Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

    Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
    Добре ... де ,ако въпросния блокаж се прехвърли отзад ,нали ще сработва по същия ударен начин ... аджаба там няма ли да къса шпилки?
    Отзад няма шпилки, а освен това обикновено задния диф е по-голям/здрав от предния, и полуоските - по-дебели. А дори всичко друго да е еднакво, няма карета и няма хъбове, които да троши.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

      Верно бе ... то там какво да скъса ...,а шлиците на полуоските да предположим ,че ще издържат?

      Коментар


      • #48
        До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

        Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
        Верно бе ... то там какво да скъса ...,а шлиците на полуоските да предположим ,че ще издържат?
        Пиньон, корона и полуоски сдават преди шлиците. За TOYOTA, до колкото знам, предимно пиньон/корона.

        Просто автоматичен блокаж не е за отпред. Отзад е по-яко, най-малкото защото е предвидена да се кара и само на заден мост.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

          С блокирал диф отпред ще виждат зор тия части само при остри завои и то на твърдо . Ако тоя блокаж беше някое поизносено ЛСД немаше да има никви грижи .
          Бих посъветвал колегата да си я кара така (звучи като много добра комбинация) но да избягва да прави остри завои на твърдо с пуснат преден мост , дори и без да е блокирал междинния диф .
          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

          Коментар


          • #50
            До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

            Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
            С блокирал диф отпред ще виждат зор тия части само при остри завои и то на твърдо . Ако тоя блокаж беше някое поизносено ЛСД немаше да има никви грижи .
            Бих посъветвал колегата да си я кара така (звучи като много добра комбинация) но да избягва да прави остри завои на твърдо с пуснат преден мост , дори и без да е блокирал междинния диф .
            То и неизносено да беше LSD-то, пак нямаше да има проблем. Проблема е че това чудо в момента включва изведнъж, и когато си реши то.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Отзад няма шпилки, а освен това обикновено задния диф е по-голям/здрав от предния, и полуоските - по-дебели. А дори всичко друго да е еднакво, няма карета и няма хъбове, които да троши.

              Разтоварените полуоски са захванати по същия начин ,като предните хъбове.Мисля ,че конусните вложки и паст щифтовете са за да издържи възела. Дебилината на гарнитурата ,както и това ,че трябва да бъде от твърда хартия ми беше един от проблемите.
              При модели като този има две резби М8 които се използват за да се размонтират фланците ,понеже сглобката си е стегната и ако е малко ръждясала без тези резби се бие с чук докато се повреди фланеца.
              FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
              BJ42 04 1982
              FJ62 11 1983 skipe blago4x4
              LZ 2 BHB

              Коментар


              • #52
                Подсилване на хъбове и главини

                Да започнем с това че комбинацията на блокаж на предния мост с оргиналните хъбове е лошо решение.Няколко пъти Лок Райта(преден блокаж-тип шпер) причиняваше поради своята неизправност последователни удари(чуваха се доста) в полуоските,от там на свой ред полуоските предаваха ударите(като от канго) към хъбовете,и при натоварване 8 милимитровите шпилки не издържаха и се късаха,като след това хъба става неоткриваем,като се има в предвид каде караме,последния например остана някъде в наносите на реката до Ушев при спасителната акция, когато беше придошла.
                При започването на ремонтни действия установих че наличния хъб(подсилен вече) също е пострадал малко,тъй като леглата на хъба се бяха подбили малко и главината също бе поддала леко от щифтовете,реших да не рискувам,(макар че щеше да държи)и така и така щях да правя другия,дадох и него за повторна преработка,но вече паст-щифтовете бяха 12мм с голяма твърдост,а прясно разбитата направих с 10мм паст-щифтове и навсякъде се разпроби с М10,добавих калени болтове,който доуформих на струг(оставих им поле без резба там където ще уплатняват в хъба).
                Преработката включваше отново разпробиване на калените скъсани шпилки в главините на ерозийна машина,после на координат машина за изпипване на отворите,следва нарязване на резби М10x1,5,разпробиване на тялото на хъба като се премахват доскорошните конуси,и болта вече влиза плътно...и айде отново в боя,при смяната на диференциала установих че касетата на шпера с с много счупени по краищата зъбчета и няма вече свойствата които е имала,преплъзването е предизвиквало ударите....с оргиналната касета даде положителни резултати джипа,определено до сега не съм карал джипа в подобна кондиция,за малко да го заменя отново с Витара поради невежество
                Прикачени файлове
                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X