Искам да попитам регулира ли се напрежението на заряд на тВа магаре?
При движение с висока(като за модела)скорост стрелката,която показва заряда е в горния сектор,но в градско при вкл.светлини е на минимума.Замервах го с мултицет,като уреда е професионален(и скъп)-показва на празен ход 12.8 В,при 2000об./мин-13.2 В,което си е малко!Добре,че акумулатора е нов!
Ако трябва да се кара само на фарове из града няма да го бъде,май...
Или да проверя и четките на алтернатора?
При движение с висока(като за модела)скорост стрелката,която показва заряда е в горния сектор,но в градско при вкл.светлини е на минимума.Замервах го с мултицет,като уреда е професионален(и скъп)-показва на празен ход 12.8 В,при 2000об./мин-13.2 В,което си е малко!Добре,че акумулатора е нов!
Ако трябва да се кара само на фарове из града няма да го бъде,май...Или да проверя и четките на алтернатора?

Разкачих шесткабелната букса,напръсках с контактен спрей клемите,свалих релето,разглобих го,почистих внимателно с шкурка 2000 пъпките на двете релета без да прекалявам,с четчица намазах спойките от двете страни на платката с тънка грес(имаше леееки зачатъци на окисляване),сглобих всичко,ама файда-йок!
На празен ход без товар 12.8В,на 2000об./мин.-13.2В,при 3000об./мин-13.8В.,ама без товар!С товар-0.5В надолу...според мен четките на алтернатора са за смяна.Тези дни ще довърша темата(надявам се),и ще пиша!
Ще питам и аз един майстор, ако открие нещо ще пиша.

Коментар