Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LJ-70 регулира ли се напрежението на заряд?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
    не бе...

    имам предвид многото самоуки мастори - електродърводелци, за които този закон е непозната материя..
    Е поне това е лесно за проверка!

    Коментар


    • #17
      До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

      продължавам след посещението при специалист...
      проблема е в алтернатора-подава същото напрежение,което аз измерих.релето в случая е само чист проводник!предполагам(надявам се)да се окажат четките...майстора каза,че и диодната плочка понякога въртяла номера при жипките Тойота,като се застрахова,че няма наблюдение при дъртите магарета-е,сега ще сдобие...!ще може да ме вземе чак в понеделник сутринта,но не е болка за умиране,ако не се кара на фарове.при 2600об./мин заряда е приличен-14.2 В(без товар).по този повод утре ще я разтрия до Враца и обратно,че да се зареди акумулатора,и да изкара до понеделник.
      мисля профилактично дори и да няма видим проблем да сменя и лагерите на алтернатора,че знам ли евентуално кога и къде ще дадат фира-все пак возилото е на 22 лета...
      като се позагледах видях,че отзад на оста на алтернатора е вързана вакуумната помпа,която се смазва от двигателното масло-може някой да не го знае,та да кажа...
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • #18
        До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

        При мен беше същия проблем лампичката на алтернатора слабо светеше .Оказа се че имам избил диот на плочата .След като не можах да намеря изправителен блок бях принуден да го дам да ми сложат нови диоди на въпросната плочка .Изправителен блок не можах да намеря никаде .Пожелавам ти успех
        ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

        Коментар


        • #19
          До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

          Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
          При мен беше същия проблем лампичката на алтернатора слабо светеше .Оказа се че имам избил диот на плочата .След като не можах да намеря изправителен блок бях принуден да го дам да ми сложат нови диоди на въпросната плочка .Изправителен блок не можах да намеря никаде .Пожелавам ти успех
          Надявам се да не е никакъв проблем да се сложат други диоди,че и по-мощни
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #20
            До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

            и пак по темата...
            току-що майстора ми каза,че единият диод нещо не бил читав,и оттам бил проблемът,а нищо което да го замени не намерил,та да поизчакам ден-два...преди три часа пък твърдеше,че релето се ебавало-регулирало се,и като го направи да подава нормално напрежение на празен ход на по-високи обороти напрежението отивало на 18 В-че кво регулира тВа реле тогава...
            казах му да събира всичко,и когато намери диодна плочка да ми се обади.аз междувременно ще се опитам да се ориентирам кЪФ е проблемът.
            междувременно търся друг майстор-който знае такъв да казва!
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #21
              До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

              И двете може да са проблема. той е бутнал зорлем регулатора да вдигне напрежението на ниски, и затова на високи става много. Не знам какъв тип е конкретното реле, но определени конструкции се държат така.

              Колкото до диодната плочка - това не са кой-знае колко екзотични елементи. Ако ми намериш снимка, ще се помъча да помогна с каквото мога.

              А, в зависимост от конструкцията на диодната плочка, може и да може да се измери, освен ако не е много крива някаква. Ако може, много лесно се проверява дали е тя, или е регулатора.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                И двете може да са проблема. той е бутнал зорлем регулатора да вдигне напрежението на ниски, и затова на високи става много. Не знам какъв тип е конкретното реле, но определени конструкции се държат така.

                Колкото до диодната плочка - това не са кой-знае колко екзотични елементи. Ако ми намериш снимка, ще се помъча да помогна с каквото мога.

                А, в зависимост от конструкцията на диодната плочка, може и да може да се измери, освен ако не е много крива някаква. Ако може, много лесно се проверява дали е тя, или е регулатора.
                Като си взема магарето ще снимам и ще постна снимките-дано не се се е стъмнило дотогава!
                Релето е механично(електромагнитно)-така ли му се казва...?Има два електромагнита вътре,като всеки има две положения,при които контактуват в едната,или в другата посока...
                Плочката не я знам къде е,но ми се предложи да се постави алтернатора без плочката,и да се търси такава-после нямало нужда да се сваля пак релето-значи не е завряно кой-знае къде...?
                Магарето е 1988година,с 2-ЛТ мАтор.
                много автомати-слаби резултати!

                Коментар


                • #23
                  До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                  и пак съм аз-някой да не си е помислил,че проблема е решен,а аз не съм казал как!и така-а-а-а....
                  отивам днес следобяд при "моя" човек,който се стегнал,разхвърлял алтернатора,купил за двайсетина лева някаква плочка,от която присаждаше диодите на мойта стойка(6броя),като се налагаше разпробиване и набиване на новите.единия диод бил не баш изгорял,ами корпуса му поизгнил що ли,та се крепял на магия-дотук добре...
                  монтира го,паля,гледаме напрежението,и в следващия момент се чува някакво ручене....а-едно масло се лее-не ти е работа!бързо гася-забравил да натегне единия маркуч,който смазва вакуумната помпа...!над 3 литра се изляха-от общо 6.а,маслото на 1000км.-Тотал Кварц 7000(10/40)
                  Както и да е-долях масло,паля-същата работа,само дето сега при 2000об./мин алтернатора дава 18 В.стойностите са следните(без товар):
                  загасен мотор-13.25В(от акумулатора
                  работещ двигател-13.00В(?!)
                  при 2000об./мин.-14.3В.
                  с товар един волт надолу.
                  опита се с леко изкривяване на една пластинка,играеща ролята на пружина на върха на едното реле и напрежението се повишаваше,но прекомерно без товар,и в добри граници с товар,но при 2000об./мин без товар отиваше на 15-16В.
                  Утре и в другиден съм командировка,та му оставям магарето да мъдрува,но ми се струва,че е релето,нали?
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • #24
                    До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                    Пламене, не му оставяй магарето на тоя брат`чед..

                    Слушай Спарки какво ти пее, и си записвай.
                    Внимателно, при това.

                    тоя мастор....
                    нещо...
                    де да знам, ама си мисля с резерви за него..


                    дано не съм прав

                    Коментар


                    • #25
                      До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                      Да казва номер на релето, и да го търсиме. Все се нядявам да стане работата, ама това бъзикане в механизми, чиито части са с неизвестна функция за бъзикащия, малко ме "обезверява".

                      Иначе, да, звучи като реле. Ама за да си сигурен в алтернатора, има една машинка, дето се казва осцилоскоп. Върши чудеса, но надали е налична в конкретната работилница. Всъщност доста може да се научи и с прост мултицет за 10лв.

                      Четки гледахте ли? Погледнете ги, поне в това да сте сигурни.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Да казва номер на релето, и да го търсиме. Все се нядявам да стане работата, ама това бъзикане в механизми, чиито части са с неизвестна функция за бъзикащия, малко ме "обезверява".

                        Иначе, да, звучи като реле. Ама за да си сигурен в алтернатора, има една машинка, дето се казва осцилоскоп. Върши чудеса, но надали е налична в конкретната работилница. Всъщност доста може да се научи и с прост мултицет за 10лв.

                        Четки гледахте ли? Погледнете ги, поне в това да сте сигурни.
                        Абе,и на мен не ми вдъхва доверие...!
                        Четките са перфектни,както и колектора,който ми се видя доста странен-две успоредни една до друга стоманени повърхности(като лагери все едно)-нямаха никакво износване!.Сменен е и предния лагер,който не е мръднал според мен-само дето греста е почти съвсем суха вече.Проследих цялото сглобяване,и кажи-речи нямам забележки...отзад е на втулка,която се маже от моторното масло-също никакво износване...
                        Не ми е комфортно,ама ще го поиграя тВа хоро още малко,пък ще видим...
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #27
                          До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                          Еми дано му хванете цаката. Иначе, като можеш наистина запиши номера, поне да го видиме това реле колко струва. Намират се механични дори нови из интернет, често на мизерни цени. А и не е задължително да се слага оригинално. Вероятно може да се замести с друго, че дори и електронно. А е и много вероятно за същата тойота да има и друг чишит алтернатор - с вградено електронно реле.
                          Последно редактирано от sparkybg; 28-09-09, 22:06.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Еми дано му хванете цаката. Иначе, като можеш наистина запиши номера, поне да го видиме това реше колко струва. Намират се механични дори нови из интернет, често на мизерни цени. А и не е задължително да се слага универсално. Вероятно може да се замести с друго, че дори и електронно. А е и много вероятно за същата тойота да има и друг чишит алтернатор - с вградено електронно реле.
                            Абе щях да му запиша номера,ама като ливна онова ми ти масло,пък купувай друго,сипвай,затягай....и се стъмни съвсем...!После хайде на пароструйка ....Утре сутринта обаче ще си го запиша!
                            много автомати-слаби резултати!

                            Коментар


                            • #29
                              До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                              Здравейте.Вчера следобед и аз взимах моя алтернатор от майстора/проблемите са сходни с колегата mbenz/. Майстора го беше разглобил целия. Здрав диоден блок, здрав статор/беше свален/, здрави четки. След това го беше сглобил и качил на стенда. Резултата- работи перфектно без товар и под товар. Снощи го качих по тъмно на джипа и единственото, което замерих бе- на празен ход 13.25V с товар и без товар напрежението не мърдаше. Отварях и релето- на едното болче имаше пломба-вътре е като ново. Дали може да има проблем с акумулаторите?

                              Коментар


                              • #30
                                До: LJ-70 регулира ли се U на зареждане?

                                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                                и пак съм аз-някой да не си е помислил,че проблема е решен,а аз не съм казал как!и така-а-а-а....
                                отивам днес следобяд при "моя" човек,който се стегнал,разхвърлял алтернатора,купил за двайсетина лева някаква плочка,от която присаждаше диодите на мойта стойка(6броя),като се налагаше разпробиване и набиване на новите.единия диод бил не баш изгорял,ами корпуса му поизгнил що ли,та се крепял на магия-дотук добре...
                                монтира го,паля,гледаме напрежението,и в следващия момент се чува някакво ручене....а-едно масло се лее-не ти е работа!бързо гася-забравил да натегне единия маркуч,който смазва вакуумната помпа...!над 3 литра се изляха-от общо 6.а,маслото на 1000км.-Тотал Кварц 7000(10/40)
                                Както и да е-долях масло,паля-същата работа,само дето сега при 2000об./мин алтернатора дава 18 В.стойностите са следните(без товар):
                                загасен мотор-13.25В(от акумулатора
                                работещ двигател-13.00В(?!)
                                при 2000об./мин.-14.3В.
                                с товар един волт надолу.
                                опита се с леко изкривяване на една пластинка,играеща ролята на пружина на върха на едното реле и напрежението се повишаваше,но прекомерно без товар,и в добри граници с товар,но при 2000об./мин без товар отиваше на 15-16В.
                                Утре и в другиден съм командировка,та му оставям магарето да мъдрува,но ми се струва,че е релето,нали?
                                Послушай Veni1 и смени ВЕДНАГА майстора.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X