До 35 и без блокировки трябва да удариш колелото наистина страшно за да счупиш нещо. Сигурно като Вушев Джипа. А с блокировките ще чупи, ама нали ти казвам, ще се научиш да караш с ум, не само с газ. Като за начало просто няма да ги включваш, после ще се оправиш полека-лека.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Анкета: Колко лифт и какви гуми за TLC80 4.2TD???
Свий
X
-
Кой сте вие от мнозинството бе.Първоначално публикуван от Yordan KolevИма ли значение, виж цифрите горе, имаме мнозинствоПървоначално публикуван от kinexС какви гуми е в момента.
Колата има много потенцял. Опитвам се да убедя Алекс да сложи на Тойотата по големи гуми щото иначе в коловозите ще обикаляш около нея и ще я повръщаш.
Аз по наторе писах оптималния варян според мен. Така под мостовете ще стане 30см което е само с 10см по малко от на Йори. И вече става спорно кой кого(ще дърпа).
Доно при 3"лифт 35"гуми не упират. Щото ще трябва повече лифт или "пипване" тук там.
Коментар
-
аз имам 35'' богари но сравнение неможе да има, вранглера е на полувината на твойта кола. като ги сложа и колата изчезва, остават само гумите
досега с тях не съм затъвал, вероятно и това някога ще се случи, но това ще е на место кадето всички други ще затънат
drive alive
Коментар
-
Добре де ами кои от нас кара такава голяма топалка. Аз на Гранда за да вкарам 35" трябва да построя колата на ново също като го-го-го.Първоначално публикуван от alex_markovДобре
да поствя въпроса по друг начин: Кой от вас кара с 35"-ци (За Йори знам
) и какво му е мнението?
При теб е по-лесно постижемо.
Коментар
-
Съгласен съм с това мнение, може да се окаже по добре с 2" от колкото с 3" (трябва да се види), но задължителния минимум е 35"гуми. В противен случай не се използват възможностите на джипа.Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов35" гума е идеална за размера на колата. Няма да имаш проблем нито със спирачките нито с мостовете. Виж ако отидеш на голям лифт тогава ще има проблем с много детайли. 2" лифт е пре достатъчен. Добри брони и малко изрязване ще решат проблема с атаката отпред и отзад.
Коментар
-
според мен най - големия лифт и най - големите гуми, каквито и проблеми да има те се решават с флекс и телоподаващо
това е огромна кола, ако е ниска каквато е, ще съжаляваш, освен това имай предвид че това огромно желязо, като затъне някаде и залепне, няма вадене. това което може да те издърпа е, патрол дълга база или лебедка 15000 lbs и от хубавите с полиспаст, при положение, че има за какво да я закачиш.
големия лифт е не само зада сложиш големи гуми, така получаваш по - голям клиренс отдолу под колата.drive alive
Коментар
-
Вече почти е решено (поръчал съм) 2" TJM окачване
,
Но за гумите все още съм в колебание
От една страна много ще ме натъжи един счупен диференциал или каре или полуоска (мразя да ремонтирам непрекъснато
) причинено от големите гуми (затова питах за опита Ви) също така 33" има тук гуми който ми харесват и цената (почтит) ме устройва, за 35" не знам какви да са повечето са мнооооого широки за моя вкус (до сега карам с 235мм, склонен съм до 285мм но "Валяци" над 300 не ми се карат (плажовете са далеч
, от друга страна 35" стой Много по добре на 80-тката, вдига ми диференциала с 1" което не е за пренебрегване и НАЙ-важното малко пооправя ужасният заден свес (който не се оправя лесно с нищо друго защото е до рамата, е и ауспуха
Дайте предложение за читави 35" (до 285мм) тук в София на прилична цена - говорим за Универсална МТ Гума тип Goodyear MTR, Interco Trxus, Dunlop MT2 (последната май е само до 33")
Коментар
-
Те хубавите работи бавно стават

Аз не съм карал много видове гуми затова се доверявам на теста които пусна Балканджията.
http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=5824
Коментар
-
Странно защо се пропуска факта, че в конструкторските автомобилни бюра работят едни хора, които първо са много учили и после работят точно по темата и накрая имат възможности и екипировка за милиарди да тестват...
Та на въпроса. Ако автомобила се планира да бъде само и единствено за цели, които не включват експлоатацията по нормални пътища тогава всичко е въпрос на конкретно задание и конкретни планове и преустройства. Ако автомобила ще се експлоатира и по нормални асфалтови пътища участвайки в движението възможните преустройства са силно ограничени. Тойота 80 според нейните конструктори следва да се експлоатира с 31" гуми с размер 235/75/15. За всички автомобили важи правилото че един размер нагоре не излиза извън конструктивните параметри. Всяка друга промяна вече довежда до промяна на едни параметри към по-добри за сметка на други - да не забравяме че всичко в автомобила е плод на многобройни компромиси. 35" гуми са неподходящи за експлоатация в нормалната пътна мрежа - поради много причини изброяването на които ще отнеме страници. Няма и нито един 4х4 от този клас който да излиза от завода с гуми по-големи от 31"-32" без значение на марка и модел и това не е случайно. Разните народни фолклори, които обясняват как си стои идеално и можеш да се движиш с 200 с такива гуми свършват обикновено трагично или за собственика или за други невинни на пътя... Има понятия като устойчивост на резки промени в траекторията, динамичен коридор и т.н., които всеки автомобил следва да удовлетворява, за да може да осигури достатъчно безопасно ниво на движение. И всички тези "страхотии" не се случват когато се движите направо с 35-те и обяснявате на всички как няма страшно а когато на завой изненадващо дете изтича след топката си ... И да не дава Господ тогава домораслите "конструктори" разбират защо хората учат по толкова години и не слагат такива гуми...! В Европейската общност всеки пътен полицай има правото да спре от движение автомобил, който се движи с гуми, които не отговарят на оригиналния размер, който пък там се записва в талона на автомобила и се счита за едно от най-важните неща влияещи на безопасността.
На този автомобил максималния безопасен и смислен размер, който може да се сложи и автомобила да запази (в голяма степен) проектираните си качества, управляемост и сигурност е 33" До този размер и TUV издават разрешения при специално поискано одобрение...
Всички тези разсъждения важат, когато автомобила ще се експлоатира и по пътища, не говоря за състезателни или други специализирани приложения...
Коментар
-
Венци е абсолютно прав това са истини които често пренебрегваме, а освен това не бива да се забравя че пътищата у нас са основно планински със смесено покритие като къмъкът и твърдата глина (горска почва) са поне 85% , често се срещат странични наклони където големият лифт и широката гума са меко казано неприятни. Аз бих избрал по-тясна гума което автоматично намалява диаметъра и съответно височината на лифта. Същевременно въпреки че казваш че джипа не е много по-тежък от предишния той си е голям и от най-тежките разпространени у нас на меко една прекалено агресивна гума бързо ще те закопае е ще ти създаде играчка. На този които карах проблема не му беши толкова с задния колкото с предния ъгъл на атака. На равно поле забиваше муцуна в най-обикновенна напоителна канавка напреко на пътя подпираше се на отсрещния бряг увисваше предните колела в канавката и навирваше задница във въздуха, явно предницата е много тежка. Уаз фургонче при това здраво натоварено само подскачаше на въжето и не можеше да го извади обикновен трактор също беше ми омръзнало.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар