Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LJ-70 регулира ли се напрежението на заряд?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

    Тази вечер стана късно, но утре ще замеря при мен как е! Аз съм забелязъл, че когато нищо не свети по таблото и е тъмно, лампата за зареждане свети много, много слабо. При вкл. фарове стрелката на уреда е около средата, при изключени е в горния ъгъл, на около 2-3мм надолу от нормалната зона. Подеменил съм един път релето със същото такова, защото на предното му сърбах попарата...така че утре ще Ви кажа и при мен как са показанията.
    Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

    Коментар


    • #47
      До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

      Така е добре! Не пипайте, ако не се променят тези стойности.
      С колко акумулатора си?

      Оргинално с два акумулатора.

      Коментар


      • #48
        До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

        Първоначално публикуван от cvetan LJ73 Преглед на мнение
        Така е добре! Не пипайте, ако не се променят тези стойности.
        С колко акумулатора си?

        Оргинално с два акумулатора.
        С един акумулатор съм!! Оригинално.
        Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

        Коментар


        • #49
          До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

          14.8 е все още приемливо, стига да е абсолютния максимум.

          Недостатъна на тоя тип релета е че по принцип не са в състояние да поддържат еднакво напрежение и при 800, и при над 2000 об/мин. Искренно ви препоръчвам, ако има възможност да заместите поне частта, отговорна за зареждането, с електронна такава. Тогава ще можете да нагласите да речем 14.3 волта за целия диапазон от обороти, които почти няма да зависят от товара, особено от към 1000 оборота и нагоре.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #50
            До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

            Абе за бой сте!

            С тази тема сега всички със 70-ки ще почнат да ръгат мултицети и да се чешат по главите.
            Не е ли според вас всичко нормално, когато стрелката седи в бялата зона?
            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
            Drag Grand Canyon Daily
            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
            LZ1JYM

            Коментар


            • #51
              До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
              Абе за бой сте!

              С тази тема сега всички със 70-ки ще почнат да ръгат мултицети и да се чешат по главите.
              Не е ли според вас всичко нормално, когато стрелката седи в бялата зона?
              Вече почнахме да ръгаме!! )
              Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

              Коментар


              • #52
                До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                Абе за бой сте!

                С тази тема сега всички със 70-ки ще почнат да ръгат мултицети и да се чешат по главите.
                Не е ли според вас всичко нормално, когато стрелката седи в бялата зона?
                И при мен стрелката си стоеше в бялата зона, ама след шофиране на фарове взе да се чуди дали да пали. След пипане на релето, за мен нещата поне за сега се оправиха. Сега и ел. стъклата се вдигат нормално /преди се чудеха по половин минута/ и пали без проблем.

                Коментар


                • #53
                  До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                  Още по темата...или не желаете...?
                  Митко-Фулдата каза,че подгрева на свещите на 2-ЛТ мАтора продължава и след стартиране на мотора на половин напрежение,докато не се достигне някаква температура...оказа се прав,както винаги,предполагам!Днес проверих-следобяд след стартиране на мотора на свещите се поддържаше напрежение 6.6 В за около 30 секунди....още ли смятате да подценявате старото магаре...?не знам къде да търся причината вече,но няма да се учудя,ако проблема е от това,че имам две подгревни свещи за смяна!
                  Затова,докато продължава намаления подгрев напрежението е по-ниско!отделно,че и релето действа доста бавно,и явно има собствено мнение-може би не без основание?
                  Както казах следващите дни ще пътувам,та си поиграх с тънките клещички,и намалих малко напрежението на заряд,като го докарах на 14.2В при 2500 об./мин. без товар.
                  Търся някой мераклия да преправи инсталацията,като се подключи електронно реле,и се запази функцията на старото,която участва в подгрева,в контролните лампи,както и в диодите(зелен и червен)на турбото-клиентела ще има!
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • #54
                    До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                    Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                    Абе за бой сте!

                    С тази тема сега всички със 70-ки ще почнат да ръгат мултицети и да се чешат по главите.
                    Не е ли според вас всичко нормално, когато стрелката седи в бялата зона?
                    Бялата зона се оказва доста обширна!
                    Днес я проверих обстойно-ако стрелката се изравни с долната бяла отметка това са 11 В,а в горния край са 15 В.Точно по средата е 13.8 В.Така,че не си е работа да си караш в долната граница-след ден,или два градско на фарове задължително ще издъхне акумулатора!Аз лично започнах да го усещам,откакто се задържах 4-5 дена в града,без да карам на фарове,като стрелката си беше над минималната черта поне 2 мм.на празен ход,и по-високо при обороти.Имам много лошо предчувствие,че като гледам как са навързани нещата няма да е никак лесно да се натепа ел.реле без да се лишаваме от другите "екстри",което оригиналното изпълнява!
                    Затова уважаеми другари с таквиз магарета(LJ-70)-гледайте си уреда,и ако пада под средата на място и стига почти до минимума взимайте мерки,че зимата ще се сетите какво съм ви препоръчал!
                    много автомати-слаби резултати!

                    Коментар


                    • #55
                      До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                      Само да вметна, че е много важно къде се мери напрежението. Ако всеки мери където му е най-удобно по инсталацията (запалка, бушони...) данните не са много надеждни , когато става дума за десети от волта. Трябва да се мери точно върху клемите на акума, ама точно забити пробниците на уреда в оловото, а не отстрани на обувките. Когато се говори за десети, също не са много надеждни китайските сапунерки с екранче, които се намножиха напоследък - те при всяко превключване на въртящия се селектор показват различно.
                      Ако ще издребняваме де... Иначе както е казал Майстора: "Карай, нема да стреля!"

                      Коментар


                      • #56
                        До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Само да вметна, че е много важно къде се мери напрежението. Ако всеки мери където му е най-удобно по инсталацията (запалка, бушони...) данните не са много надеждни , когато става дума за десети от волта. Трябва да се мери точно върху клемите на акума, ама точно забити пробниците на уреда в оловото, а не отстрани на обувките. Когато се говори за десети, също не са много надеждни китайските сапунерки с екранче, които се намножиха напоследък - те при всяко превключване на въртящия се селектор показват различно.
                        Ако ще издребняваме де... Иначе както е казал Майстора: "Карай, нема да стреля!"
                        Така е-прав си!Затова мериме точно на клемите!И съм си сверил подробно едно китайче за никви пари с няколко скъпи професионални уреда,ама се оказа изключително точно(да му се не надяваш!).
                        За съжаление(поне при мен)показанията са верни...!
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #57
                          До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                          Аз имах сходния проблем сега съм с електроно реле и нямам никакви проблеми
                          Прикачени файлове
                          ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                          Коментар


                          • #58
                            До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                            Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                            Аз имах сходния проблем сега съм с електроно реле и нямам никакви проблеми
                            Колега, дай малко повече инфо за новото реле. Запази ли останалите функции на старото реле, за които спомена колегата mbenz? Благодаря предварително.

                            Коментар


                            • #59
                              До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                              Джипа си работи както беше преди Буксата на електроното реле е същата като на механичното . Не правиш никакви присадки. пасна точно на мястото си .само един кабел който е оделно от буксата остава свободен и аз го изолирах.
                              ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                              Коментар


                              • #60
                                До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                                Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                                Джипа си работи както беше преди Буксата на електроното реле е същата като на механичното . Не правиш никакви присадки. пасна точно на мястото си .само един кабел който е оделно от буксата остава свободен и аз го изолирах.
                                А какъв беше джипа и с кой двигател?
                                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                                Drag Grand Canyon Daily
                                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                                LZ1JYM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X