Предишен пост: Круз-контрол 4Runner 2000 https://offroad-bulgaria.com/forum/%...e2#post6616120
Здравейте колеги
Известно време се занимавах с разни други задачи вкъщи и не съм имал много време да пускам теми във форума!
Последено си монтирах отоплител на задните седалки, таман за зимата. Компонентите са вентилатор, който седи под пътническата седалка, и друг вид централна конзола между седалките. На нея е контрола за задното парно, иначе не се различава много от оригиналната базова кутия. Освен тези неща, под купето се връзват и два броя тръбички, които отклоняват антифриза към задната парно.
(тази снимка не е моя, монтирах го и след това се сетих да го снимам)
Отначало мислех, че е необходимо да се взимат мерки за да се пробие пода за да се вкарат двете линии антифриз в купето. Но понеже успях да разглобя топлообменника на радиатора под седалката и да освободя тръбичките, които излизат от него, от скобата, успях да измеря къде точно трябва да се пробие овалния отвор за да се монтира маншона.
Стана много по-лесно така отколкото да гледам по снимки и да търся от къде да взимам мерки.
Маншона го залепих с гарнитурен силикон да пази ламарините да не ръждясват.
Тръбопроводите от двигателя, са два модела за годините. Старите тръбички са от черна стомана, а на по-новия файсллифт, са иноксови! Но планките не са и трябваше да ги обгрижа малко. Удобното е, че опорните винтове си бяха вече на файъруола и се монтират с по една гайка.
Гумени маркучи се ползват в двата края на тръбичките, а в края при двгто трябваше да прережа двата маркуча дето вкарват антифриз към предния вентилатор и топлообменник. Тещиците са поцинковани.Системата се самообезвъздушава, само се долива допълнително 1л антифриз.
Препоръчвам скобките да са си оригинални, но не е належащо... но ги препоръчвам. Стискат с правилното усилие.
Ето два парт номера - 9046722004 и 9046714029 но има и други. Сметнати са за диаметъра на маркучите и е редно да се поръчат с правилния размер. Само ги дръжте здраво с клещите, че иначе бият яко през пръстите.
Гадното беше, че Тойота са спестили двете жици, които са нужни да захранят тая джаджа, и трябваше да ги прекарам през цялото табло до правилните щифтове на главния блок. За съжаление на ООНските Рънери даже и от това бяга спестили. И с право... при положение че, сигурно съм единствения в света, който си слага такова отзад.
Можех да ги вържа в десния край, където оригинално се включват в буксата, която си е там и позициите са и празни, ама не ми се връзваше допълнителен бушон в десния край на таблото.
Изрязах една дупка в мокета и се показа смукалката, а духалката е сиво синята пластмаса в ляво, която духа в краката на десния пътник и горе в ляво на снимката е другата духалка за мястото вляво.
Както и да е, стана лесно и топли добре, когато се возя на задната седалка...
Старата конзола няма да ми трябва, та да знаете че става за Hilux Surf, и ако някой иска двоен чашкодържач, нека се обади. Hilux Surfовете с две места за чаши са редки в бг. Ще я пазя известно време, ако някой иска да ъпгрейдне.
Здравейте колеги
Известно време се занимавах с разни други задачи вкъщи и не съм имал много време да пускам теми във форума!
Последено си монтирах отоплител на задните седалки, таман за зимата. Компонентите са вентилатор, който седи под пътническата седалка, и друг вид централна конзола между седалките. На нея е контрола за задното парно, иначе не се различава много от оригиналната базова кутия. Освен тези неща, под купето се връзват и два броя тръбички, които отклоняват антифриза към задната парно.
(тази снимка не е моя, монтирах го и след това се сетих да го снимам)
Отначало мислех, че е необходимо да се взимат мерки за да се пробие пода за да се вкарат двете линии антифриз в купето. Но понеже успях да разглобя топлообменника на радиатора под седалката и да освободя тръбичките, които излизат от него, от скобата, успях да измеря къде точно трябва да се пробие овалния отвор за да се монтира маншона.
Стана много по-лесно така отколкото да гледам по снимки и да търся от къде да взимам мерки.
Маншона го залепих с гарнитурен силикон да пази ламарините да не ръждясват.
Тръбопроводите от двигателя, са два модела за годините. Старите тръбички са от черна стомана, а на по-новия файсллифт, са иноксови! Но планките не са и трябваше да ги обгрижа малко. Удобното е, че опорните винтове си бяха вече на файъруола и се монтират с по една гайка.
Гумени маркучи се ползват в двата края на тръбичките, а в края при двгто трябваше да прережа двата маркуча дето вкарват антифриз към предния вентилатор и топлообменник. Тещиците са поцинковани.Системата се самообезвъздушава, само се долива допълнително 1л антифриз.
Препоръчвам скобките да са си оригинални, но не е належащо... но ги препоръчвам. Стискат с правилното усилие.
Ето два парт номера - 9046722004 и 9046714029 но има и други. Сметнати са за диаметъра на маркучите и е редно да се поръчат с правилния размер. Само ги дръжте здраво с клещите, че иначе бият яко през пръстите.
Гадното беше, че Тойота са спестили двете жици, които са нужни да захранят тая джаджа, и трябваше да ги прекарам през цялото табло до правилните щифтове на главния блок. За съжаление на ООНските Рънери даже и от това бяга спестили. И с право... при положение че, сигурно съм единствения в света, който си слага такова отзад.
Можех да ги вържа в десния край, където оригинално се включват в буксата, която си е там и позициите са и празни, ама не ми се връзваше допълнителен бушон в десния край на таблото.
Изрязах една дупка в мокета и се показа смукалката, а духалката е сиво синята пластмаса в ляво, която духа в краката на десния пътник и горе в ляво на снимката е другата духалка за мястото вляво.
Както и да е, стана лесно и топли добре, когато се возя на задната седалка...
Старата конзола няма да ми трябва, та да знаете че става за Hilux Surf, и ако някой иска двоен чашкодържач, нека се обади. Hilux Surfовете с две места за чаши са редки в бг. Ще я пазя известно време, ако някой иска да ъпгрейдне.
Коментар