Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

    Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
    Ето главината с хъба след опоменатото "освежаване" Ф10 навсякъде и щифтове без хлабина.
    То,като оригиналдъ заводско,бе-браво,много се кефя,като някой прави такЪвИ ми ти шукарийки!
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #32
      До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

      Успех "Белата"!

      Коментар


      • #33
        До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

        След проведени брутални тестове,нещата все още са на мястото си,но тестовете продължават
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #34
          До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

          колега,ще споделиш ли,как се държи джипката на асфалт и на кал с лок райта в предния диф в завоте ,че мислия да слагам ткъв.извинявам се за спама.

          Коментар


          • #35
            До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

            Стана ми итересно как са решили въпроса VW LT 45 с 16 болта м 100
            FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
            BJ42 04 1982
            FJ62 11 1983 skipe blago4x4
            LZ 2 BHB

            Коментар


            • #36
              До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
              Ето главината с хъба след опоменатото "освежаване" Ф10 навсякъде и щифтове без хлабина.
              Я да видя кой е правил часпром в Хранмаш. Ама пък добре са го направили.
              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

              Коментар


              • #37
                До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                Първоначално публикуван от slavin Преглед на мнение
                Я да видя кой е правил часпром в Хранмаш. Ама пък добре са го направили.
                "Червено Знаме" брат,друго си е да има човек условия за работа
                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                Коментар


                • #38
                  До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                  Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
                  Стана ми итересно как са решили въпроса VW LT 45 с 16 болта м 100
                  Не е лошо решението,но на хъба няма толкова голям диаметър,инак бих увеличил броя на болтовете и аз
                  LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                  Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                    Първоначално публикуван от cisko Преглед на мнение
                    колега,ще споделиш ли,как се държи джипката на асфалт и на кал с лок райта в предния диф в завоте ,че мислия да слагам ткъв.извинявам се за спама.
                    Държи се отлично във всяка ситуация,на завойте си отключва с характерно прищракване,също и при натоварване на моста или едно от колелата,на асвалт си работи като нормален диф,без блокажа,ще прищтрака ако рязко набиеш спирачка и преплъзнат гумите и се наложи да прехвърля тягата на това колело което буксува,ама не му възлагай големи надежди,нямаш ли гуми-свършен си
                    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                      Снощи вечерта до 12,30 провеждах спасителна акция,вадех няколко закъсали джипки от една придошла река с наноси,общо взето положението беше много зле и резултата е че отново скъсах хъб и този път безвъзвратно изгубен в кална скоростно прииждаща 1,20 вода,ако ще трябва да се успокоя с нещо,ще е че се счупи този,който не беше усилен,скъса всички болтове в главината както и шпилката.......сега и тази главина трябва да усиля както и нов хъб,а и лебедката ми спря да работи нещо,дано е от соленоидите .......
                      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                        Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                        Снощи вечерта до 12,30 провеждах спасителна акция,вадех няколко закъсали джипки от една придошла река с наноси,общо взето положението беше много зле и резултата е че отново скъсах хъб и този път безвъзвратно изгубен в кална скоростно прииждаща 1,20 вода,ако ще трябва да се успокоя с нещо,ще е че се счупи този,който не беше усилен,скъса всички болтове в главината както и шпилката.......сега и тази главина трябва да усиля както и нов хъб,а и лебедката ми спря да работи нещо,дано е от соленоидите .......
                        Беля, до колкото разбрах си с някакъв самоблокиращ диф отпред. Просто го махни. Не е за там. Или сложи твърд блокаж, или LSD, или никакъв.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Беля, до колкото разбрах си с някакъв самоблокиращ диф отпред. Просто го махни. Не е за там. Или сложи твърд блокаж, или LSD, или никакъв.
                          Да, обмислям идеята,даже съм направил избора си ,но кризата ме кара да мисля за алтернативни решения,мисля да го направя оргиналния за известно време,после ще сложа АRB.Лебедката ми си работи ама ампеража на акумулатора ми паднал защото съм го ползвал за осветление няколко часа на фарове в реката,и не можел да я захрани когато потрябва,затва серийно са с 2 броя акумулаторите,ама а де...
                          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Беля, до колкото разбрах си с някакъв самоблокиращ диф отпред. Просто го махни. Не е за там. Или сложи твърд блокаж, или LSD, или никакъв.
                            Ами аз от началото на темата му пея,че този диф не е за там (даже има червеничко от колеги,кто ми твърдят че този диф става за отпред но няма нищо),просто го махай щото и полуоски ще скъсаш някой ден
                            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                            Коментар


                            • #44
                              До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                              Добре ... де ,ако въпросния блокаж се прехвърли отзад ,нали ще сработва по същия ударен начин ... аджаба там няма ли да къса шпилки?

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                                Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                                Добре ... де ,ако въпросния блокаж се прехвърли отзад ,нали ще сработва по същия ударен начин ... аджаба там няма ли да къса шпилки?
                                Кои шпилки отзад
                                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X