Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Rav 4 2.2 D-CAT 2009 г.Въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Момци,помагайте.В Гърция съм.Приатигнахме вчера.Тази сутрин видях едно петно под колата,намира се точно под прага на задна лява врата.Мирише ми на нафта.Има някакъв маркуч дебел,като "гофре"там откъдето гледам,че е капало нафтата.Не е много,едно малко петно,но и по въпросния маркуч имаше все още 💧. Някакви идеи?Дали не съм и препълнил резервоара на идване,но пък съм минал 130 км.от зареждането.

    Коментар


    • #32
      Не съм сигурен как е при дизела, но предполагам (все пак е Тойота и гледат да унифицират), че е както при бензина с изключение на изсмукването на пари през кутията с въглен. Дано си препълнил, и нещо да изпуска. Не са малко местата. Има два големи отвора, един за нивомерния модул, друг за горивоподаване (при бензиновите с помпа и регулатор, при дизеловите просто цедка). „Гофрето“, което виждаш е защита, а същинският маркуч/тръба е в него. Това е основната тръба която пълни резервоара. Там има скоби... Дано да е нещо от препълване (нафтата доста се разширява в жегите), а да не е корозирал резервоар, ако колата е от Германия, Австрия, или Швейцария. Прилагам картинка за дизел, да се ориентираш.


      Коментар


      • Здравко1982
        Здравко1982 коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря,колега.Дано да е нещо дребно,но каквото и да е,ще трябва да се оправя.Колата е от Белгия,няма грам ръжда отдолу.То има и кори,под които не се вижда де,но.....В понеделник е на доктор колата,ще разберем.Вчера преди да си тръгнем за БГ.забелязах,че когато запалих колата и почнах да товаря багажа,локвата започна да става по-голяма.Спряхме на един магазин малко по-късно и капка този път нямаше......Скоро ще се рабзбере и ще пиша 📝.

    • #33
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20230807_164847.jpg Прегледи:0 Размер:351.7 КБ ID:6932738 е тая металната част е изгнила и сълзи от нея...Лошото е,че само тя не се продава.Трябва да си купиш цялата система от гърловината до съединението,което е на снимката.От Тойота оригинал 1000 лв.Друга марка не запомних 270 лв.Явно това смотано "гофре" задържа влага и "гняс" и затова там гние....С моя майстор мислим да одрежем 5 см.от тръбата,където е дупчицата,да я зачистим и наддадем с по-дълъг маркуч.Ако не стане ще купувам по-евтиния вариант,дано пасне.
      Та за сега това по темата,утре ще продължим
      Последно редактирано от Здравко1982; 07-08-23, 17:00.

      Коментар


      • cnc82
        cnc82 коментира
        Редактиране на коментар
        Колега от форума го беше преправил с ПВЦ тръби, знам, че нямаше ядове.

    • #34
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20230808_160845.jpg
Прегледи:101
Размер:287.1 КБ
ID:6932936 Това е крайния резултар.Изглежда задоволително.Резервоара е натъпкан догоре,минах стотина километра и към настоящия момент няма никакви ядове.Дано и занапред да е така .
      Между другото,в съседните сервизи имаше още две равки,същиите,които изглеждаха абсолютно по същия начин като моята на първата снимка,която съм качил,преди поставянето на новия гумени маркуч.Явно това скапан "гофре"е виновно за загниването на металната тръба.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #35
        Добре е станало. Надявам се, че си използвал съединение за масло/гориво (NBR), че това е важно? Да не е за антифриз (EPDM).

        Коментар


        • Здравко1982
          Здравко1982 коментира
          Редактиране на коментар
          За такъв ми го продадоха,надявам се да е истина

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X