До: И аз имам вече Тойота
Става вьпрос за маркучите от последната снимка,които са в задната част на двигателя и влизат в купето.
Тези отдясно на табелката....
При изправна охладителна система ,тези два маркуча трябва да са еднакво ГОРЕЩИ ,дори и при сравнително кратко работил двигател...
Само гадаем....
Иска се ревизия , и то сериозна......
Дано проблема да се окаже в охладителната система....
Сподели в последствие опит...
Първоначално публикуван от Andro_Pajero
Преглед на мнение
Тези отдясно на табелката....
При изправна охладителна система ,тези два маркуча трябва да са еднакво ГОРЕЩИ ,дори и при сравнително кратко работил двигател...
Само гадаем....
Иска се ревизия , и то сериозна......
Дано проблема да се окаже в охладителната система....
Сподели в последствие опит...
. Смени термостата и ще си покаже
.
...преди да влезе в червеното, спрях в аварийното и оставих двигателя да работи и след около 30сек. стрелката отиде пак на средата. След това по баирите около Frankfurt...пак същото. И в Румъния нямаше проблеми...до Витиня. Там на баира, след тунела направо...завря, и се изгорих...30сек. на място и пак ОК. София/ Троян/ Русе- пак ОК. 
Коментар