Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Анкета: Колко лифт и какви гуми за TLC80 4.2TD???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Венци безусловно е прав. Затова и изрично говорих снощи с Кирасира за 35-ците. Че да не се окаже че спомените ми са сбъркани с някой дюйм и да стане мазало.
    Видимо за сметка на естественото преосигуряване на конструкцията спирачната ефективност е достатъчна за такива гуми на асфалт. В калните състезания те ги карат с 38". Доколкото познавам Марков разправията с него е безсмислена, въпроса е да се ограничат щетите и особено опасните грешки. А задният свес може да се оправи напълно само с колела от Беларус, така че ... Беше ставало дума - 80-та е примерно 20% по-бавна от 469 и 70 тъкмо заради теглото и дължината. Тя просто е следващия размер, и предишният преди Виетнамката. Така че Алекс, вече имаш не УАЗ а друг тип машина и волю-неволю трябва да промениш и изискванията си и отношението

    Коментар


    • #47
      Благодаря отново на всички писали.
      От сега дискусията вече има само теоретичен (поне за мен) характер тъй като в момента се монтират 33" (32.8" 285/75 16 Dunlop MT2), a 2" лифта е поръчан (не за друго а 3" иска много голямо допълнително натоварване на броните за да работи в "режим" което аз не искам да правя (да товаря колата допълнително)).
      Сигурно съм разочаровал по-глолямата част от вас но аргументите ми са:
      1. Доста добра универсална МТ гума В НАЛИЧНОСТ (на приемлива цена).
      2. Страх ме е от счупвания
      3. Няма подходящи 35"-ици (искам максимална ширина 285мм)
      4. Ако ми се види малка и/или изпадне нещо подходящо ... ще пробвам

      Коментар


      • #48
        Аз отново ще се включа с един съвет от практиката - относно частите.
        2 месеца чакахме спирачни дискове по поръчка щото за тези коли няма нищо освен консумативи. Търговците не ги държат на склад щото викат тая кола не се чупи. Та като правиш измененията помисли и от тази страна и за казаното по-горе. Не е приятно ако трябва да чакаш толкоз време за нещо такова. Това което мога да ти кажа, че карах колата първо с 31 и след това с 33 и разлика както в динамиката така и в спирането нямаше. А пък и возията стана по-добра щото с по-големите гуми почна да прескача дупки в които преди влизаше. Между другото ще и слагаш ли хъбове?
        VITARA, SAMURAI
        FIAT PANDA 4x4 CABRIO
        RENAULT ESPACE QUADRA
        ...и едно сивикче за града...

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от samuraj
          ... Между другото ще и слагаш ли хъбове?
          ??? Защо са и??? Тя е "FullTime" 4х4, дай някаква причина за такъв "Тунинг".
          За сега нищо не стандарнтно не слагам, пък да видим как ще е с частите.

          Коментар


          • #50
            Първо Алекс честито за чудесната придобивка

            Лошото в тоя случаи с гумите е че хем сърби хем боли
            И според мен гуми 35 ще са големи за това за което ти трябва колата Със този размер ще забравиш как върви еднакво по баири и нанадолнища Карам от доста време с размер 35 и мисля че се губят доста от добрите харектеристики на автомобила за смесен режим При това V-8 5.9L Ама те ония ги карали с 38". Карат ги ама на равно и в крем-карамел при това за тях първите 4инча се губят в грунда Самите размери на автомобила достатъчно ясно говорят че не е за тежки екстреми Тогава не ти трябва и високо окачване Има един компромис забелязахме че гуми от 34инча са оптималният вариянт за такава употреба Незнам защо но този размер е златната среда за смесено каране

            Коментар


            • #51
              Първоначално публикуван от Yordan Kolev
              ...Трезво мислещ човек, жалко че сме малко
              А бе май сме мнозинство (виж %)
              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
              0899187766

              Коментар


              • #52
                Анкетата би трябвало да е от хора които са пробвали тази комбинация Все пак трябва и да се съобразявате и за какъв тип каране става дума Иначе анкетата влиза в общи приказки и тъпотии А може би наи добре ще и отива 10инча окачване и гуми 42"

                Коментар


                • #53

                  стана с чужда пита помен...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #54
                    Получената информация е хубаво нещо (пак благодаря), аз си решавам за себе си на базата на това какво съм виждал/чувал, какво чета тук (от кого с какъв опит...) и какво има/мога да си позволя.
                    Ако нямах ограничения в парите и можех да си взема каквото ми хрумне (и не ме е страх от чупене/правене) щях да съм с 38" гуми, НО реалноста ме притисна към "скромните" 33"

                    Коментар


                    • #55
                      )) Стига бе. 38-те руснаците си ги возят на покрива и се преобуват преди калта, те не са за между мирните хора. С това карат в истинско блато и по пътищата останали от дърводобивната техника. Където е минал трелевочния трактор и Краза - лаптежник, общо взето нямаш работа с друго. Тук такива ужасии няма, горите в наште равнини са изсечени преди три-четири века.
                      И с 35" на шосето карат които ги мързи да се преобуват пък не им е жал за гумите. Калните гуми не живеят много на асфалта.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X