тва от кога търся някой да ми го обясни Правя първи стъпки с автоматик и ми е малко криво още
                    Благодаря
                    В секцията за документация на ТОЙОТА ще намериш пълното ръководство за експлоатация ако ти трябва още инфо. Май беше под заглавие 4Рънър, но не съм сигурен.
                    [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
                    [/COLOR]

                    Коментар


                    • До: И аз имам вече Тойота

                      Колеги ще ме извинявате ама нещо не ми се връзва с решението на проблема със загряването само с виското. Струва ми се доста странно от виското радиатора да се държи половината топъл и половината студен и да няма достатъчно парно, къде е логиката нещо не мога да я намеря. Според мен и практика която съм имал с такъв проблем мисля че проблема е във водната помпа, по-точно в буксуване на водната помпа от там и липса на достатъчно циркулация на антифриза в системата и аномалийте които имаме. Аз бих препоръчал също и едно външно измиване на радиаторите защото често се набиват с прах, мушици и др.работи и циркулацията на въздух става все по трудна особено при висока скорост с високи обороти и ДВГ започва да грее. На всички които дадоха мнение за глава препоръчал друг път преди да обезглавяват да правят проверка за наличие на СО2 в охладителната система със специален за това уред и тогава да се сваля главата ако има нужда. Не намирате и още нещо странно когато колегата написа че при връщане на предавките от D на 2 рязко е спаднала температурата и така няколко пъти. Какво става и защо така, ако е виското защо при тази ситуация се държи по този начин.

                      Коментар


                      • До: И аз имам вече Тойота

                        Първоначално публикуван от VLADOMBENZ Преглед на мнение
                        Колеги ще ме извинявате ама нещо не ми се връзва с решението на проблема със загряването само с виското. Струва ми се доста странно от виското радиатора да се държи половината топъл и половината студен и да няма достатъчно парно, къде е логиката нещо не мога да я намеря. Според мен и практика която съм имал с такъв проблем мисля че проблема е във водната помпа, по-точно в буксуване на водната помпа от там и липса на достатъчно циркулация на антифриза в системата и аномалийте които имаме. Аз бих препоръчал също и едно външно измиване на радиаторите защото често се набиват с прах, мушици и др.работи и циркулацията на въздух става все по трудна особено при висока скорост с високи обороти и ДВГ започва да грее. На всички които дадоха мнение за глава препоръчал друг път преди да обезглавяват да правят проверка за наличие на СО2 в охладителната система със специален за това уред и тогава да се сваля главата ако има нужда. Не намирате и още нещо странно когато колегата написа че при връщане на предавките от D на 2 рязко е спаднала температурата и така няколко пъти. Какво става и защо така, ако е виското защо при тази ситуация се държи по този начин.
                        Колега, помпата я смъкнах и пробвах да не превърта турбинката в оста. Беше си ОК.
                        ***Prior Preparation Prevents Piss Poor Perrformance***

                        Most sports require only one ball - real sports require two.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X