Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota FJ Cruiser допълнителен вентилатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Автомобилните производители са кръгли идиоти и квадратни олигофрени. Един вентилайзер не могат да завинтят като хората.
    И съвсем закономерно всеки байчо от гаража знае повече от тях. При това, много повече...
    Автомобилните производители отдавна акцентират повечко върху "фийчъри", които не влияят твърде добре на надеждността и дълговечността. Башка комплектацията за различни държави.

    Оригинално на моето возило перка започва да се включва от 108 градуса нагоре, а сериозно вдигат обороти от 113 нагоре. На трансмисията нямам термостат, от нея перката едва започва да ускорява от 113. Разликата в живота на маслото на трансмисия, работеща при 80-90 градуса и такава, работеща при 113, е огромна. Видимо е, защото си сменя цвета (от розово става светло кафяво). Разликата в качествата на самото масло между 80-90 и 113 също е голяма. Зимата пък заради липсата на термостат не може да загрее и работи на студено. Много автомобили със същата трансмисия си идват от завода с термостат.

    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      Съвет и от мен, ако позволиш – не се занимавай с глупости и не разваляй колата. Ако всичко по горивната и охладителната уредби (виско, водна помпа, термостат, капачка/клапан, антифриз) е наред, няма да прегрее. Има смисъл да измиеш радиатора външно... Има смисъл да монтираш външен охладител на трансмисионното масло, но грамотно, защото освен прегряване и преохлаждането не е добре за автоматика.

      Принципно 1GR-FE не е „горещ“ мотор... по скоро е с консервативна охладителна уредба. Обикновен термостат на 82 градуса. Двустепенен виско съединител и 6 лопатков вентилатор. Турбинното колело на водната помпа е от неръждаема стомана, та не трябва да се мисли за дертове, характерни за други автомобили с пластмасови „перки“.

      Ако ще се фиксираш в нещо, то при Тойота винаги трябва да е нещо неоригинално, насадено. В случая обръщай внимание на газовата уредба. Следи тримовете от време на време, налягането, гориво-въздушната смес при високо натоварване, когато се работи без обратна връзка с кислородните сонди (OL/open loop). Да няма тримове над +/-10%, да няма обедняване. При този двигател е лесно, защото използва AFS кислородни сензори, които дават точна информация за сместа (3.3 волта при стехиметрична смес). Виж хлабините на клапаните. Регулирането е трудоемко и скъпо и затова никой не го прави, което, ако караш на бензин не е голям проблем, но на пропан-бутан, особено, ако има обедняване вече става проблем.

      Коментар


      • #18
        Не знам дали този вентилатор пред радиатора няма да ти ограничи обдухването на радиатора на високи скорости. На Джийп Чероки KJ има фабрична такава система с два вентилатора първиелектрически и втори с виско като опция. И двата са зад радиатора, електрическия е вътре в "кофата" близко до раиатора а виското е на изхода на "кофата". Електрическия спира в точно определена позиция в която изглежда че насочва потока към виското. Не е съвсем елементарна системата.

        Коментар


        • #19
          Те духат с около 40 км/ч,няма проблеми над тая скорост колко и вентилатор да и сложиш пред радиатора.

          Търси Hayden радиатор,като цена е 8 пъти по-евтин от австралийския модел който много става ма 8 си е 8
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            Осем е осем, но ремонт на прегрял двигател е 42. Десетки или стотици пъти 42...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Нормален си радиатор,върши идеална работа,но е универсален и иска малко мислене за закрепването му,другия си е правен за Тойота ма 8 пъти горница на мангизите

          • #21
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1713779579974.jpg
Прегледи:340
Размер:355.3 КБ
ID:6963351 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1713779579965.jpg
Прегледи:339
Размер:388.4 КБ
ID:6963352 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1713779579984.jpg
Прегледи:349
Размер:417.9 КБ
ID:6963353Направих планките за монтажа

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Идеален си

              Сега вържи и на хидравлика и на трансмисия и пей сърце

          • #22
            Честито! Само вържи кадърно инсталацията до тоя чурук, че после да няма тема как се ремонтира стопена инсталация

            Коментар


            • #23
              Дали да не изкараш на напълно отделен радиатор маслото на автоматика ?
              TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                И хидравликата

            • #24
              Сложих лебедка. Допълнителния лед бар отпред и вентилатора съм вързал през релета с отделни копчета, ще сложа и светлинни за мъгла. Следва смяна на алтернатора с по-мощен. Засега съм супер доболенн от колата.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #25
                За читав компресор имате ли предложения? Мисля да го сложа при двигателя да е стационарен с извод за помпене на бронята.

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Двойния на ARB

              • #26
                Компресорите греят, новите имат доста пластмаса, дори вътре в цилиндъра, аз не бих го сложил на горещината при двг.
                Бъдете живи и здрави!

                Коментар


                • #27
                  Единично ARB от 4 години е на педя от мотора при мен. Ползвам го непрекъснато за помпане на гуми. Вързал съм го да дърпа въздух от филтърната кутия и шнорхела.
                  Единствено обмислям да го сменя с двойното ARB, че за 33ки си пада чакане с единичното...

                  Коментар


                  • #28
                    Видях ги компресорите на ARB, изглеждат страхотно каквато е и цената. Бях се замислил за единичния, но след като искаш да го сменяш MoridinBG май ще се откажа. Купих хладилник, включих го за проба в една Оптима, до тази сутрин 24 ч.и още работи, ще видим колко ще изкара преди да изключи защитата. Нали съм зле с тоците въпроса ми е когато е в колата към акумулатора ли да го включа на 12 в или в инвертора на 110 в, кой вариант е по-добър за акумулатора?
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Fridge 1.jpg
Прегледи:92
Размер:475.9 КБ
ID:6967600 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Fridge 3.jpg
Прегледи:93
Размер:324.2 КБ
ID:6967601 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Fridge 2.jpg
Прегледи:94
Размер:429.8 КБ
ID:6967602

                    Коментар


                    • MoridinBG
                      MoridinBG коментира
                      Редактиране на коментар
                      Директно в акумулатора. Инверторите имат загуби.
                      Зависи от хладилника, изолацията и компресора, температурата в колата и т.н. обикновено в този размер консумират около 20-30Ач/денонощие, което би трябвало да стигне за 30-40 часа работа.
                      Амперчасовете написани на акумулаторите са тоталният заряд, който има в него, но използваемият, без да се съсипе акумулаторът е 50-70% от него.

                  • #29
                    Първоначално публикуван от MoridinBG Преглед на мнение
                    Единично ARB от 4 години е на педя от мотора при мен. Ползвам го непрекъснато за помпане на гуми. Вързал съм го да дърпа въздух от филтърната кутия и шнорхела.
                    Единствено обмислям да го сменя с двойното ARB, че за 33ки си пада чакане с единичното...
                    Мойте гуми са оригинален размер 265 / 70 Р17 мислиш ли, че единичния ще върши работа?

                    Коментар


                    • MoridinBG
                      MoridinBG коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ще върши, да. 33" спаднати до някакво нормално офроуд налягане 1.6-1.7 до 2.3 ги помпа за по около 2 минути, което не е много, но на 4 гуми гони десетина минути. От 0 до 2.3 е по 4-5 минути.
                      Твоите са 31.5", така че ще стане по-бързичко.

                  • #30
                    То и най-кекавия за 65 кинта тукашна пара върши работа ма чакаш,АРБти е 7-8 пъти на цената,помпи си обаче и единия и другия,аз екстрем не карам та си возя малък с мен,като ше закъсвам си влача и големия.

                    ще върши,а съм за двойката обаче
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X