Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

    Сцепени 10 градусови конуси които при затягане се затварят около шпилката и не им позволяват да се огъват имам и аз,предполагам че всички са така,виждал съм доста джипки без пасващи щифтове на хъбовете и Витарата нямаше,сложих и АVМ и я карах хард,не е имало проблеми,явно усилието в случая е доста голямо за да се скъсат дори те,ще измисля вариант да сложа по дебели пас щифтове и болтове м10 закалени па ще видим тогас.......
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

      Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
      Сцепени 10 градусови конуси които при затягане се затварят около шпилката и не им позволяват да се огъват имам и аз,предполагам че всички са така,виждал съм доста джипки без пасващи щифтове на хъбовете и Витарата нямаше,сложих и АVМ и я карах хард,не е имало проблеми,явно усилието в случая е доста голямо за да се скъсат дори те,ще измисля вариант да сложа по дебели пас щифтове и болтове м10 закалени па ще видим тогас.......

      Ама си направи и конуси.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #18
        До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

        Колега докато го караш този шпер отпред постоянно ще си имаш проблеми.На едно състезание в което предия блокаж почти не се изключваше предните ни хъбове постоянно се разхлабваха и се получаваше същото,оказа се че конусите на хъбчето след първото разхлабване са се отворили и конуса не си върши работата,резбите на главината се бяха отпуснали и шпилките се отвиваха от главината съответно се късат.Накрая сменихме главината,хъба,шпилките залепихме с лепило за резби,гаиките също и нещата се оправиха.Имаики пред вид че 70-та има особенно (здрав) диференциал въпрос на време е да го строшиш и да ти кажа добре дошъл в зоната на търсачите,повярваи ми счупили сме над 15 диференциала.
        ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

        Коментар


        • #19
          До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

          Намерих си главина с здрави оргинални щифтове,ще я монтирам нея,дано не се повтори ситуацията,трябва ми само капачката с червяка на хъба и въртока Lock -Free преди време моята я откраднаха,тогава сложих нов хъб който сега загубих,някой ако има счупен хъб и има капачка да помага
          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

          Коментар


          • #20
            До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

            Първоначално публикуван от flex Преглед на мнение
            Колега докато го караш този шпер отпред постоянно ще си имаш проблеми.На едно състезание в което предия блокаж почти не се изключваше предните ни хъбове постоянно се разхлабваха и се получаваше същото,оказа се че конусите на хъбчето след първото разхлабване са се отворили и конуса не си върши работата,резбите на главината се бяха отпуснали и шпилките се отвиваха от главината съответно се късат.Накрая сменихме главината,хъба,шпилките залепихме с лепило за резби,гаиките също и нещата се оправиха.Имаики пред вид че 70-та има особенно (здрав) диференциал въпрос на време е да го строшиш и да ти кажа добре дошъл в зоната на търсачите,повярваи ми счупили сме над 15 диференциала.
            Убеден съм че може да ми се случи,ама засега друго освен да кажа че ще внимавам повече,не мога да направя,ще преместя шпера отзаде за да не ми прави фасони,ама да изкарам зимата понеНякой компетентен ще ме светне ли дали мога да прехвърля предната касета отзаде,и обратно без да се налага да разглобявам корони,пинйони,предавателното числа и зъбите не са ли еднакакъв брой на короните или задната е по голяма?
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • #21
              До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
              Убеден съм че може да ми се случи,ама засега друго освен да кажа че ще внимавам повече,не мога да направя,ще преместя шпера отзаде за да не ми прави фасони,ама да изкарам зимата понеНякой компетентен ще ме светне ли дали мога да прехвърля предната касета отзаде,и обратно без да се налага да разглобявам корони,пинйони,предавателното числа и зъбите не са ли еднакакъв брой на короните или задната е по голяма?
              Можеш да преместиш касетата ,но ще ти трябват нови лагери.Без разглобяване и реглажи няма да стане!
              ------------------------------------
              тел. O878 9ЧЧ 999

              Коментар


              • #22
                До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                Тва със смяната на местата на преден и заден диф , ако може някой да го направи , и аз искам!!!!!!!!! Задния ми вие , а предния го ползвам много рядко и при бавна скорост .
                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                  Последно реших да рециклирам главината,ще я дам да обработят на ерозиина машина скъсаните вътре щифтове и шпилки,ще сложа по дебели щифтове и болтове ф10,ще преработя и хъба за тях,няма да слагам конуси -болтовете ще влизат плътно ,както е на повечето други машини с хъбове.Накрая ще покаже теста за кво иде реч ,най много да замине срещуположния хъб с оргиналните щифтове
                  LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                  Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                    Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                    Последно реших да рециклирам главината,ще я дам да обработят на ерозиина машина скъсаните вътре щифтове и шпилки,ще сложа по дебели щифтове и болтове ф10,ще преработя и хъба за тях,няма да слагам конуси -болтовете ще влизат плътно ,както е на повечето други машини с хъбове.Накрая ще покаже теста за кво иде реч ,най много да замине срещуположния хъб с оргиналните щифтове
                    Ще замине този дето го правиш,ама ще видим де
                    Пиши като се случи случката.
                    ТЛК 80 4,2ТД-95г

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                      Помисли дали шпилките не са "бушон" на веригата!
                      Заздравиш ли тази връзка, може да чупи следващото звено.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Помисли дали шпилките не са "бушон" на веригата!
                        Заздравиш ли тази връзка, може да чупи следващото звено.
                        Това го имам в предвид,но както казах-до колкото мога ще внимавам,а по нататък ще сложа шпера отзаде а отпред АРБ с конпресор,не се съмнявам в надеждността на по здравите щифтове и болтове,с сигурност ще е в пъти по здраво от преди.
                        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                          Честита нова година на всички.Значи предният диф.Не става от зад,трябва да се разглоби и да се прехвърлят короните,лагерите ако са добре може да си останат не е проблем реглажите са елементарни и няма да се видиш в приключение.
                          ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                            Белов ,до къде стигна бре ... оправи ли шпилките?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                              Чакам да почнат работните дни в завода "Ч.З." и ще я давам главината с хъба за освежаване,там ще я качват на ерозийна машина да извадят щифтовете и скъсаните болтове,после ще калиброват и навият м10 резби на главината и хъба че оргиналните м8 не стават,разбити са и конусните легла,после ще "челосат" с две десети лицата на хъба и главината да се напаснат и легнат,нови отвори за щифтовете които ще са с голяма твърдост,щифтовете ще са според отворите и ще се набият плътно за да е невъзможен луфт,тва на 11 ще стане
                              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

                                Ето главината с хъба след опоменатото "освежаване" Ф10 навсякъде и щифтове без хлабина.
                                Прикачени файлове
                                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X