Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем, къса шпилките на хъбовете към главината

    Колеги,за втори път ми къса шпилките на хъба към главината,сега и хъба не можах да намеря че беше калотия до шия,дали да го препиша проблема изцяло на блокажа Лок Раит който имам в предния диф,а по принцип се слага отзаде или да търся и друг проблем,направих цялостна профилактика на предния мост и сложих хъба които беше скъсал първия път болтовете,тогава си помислих че е от големите гуми,но сега размера беше доста унизителен за ТЛК 3.0 (31/10,5/15) и пак се случи.Ако някой е имал подобен проблем с блокаж(най вероятно) да сподели.
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

  • #2
    До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

    Провери за елипси в леглата на шпилките!При първото "хвърляне" на хъба може да са се появили и сега при товар да се получава лашкане преди да зацепи и съответно ... ги къса.
    Не е от блокажа!

    Коментар


    • #3
      До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

      Струва ми се при зацепване с удар по-вероятно е да се счупи хъба отколкото шпилките.
      Що да не е от блокажа? Просто това се е намерило слабото място. Проблема може да се реши с високоякостни шпилки, но да не предаде нещо друго по системата.
      Don't hunt IF you can't kill
      първо 0883 после 333 накрая 448

      LZ1BGD

      Коментар


      • #4
        До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

        Аз съм 99% убеден че блокажа е виновен,понеже принципа му на работа се основава на переодични заключвания което става с прелашккване,когато има пребоксуване, аз давам доста гас и се къса на най слабото място,ако не е хъба,ще е полуоската понеже заключва моста изведнъж,а не като при 100% ARB и аналозите му,да се подава постепенно,без лашкания,този вид блокаж го използват много ,но само за отзаде,при мен са го монтирали отпреде предните собственици,и са посъветвали да се премести отзад........
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #5
          До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

          Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
          Аз съм 99% убеден че блокажа е виновен,понеже принципа му на работа се основава на переодични заключвания което става с прелашккване,когато има пребоксуване, аз давам доста гас и се къса на най слабото място,ако не е хъба,ще е полуоската понеже заключва моста изведнъж,а не като при 100% ARB и аналозите му,да се подава постепенно,без лашкания,този вид блокаж го използват много ,но само за отзаде,при мен са го монтирали отпреде предните собственици,и са посъветвали да се премести отзад........
          Този модел блокаж който го имаш е предназначен за задно задвижване!!В Английските сайтове е добре обяснено,че се избягва да се слага на преден мост понеже може да те избута ивън пътя при блокиране.Трябва да си обеден не 99% а 100% че е от него.Размини задният с предният диф и си готов
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #6
            До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

            Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
            Този модел блокаж който го имаш е предназначен за задно задвижване!!В Английските сайтове е добре обяснено,че се избягва да се слага на преден мост понеже може да те избута ивън пътя при блокиране.Трябва да си обеден не 99% а 100% че е от него.Размини задният с предният диф и си готов
            Стига бе ...,Белата къса шпилки ,а не троши хъбове ,а още по малко го избутва от пътя!Как тогава "Тойота" внос именно от Англия и монтиран там преден блокаж ще превърне шпилките в макарони?
            Изхождам от Английските сайтове ... де!
            Може и така да е ,ама щом са предвидили блокажа ,който е поставен не случайно там ... не би трябвало да е проблем.?..Предполагам инженерните решения не са измисляни в частен гараж?
            Може и да греша ... но мисля логически.

            Коментар


            • #7
              До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

              Незнам къде може да е проблема, но за блокажа бъркате. Локрайт не заключва при пробоксуване, а отключва в завой, т.е. е блокиран постоянно. Не е вярно също, че е предназначен за задния мост. 90% от американците карат точно с такъв тип блокажи на предния мост.
              99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
              It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

              Коментар


              • #8
                До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                http://www.youtube.com/watch?v=IXqxLoNv9Vc&NR=1
                Ето това е въпросния блокаж,Николай е прав,саморазблокиращ е по правилно, защо тогава ми къса болтовете на хъба и си губя хъбовете в движение ,за срама че тряаа да ме вадят от калотията на буксир да не говоря
                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                  Шпилките измъкнати ли са или отсечени?
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                    При мен на третия път ,като ми ги скъса се наложи да отстраня проблема.

                    Оказа се ,че паст щтифтовета Ф7мм са се разбили с 0,2мм и се наложи да ги разпробивам ( на друго място +60 или 120градуса) заедно с полуоската (ХЪБА) ,,а и след това както каза Стеф се наложи да се премахне получилата се елипса на 10 градусовите конусни легла.

                    Сглобката е с набиване при 0,00м луфт от към ХЪБА (полуоската) и +0,02 стегнатост към главината. Гайките М8 се стягат с 3.5кг/м
                    FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                    BJ42 04 1982
                    FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                    LZ 2 BHB

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                      Шпилките измъкнати ли са или отсечени?
                      Предния път бяха отсечени,сега 3 от тях са измъкнати,а направлявщите щифтове счупени от първия път и не ги бях сложил изобщо,смятам да разпробия главината и да сложа М10 болтове които да държат хъба.
                      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                        Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                        Предния път бяха отсечени,сега 3 от тях са измъкнати,а направлявщите щифтове счупени от първия път и не ги бях сложил изобщо,смятам да разпробия главината и да сложа М10 болтове които да държат хъба.
                        Слушай Благо. До по-дебели болтове е ясно че си стигнал, но без пасчоп пак така ще стане. Пасчопа спира лувтовете. Има ли лувтове, по някое време всичко се развива и после къса. Няма полза само от болтове. Ще разшириш дупките на хъба с М10, а болтовете са 9,8. И кво? Има болтове с 10мм цилиндрична част, но всичко е до време.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                          Хъбовете на лайт серията , леката ,оргинално се разчита само на паст чоповете,докато при хеви дъти ,тежката серия имат сцепени 10 градусови конуси които при затягане се затварят около шпилката и не им позволяват да се огъват.
                          Това което си направил досега и ,ако изкаш да разчиташ само с пас щифтове не е възможно да караш по харт . Оргиналните шпилки които са
                          8 мм са с твърдост 10.9 и задължително имат цилиндрична част в зоната на конусите.

                          Просто си представи как 6 шпилки Ф12мм разположено на 140 мм диаметър закепват колелото ,а тези малките Ф8 +2 паст щтифта ,на диаметър 80 мм които са два пъти по-натоварени трябва да удържат .......и 12мм да ги направиш проблема няма да закъснее.
                          FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                          BJ42 04 1982
                          FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                          LZ 2 BHB

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                            Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
                            Хъбовете на лайт серията , леката ,оргинално се разчита само на паст чоповете,докато при хеви дъти ,тежката серия имат сцепени 10 градусови конуси които при затягане се затварят около шпилката и не им позволяват да се огъват.
                            Това което си направил досега и ,ако изкаш да разчиташ само с пас щифтове не е възможно да караш по харт . Оргиналните шпилки които са
                            8 мм са с твърдост 10.9 и задължително имат цилиндрична част в зоната на конусите.

                            Просто си представи как 6 шпилки Ф12мм разположено на 140 мм диаметър закепват колелото ,а тези малките Ф8 +2 паст щтифта ,на диаметър 80 мм които са два пъти по-натоварени трябва да удържат .......и 12мм да ги направиш проблема няма да закъснее.
                            На моята LJ 70 шпилките на хъбовете бяха с конуси.
                            ТЛК 80 4,2ТД-95г

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем,къса шпилките на хъбовете към главината

                              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                              http://www.youtube.com/watch?v=IXqxLoNv9Vc&NR=1
                              Ето това е въпросния блокаж,Николай е прав,саморазблокиращ е по правилно, защо тогава ми къса болтовете на хъба и си губя хъбовете в движение ,за срама че тряаа да ме вадят от калотията на буксир да не говоря
                              Е като виждаш на клипа е сложен на задният мост
                              Ето още
                              http://www.youtube.com/watch?v=D6Mub...layer_embedded


                              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                              Стига бе ...,Белата къса шпилки ,а не троши хъбове ,а още по малко го избутва от пътя!Как тогава "Тойота" внос именно от Англия и монтиран там преден блокаж ще превърне шпилките в макарони?
                              Изхождам от Английските сайтове ... де!
                              Може и така да е ,ама щом са предвидили блокажа ,който е поставен не случайно там ... не би трябвало да е проблем.?..Предполагам инженерните решения не са измисляни в частен гараж?
                              Може и да греша ... но мисля логически.
                              Стефка и аз това се чудя,даже са го написал как се инсталира, с моят прост английски това означава заден диф:
                              LOCK-RIGHT is known for its ease of installation. In most applications, the complete installation takes less than two hours. No special tools or oils are required. Anyone with basic mechanical skills can install the LOCK-RIGHT with common tools (wrench, screwdriver). Detailed instructions are provided with each unit that include diagrams and photos.

                              There are basically two different types of installation.

                              1. Differential cases that you can access through the rear differential cover. Most AMC, Chrysler, Jeep, General Motors, and late model Ford vehicles have differentials that require this type of installation. This installation is the easiest because you simply remove the rear differential cover bolts to access the differential case. A summary of the steps are as follows:

                              A. Remove the bolts on the differential cover and drain the oil.
                              B. There is a cross shaft retaining bolt that holds the cross shaft in place. Remove this bolt and the cross shaft can be removed.
                              C. Push in each axle to remove the c-clips (if the vehicle has c-clips). C-Clips hold the axles in place. On some vehicles, the axles are held in place at the outer ends of the axles near the wheels.
                              D. Remove the stock side and spider gears and the thrust washers that are on the these gears.
                              E. Install the Lock-Right gears in place of the original side and spider gears. The thrust washers are re-used. If the vehicle uses c-clips they are put back in place.
                              F. Install the cross shaft, retaining bolt, differential cover and fill with oil.



                              2. A second type of installation involves a vehicle with a third member. Third member style differentials are removed from the driveshaft side of the vehicle (Ford 9 inch and most import vehicles). Installation in these types of differentials is easy once the third member is removed from the vehicle.

                              A. Disconnect the driveshaft.
                              B. Remove the third member from the differential carrier.
                              C. Remove the side gears, spider gears, and the thrust washers that are on these gears.
                              D. Install the Lock-Right gears in place of the original side and spider gears. The thrust washers are re-used. Install the cross shaft.
                              E. Put the third member back in place and fill with oil.



                              NOTE: This is a brief description of the installation instructions and is not to be used for actual assembly. A detailed owners and installation manual come with every Lock-Right kit. Vehicles that have low gear ratio's (numerically high) can often require a more extensive installation because of the ring gear thickness.
                              Последно редактирано от Marin Stoyanov; 29-12-09, 20:12.
                              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X