Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Rav 4 2.2 D-CAT 2009 г.Въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Христос Воскресе!

    Бъдете здрави всички!


    Първоначално публикуван от Здравко1982 Преглед на мнение
    Когато някой се е сблъскал с даден проблем,или може да ти отговори на конкретен въпрос и го направи, тогава на човек не му се налага да търси,да рови,или сам да открива топлата вода.Просто е по-леано от упътване.Нищо повече.Нали затова са подобни форуми,или бъркам?
    А пък,ако на някой не му се пише,просто да не го прави.Много разводнихме темата вече Така и не ми стана ясно за този асистент,но явно ще е по трудния начин .
    Весели празници на всички.
    Здравко, прочете ли какво ти написах по-рано? Пробва ли го?

    По-подробно – системата работи само на L и на R! Вклюваш някое от двете положения и натискаш бутона DAC. Символът на таблото трябва да светне постоянно, не да мига! Ако мига, значи не си на L, или R. Ако въпреки, че си на L, или R, a символът мига, значи има неизправност и трябва да закачиш някаква диагностична апаратура за да видиш какви грешки записва. Същото е и ако символът изобщо не светне.

    Системата работи само под 25 км/ч! Ако се спускаш по-бързо – не работи. Ако искаш да се задейства (като разбира се, преди това си я включил по гореописаният начин), намаляваш със спирачката до скорост под 25 км/ч, махаш си крака от спирачния педал и системата започва да поддържа постоянна скорост на спускане. Докато системата оперира на таблото мига символът на VSC-то (пързалящата се количка). Ако решиш да я изключиш от бутона, изключването и е постепенно, като символът за спускане първо примигва, после угасва.

    Системата не може да се използва дълго, защото прегрява и се самоизклюва, докато се охлади за да може да се включи отново.





    Коментар


    • Здравко1982
      Здравко1982 коментира
      Редактиране на коментар
      Здравей, колега.Не съм го пробвал повторно,защото не ми се е отдал случай. Много подробно си го описал,за което ти благодаря. Явно това ,че е мигала лампата постоянно е заради положението на скоростния лост, което беше на D.Следващият път,когато ми се наложи,ще следвам инструкциите.Благодаря още веднъж.

  • #17
    Здравейте,момци.Още едно въпрос че да боцна .Мисля,че го няма в описанието на колата .
    Тъй като за първи път карам Тойота и нямам база за сравнение,а и нямам познат с подобна искам да питам,по-принцип осезаема ли е вибрацията на колата когато е студена?Ще поясня.Паля колата,превключвам на D и се усеща вибрация на волана трррррр.Когато позагрее вибрацията намалява,а на P дори не се усеща.На Ц-класта ми се появи подобна вибрация,оказа се тампон на скорости и двг.но там го хванах веднага,защото вече я бях карал близо година и ми направи впечатление веднага.Гранда никога е нямал такива колебания,дали защото беше 6-так,а ц-тката 5-так?Та въпроса ми е,дали са заминали тампоните на автомата и двг.,или прости си потракват и е нормално?Ако има някой колега от Пловдив и има желание може да се видим за сравнение?

    Коментар


    • #18

      Коментар


      • Здравко1982
        Здравко1982 коментира
        Редактиране на коментар
        При стартиране на двигателя се появява този надпис.Колата пали и надписа се маха.Не светят никакви крушки по таблото.Нормално ли е да се появява надписа,или дава някаква грешка?

    • #19


      При стартиране на двигателя се появява този надпис.Колата пали и надписа се маха.Не светят никакви крушки по таблото.Нормално ли е да се появява надписа,или дава някаква грешка?Когато започна да го търся посредством бутоните за бордовия компютър не ми излиза,или може би не знам къде да ровя?Някакви идеи?
      Последно редактирано от Здравко1982; 02-05-23, 05:40.

      Коментар


      • #20
        Я виж това :

        https://youtu.be/tO4JoRrcZZ0

        Аз го разбирам като периодично съобщение за да се направи проверка на възлите и системите (може и да греша).
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #21
          Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
          Я виж това :

          https://youtu.be/tO4JoRrcZZ0

          Аз го разбирам като периодично съобщение за да се направи проверка на възлите и системите (може и да греша).
          Благодаря,колега.Ще пробвам това от клипа и ще пиша какво се е случило

          Коментар


          • #22
            Току що извърших манипулацията от клипа.Надписа си остана....Звънях на момчето,което се грижи за моите коли и които ми обслужи сегашната от снимката .Иска да му я зкарам, правило се някакъв мост на буксата, за която се закача диагностиката и със старт-стоп бутона се ресетвало....
            Нещо такова ми обясни,не знам дали съм го разбрал правилно и дали аз го обяснявам както трябва....

            Коментар


            • #23
              Първоначално публикуван от Здравко1982 Преглед на мнение

              При стартиране на двигателя се появява този надпис.Колата пали и надписа се маха.Не светят никакви крушки по таблото.Нормално ли е да се появява надписа,или дава някаква грешка?Когато започна да го търся посредством бутоните за бордовия компютър не ми излиза,или може би не знам къде да ровя?Някакви идеи?
              Не мисля, че имаш повод за притеснение.

              Коментар


              • cnc82
                cnc82 коментира
                Редактиране на коментар
                @Двигателист
                Може ли линк към ръководството, ако е от нета снимката ?

              • Двигателист
                Двигателист коментира
                Редактиране на коментар
                Заповядай! Но не знам колко време ще е налично в dox.
                https://dox.abv.bg/download?id=f921aa9f37#

                п.п.: Сега виждам, че ще го има до 23-ти Май.

              • cnc82
                cnc82 коментира
                Редактиране на коментар
                Много ти благодаря !

            • #24
              За всички,които следят темата.Взех си автомобила вчера,ресетвали са кутията по споменатия по-горе начин,нищо не се е получило.Надписа си остана.Пътувах току що до София от Пловдив,нямахме никакви ядове,колата си върви,нищо по таблото не свети.Явно колегата "ДВИГАТЕЛИТЕ се окаже прав,за което съм безкрайно радостен .
              Хубав празник на всички,весел уикенд и безаварийни километри .

              Коментар


              • Двигателист
                Двигателист коментира
                Редактиране на коментар
                Здравко, защо се изненадваш? Това, което съм ти пуснал е от ръководството за експлоатация и там ясно си пише, че това не е проблем. По-скоро проблем е, ако не излиза това съобщение.

            • #25
              Не се изненадвам,щастлив съм .Защото преди да изпратя на майстора ми, това което ти публикува,щяхме да се вкараме във голям филм.Момчето беше притеснено,че не може да ми оправи колата и искаше да я кара на някои,който да "човърка" скоростната кутия.За малко от нищо нещо да стане.Добре,че стопирахме процеса,благодарение на тебе,за което още веднъж сърдечно благодаря

              Коментар


              • #26

                [/QUOTE]
                • Заповядай! Но не знам колко време ще е налично в dox.
                  https://dox.abv.bg/download?id=f921aa9f37#

                  п.п.: Сега виждам, че ще го има до 23-ти Май.+ Още опции
                • И от мене едно благодаря за колегата Двигателист,за пореден път .
                • От 100 години ползвам форума,така и не се научих как да поствам правилно,въобще не знам къде ще излезе това

                Коментар


                • #27
                  Здравейте, колеги.Изникна ми нова питанка.Преди два дни забелязах,че в жабката има някакъв клапан за въздух .Това ме навежда на мисълта,че въпросната жабка е хладилна.Проблема е,че както и да врътна капачето на клапана не усещам никакво движение на въздух.Да не би да има някакъв по-специален начин за активиране?Пускам климатика на всички възможни посоки за циркулация на въздух в купето,но ефект няма.... Та,ако някой знае нещо по въпроса и иска да сподели?Гледам и в ръководството на колата,но за въпросната хладилна жабка не пише нищо...

                  Коментар


                  • Двигателист
                    Двигателист коментира
                    Редактиране на коментар
                    Пише, пише... стр.294.

                • #28
                  Пише,наистина .Но при мене не работи.Някакви идеи?

                  Коментар


                  • #29
                    Системата е прекалено елементарна за да не работи. Няма какво да се счупи. Но това не е хладилник. Дебита на хладен въздух е малък, особено на ниска скорост на вентилатора.

                    За начало, свали жабката (елементарно е, прави се за смяна на филтъра) и виж дали отзад има въздуховод, който води към „врътката“ с двата отвора на самата жабка. Въздоховода е тънка пластмасова тръба с овален край с малко дунапрен за уплътняване. Ако няма такова нещо, значи няма охлаждане на жабката, но поради някаква причина някой е сложил жабка от модел с охлаждане ( с „врътка“ вътре). Ако има въздуховод, значи всичко е наред. Пусни вентилатора на по-висока скорост и виж духа ли оттам. Лесно ще се ориентираш в какво положение да е „врътката“, има символи, а и просто двата отвора трябва да са отворени. Сам разбираш, че въздух се подава, само при затворена жабка, защото само тогава отворите опират във въздуховода. Друго важно е да няма някакви предмети, хартии и пр.неща, които да застават на отворите и да пречат на хладния въздух да влиза в жабката. Не съм си правил експерименти дали има значение положението на клапите (режима на климатроника) за дебита към жабката, може да тестваш, но предполагам, че при средна линия и/или крака би трябвало да си духа.

                    Още нещо – когато лятото свърши, задължително си завърти „врътката“ на затворено (без охлаждане), защото въпросният въздуховод няма собствена клапа и зимата оттам излиза студен въздух, и се получава неприятно духане в краката на пътника изпод жабката.

                    Коментар


                    • ivied
                      ivied коментира
                      Редактиране на коментар
                      Добре, че (все още) има колеги като Двигалист! Респект за търпението, отзивчивостта и отделеното време.

                  • #30
                    Много изчерпателно. Благодаря ти за пореден,но не и за последен път да знаеш .

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X