Венци безусловно е прав. Затова и изрично говорих снощи с Кирасира за 35-ците. Че да не се окаже че спомените ми са сбъркани с някой дюйм и да стане мазало.
Видимо за сметка на естественото преосигуряване на конструкцията спирачната ефективност е достатъчна за такива гуми на асфалт. В калните състезания те ги карат с 38". Доколкото познавам Марков разправията с него е безсмислена, въпроса е да се ограничат щетите и особено опасните грешки. А задният свес може да се оправи напълно само с колела от Беларус, така че ... Беше ставало дума - 80-та е примерно 20% по-бавна от 469 и 70 тъкмо заради теглото и дължината. Тя просто е следващия размер, и предишният преди Виетнамката. Така че Алекс, вече имаш не УАЗ а друг тип машина и волю-неволю трябва да промениш и изискванията си и отношението
Видимо за сметка на естественото преосигуряване на конструкцията спирачната ефективност е достатъчна за такива гуми на асфалт. В калните състезания те ги карат с 38". Доколкото познавам Марков разправията с него е безсмислена, въпроса е да се ограничат щетите и особено опасните грешки. А задният свес може да се оправи напълно само с колела от Беларус, така че ... Беше ставало дума - 80-та е примерно 20% по-бавна от 469 и 70 тъкмо заради теглото и дължината. Тя просто е следващия размер, и предишният преди Виетнамката. Така че Алекс, вече имаш не УАЗ а друг тип машина и волю-неволю трябва да промениш и изискванията си и отношението
Коментар