Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз имам вече Тойота

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: И аз имам вече Тойота

    Момчета,блокирането е сравнително елементарно действие за,което е необходимо да се разпробие виското и да се монтират три болтчета примерно с Ф-4мм!Но веднага излизат и проблемите,като преохлаждане на ДВГ/висок разход на гориво/,изгубване на няколко конски сили/постоянно натоварване на ДВГ/ и не на последно място-риск от скъсване на оста на водната помпа или с др.думи износване на лагери и съответно забиване на перката в радиатора и куп др.поразии,които сметнати в лв.ще излезе,че по добре е да се купи ново виско!...
    Пиша всичко това защото съм блокирал и съм си патил от подобна интервенция!Аз лично не бих повторил грешката си...признавам си,ама Вие си решавате де.
    Успех в каквото и да е начинание...

    Коментар


    • До: И аз имам вече Тойота

      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
      Няма как да свържеш студен радиатор с неработеща (неохлаждаща) вискомуфа. Когато запалиш на студено, вискомуфата е затегната и "изфучава" След малко освобождава и почва да затяга, и фучи когато мотора хубаво загрее. За това обаче трябва топъл радиатор. Като я свалиш трудно можеш да разбереш нещо. Най добре на място. Дигаш капака и вдигаш обороти с газта, и гледаш дали видимо се увлича, и вдига обороти. Това показва че работи. На колко процента е друг въпрос. Не работи, когато като я врътнеш с ръка се развърта с няколко оборота и не се увлича с повишаване на оборотите. На 100% работи, когато при загрял мотор и радиатор не можеш да я спреш с вестник. И обратно - на студен мотор я спираш с вестника.
      А,ето това е най правилното описание за пробване на изправноста на виското!При мен е точно така и но проблемо!...

      Коментар


      • До: И аз имам вече Тойота

        Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
        Момчета,блокирането е сравнително елементарно действие за,което е необходимо да се разпробие виското и да се монтират три болтчета примерно с Ф-4мм!Но веднага излизат и проблемите,като преохлаждане на ДВГ/висок разход на гориво/,изгубване на няколко конски сили/постоянно натоварване на ДВГ/ и не на последно място-риск от скъсване на оста на водната помпа или с др.думи износване на лагери и съответно забиване на перката в радиатора и куп др.поразии,които сметнати в лв.ще излезе,че по добре е да се купи ново виско!...
        Пиша всичко това защото съм блокирал и съм си патил от подобна интервенция!Аз лично не бих повторил грешката си...признавам си,ама Вие си решавате де.
        Успех в каквото и да е начинание...
        Благодаря за полезното мнение STEF BMW.

        Знаех си аз че всяко побългаряване си носи рисковете. Ако беше излишно виското, японците щяха да монтират перката на обикновена шайба... Ама нали ние все се опитваме да е*еме крокодила докато плува и жирафа докато препуска.... може, но си има рискове

        patrol77, щом радиатора ти е половината топъл и половината студен той си е за промиване. Такава голяма въздушна възглавница ми се струва малко вероятна, по-скоро е позадръстен от ЧУДНИТЕ добавки за радиатор, които някои хора ползват.

        Внимавай да извадиш само водния маркуч отдолу, той е с диаметър 40-50мм. Има и 2 маслени по около 15-20мм тях не пипай. Ако ти се наложи да вадиш целия радиатор си приготви тапи за тези 2 маркуча за да не ти изтече маслото. Не помня дали беше от раздатката или скоростната кутия, но и в 2та случая теч не е желателен.

        Лятото свалях радиатор на KZ185, но и твоя KZ130 е със същия двигател, предполагам разликите в охладителната система ако ги има не са големи.
        [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
        [/COLOR]

        Коментар


        • До: И аз имам вече Тойота

          Половин топъл,половин студен радиатор е 100%-ов термостат колега

          Коментар


          • До: И аз имам вече Тойота

            Първоначално публикуван от сиско Преглед на мнение
            Половин топъл,половин студен радиатор е 100%-ов термостат колега

            Да, но той кара с изваден термостат и проблема си е същия... не си чел цялата тема.
            [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
            [/COLOR]

            Коментар


            • До: И аз имам вече Тойота

              Колеги, някой да има информация дали няма някакъв обезвъздушител на изходящия маркуч на парното?
              Прикачени файлове
              ***Prior Preparation Prevents Piss Poor Perrformance***

              Most sports require only one ball - real sports require two.

              Коментар


              • До: И аз имам вече Тойота

                Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                Намерих около 450 - 500лв с доставка от Англия
                Такова ли е?

                Ни искам да прозвучи,като раклама за Теб,ама за ново виско ми искаха 670лв.???
                Според мен цената е що годе нормална..Все пак става въпрос за ново!..

                Коментар


                • До: И аз имам вече Тойота

                  Първоначално публикуван от mushko1 Преглед на мнение
                  ...
                  парното на тлк-то е по високо и трябва да извадиш маркуча на радиаторчето и да наливаш антифриза с фуния за да обезвъздушиш парното...
                  Май почна да изпускаш ценни съвети. Кво стана, не намери ли майстор най после?

                  Коментар


                  • До: И аз имам вече Тойота

                    Колега,като смени термостата оправи ли се тойотата-появи ли се парното.Нали щеше да се обаждаш.

                    Коментар


                    • До: И аз имам вече Тойота

                      здравейте! Абсолютно всички проблеми описвани от patrol77 бяха валидни и за моето МПС Паджеро 2.8-минах през всякакви съвети ,проби ,тестове и т.н. -оказа се спукана глава( да не се повтарям всичко е описано в моите публикации ). Разликата при теб е , че няма липса на охл. течност ( или съм пропуснал? ) .
                      Като гледам "старите кучета" колко съвети са ти дали- аз се въздържам.

                      P.S. Дори и след ремонта на паджерото радиатора е наполовина студен
                      - поне не загрява , не губи течност и има парно
                      Дано по бързо да си оправиш джипката и да и се радваш!

                      Коментар


                      • До: И аз имам вече Тойота

                        Парното се появява, като стисна нянолко пъти входящия маркуч...и после пак изчезва по някое време... Ходих на един майстор и той каза, че трябва хубаво да се обезвъздуши системата, нищо друго.
                        Виското взех да го почистя отвън преди пак да го сложа. Отпред има една биметална пластина...та беше доста поръждясала и я размърдах с една отвертка...Сега виското май се зацепи постоянно...Свири като турбо на 2000 об/мин и даже на празен ход върти...
                        Моя антифриз е жълт и се опитвам да намеря такъв, за да напълня през маркучите на парното. Пробвах и поема антифриз, но ми свърши оригиналния. Не съм сифурен дали, ако му сипя от този синия ще стане нещо...
                        ***Prior Preparation Prevents Piss Poor Perrformance***

                        Most sports require only one ball - real sports require two.

                        Коментар


                        • До: И аз имам вече Тойота

                          Доливай с какъвто намериш. Отвиий капачката на радиатора, да се обезвъздушава като доливаш.

                          Коментар


                          • До: И аз имам вече Тойота

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Доливай с какъвто намериш. Отвиий капачката на радиатора, да се обезвъздушава като доливаш.
                            Парното нали е на малкия кръг...трябва ли да е отворил термостата, като се долива или няма значение (има едно клапанче на термостата...май е за въздух да пропуска, но не съм сигурен)?
                            ***Prior Preparation Prevents Piss Poor Perrformance***

                            Most sports require only one ball - real sports require two.

                            Коментар


                            • До: И аз имам вече Тойота

                              Аз бих те посъветвал да отидеш в един кадърен сервиз. Може ли вече почти месец да се занимаваш с глупости. Обезвъздушава се за един час. Ще ти измерят на колко ти замръзва антифриза. Като проверят всичко ако пак прави глупости, главата долу и на тест. И каквото сабя покаже...
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • До: И аз имам вече Тойота

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Аз бих те посъветвал да отидеш в един кадърен сервиз. Може ли вече почти месец да се занимаваш с глупости. Обезвъздушава се за един час. Ще ти измерят на колко ти замръзва антифриза. Като проверят всичко ако пак прави глупости, главата долу и на тест. И каквото сабя покаже...
                                Докато колегите тук му дават савети,няма да се оправи колата.Главата долу,писах го няколко пъти,но се професори тук,термостати,виско,запушени радиатори и др глупости.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X