Много ми интересно , защо да са големи 35'' при условие , че стандартно е с 33''!Абсолютно всички дето сме в този форум сме избягали с по 3 и повече инча от стандартното оборудване!Алекс слагай 35'' и не му мисли , но си мисля че поне едни3'' лифт ти трябва(ако питаш Геро твъдо 4'').Двата инча лифт нито ще ги забележиш нито ще има някаква полза от тях при тази машина.Аз съм на мнение ,че ако мпс-то няма да се кара рейсинг му трябва максимален лифт. За марката не мисля че имаш нужда от подсказване
Тойотата е доста ниска от доло. Поне по ниска от колкото изглежда отстрани. Това е така защото дифиринцялите са големи. Първия път като спуках гума и търся търся крик и не мога да го намеря. Очаквам нещо огромно а тои ми бил пред очите. Ама като е толкова малък не мога да предположа че тва е крик. Има няма 20см
Според мен лифта е следствие от гумите. Ако вкараш 35" ще вдигнеш дифовете с 5см което мисля ще е достатъчно за това за което ще я ползваш. Пък ако могат да влезнат без лифт по-добре. Можеш да увеличиш ъгъла на атака с други брони. Обаче остава ниското междуосие и ще я блъскаш по средата. Абе иска си лифт.
Тойотата е доста ниска от доло. Поне по ниска от колкото изглежда отстрани. Това е така защото дифиринцялите са големи. Първия път като спуках гума и търся търся крик и не мога да го намеря. Очаквам нещо огромно а тои ми бил пред очите. Ама като е толкова малък не мога да предположа че тва е крик. Има няма 20см
Според мен лифта е следствие от гумите. Ако вкараш 35" ще вдигнеш дифовете с 5см което мисля ще е достатъчно за това за което ще я ползваш. Пък ако могат да влезнат без лифт по-добре. Можеш да увеличиш ътъла на атака с други брони. Обаче остава ниското междуосие и ще я блъскаш по средата. Абе иска си лифт.
Абе ти като се шашкаш от крека, виждал ли си на моя Гранд оригиналния?
Не е истина колко е микроскопичен...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Без да искам...ама си е вярно... Колкото флакон от дезодорант е крикчето...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Тая бялата ТЛК 80 е на мой приятел и в момента я рисува за някаква изложба, кво да го правиш - паркетник. Между другото честито и от мен за колата. За лятото кара с джанти 20 цола но не знам с какви гуми. За зимата му избирахме гумите заедно. Няма никакъв лифт на окачването и избрахме 33 инча BFG с минусови джанти мисля че бяха -10. Имай в предвид че преди да сложи тези слагахме 31 и 35. С 35 инчовите стоеше зловещо но закачаше при навит волан. Все пак повтарям че няма никакъв лифт. Ако искаш мога да те срещна с него и да видиш колата. Същия мотор но е автомат. Надявам се да съм ти бил полезен
VITARA, SAMURAI
FIAT PANDA 4x4 CABRIO
RENAULT ESPACE QUADRA
...и едно сивикче за града...
Ти мани още един крек и ще ти се види като от капки за очи шишенце.
Да, сетих се за тия прасета. Като на хипопотама на Братята ли са? Тогава май изобщо не си струва да пилееш пари и усилия за нищо междинно, ами направо слагай 35-36, или каквото там има стандартно, щото все едно ще стигнеш до него. Просто ще трябва да се научиш да караш малко по-кротко.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
До сега никой не каза нещо за счупвания от големи гуми? Чувал съм за доста проблеми. А и оригиналните на 80-тката са 31" и нещо не 33" така че и 33" си е повдигане. Диференциалите са ГОЛЕМИ, Но все пак под моят в момента има 24см (измерено с ролетка днес) което не е малко. Мен ме притеснява свеса от зад Много зле Много е дълга пущината след лифта малко ще се оправи, ама пак няма да е ОК, но за леки разходки ще става.
Коментар