До 35 и без блокировки трябва да удариш колелото наистина страшно за да счупиш нещо. Сигурно като Вушев Джипа. А с блокировките ще чупи, ама нали ти казвам, ще се научиш да караш с ум, не само с газ. Като за начало просто няма да ги включваш, после ще се оправиш полека-лека.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Анкета: Колко лифт и какви гуми за TLC80 4.2TD???
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Yordan KolevПървоначално публикуван от kinexС какви гуми е в момента.
Колата има много потенцял. Опитвам се да убедя Алекс да сложи на Тойотата по големи гуми щото иначе в коловозите ще обикаляш около нея и ще я повръщаш.
Аз по наторе писах оптималния варян според мен. Така под мостовете ще стане 30см което е само с 10см по малко от на Йори. И вече става спорно кой кого(ще дърпа).
Доно при 3"лифт 35"гуми не упират. Щото ще трябва повече лифт или "пипване" тук там.
Коментар
-
аз имам 35'' богари но сравнение неможе да има, вранглера е на полувината на твойта кола. като ги сложа и колата изчезва, остават само гумите
досега с тях не съм затъвал, вероятно и това някога ще се случи, но това ще е на место кадето всички други ще затънатdrive alive
Коментар
-
Първоначално публикуван от alex_markovДобреда поствя въпроса по друг начин: Кой от вас кара с 35"-ци (За Йори знам
) и какво му е мнението?
При теб е по-лесно постижемо.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов35" гума е идеална за размера на колата. Няма да имаш проблем нито със спирачките нито с мостовете. Виж ако отидеш на голям лифт тогава ще има проблем с много детайли. 2" лифт е пре достатъчен. Добри брони и малко изрязване ще решат проблема с атаката отпред и отзад.
Коментар
-
според мен най - големия лифт и най - големите гуми, каквито и проблеми да има те се решават с флекс и телоподаващо
това е огромна кола, ако е ниска каквато е, ще съжаляваш, освен това имай предвид че това огромно желязо, като затъне някаде и залепне, няма вадене. това което може да те издърпа е, патрол дълга база или лебедка 15000 lbs и от хубавите с полиспаст, при положение, че има за какво да я закачиш.
големия лифт е не само зада сложиш големи гуми, така получаваш по - голям клиренс отдолу под колата.drive alive
Коментар
-
Вече почти е решено (поръчал съм) 2" TJM окачване,
Но за гумите все още съм в колебание
От една страна много ще ме натъжи един счупен диференциал или каре или полуоска (мразя да ремонтирам непрекъснато) причинено от големите гуми (затова питах за опита Ви) също така 33" има тук гуми който ми харесват и цената (почтит) ме устройва, за 35" не знам какви да са повечето са мнооооого широки за моя вкус (до сега карам с 235мм, склонен съм до 285мм но "Валяци" над 300 не ми се карат (плажовете са далеч
, от друга страна 35" стой Много по добре на 80-тката, вдига ми диференциала с 1" което не е за пренебрегване и НАЙ-важното малко пооправя ужасният заден свес (който не се оправя лесно с нищо друго защото е до рамата, е и ауспуха
Дайте предложение за читави 35" (до 285мм) тук в София на прилична цена - говорим за Универсална МТ Гума тип Goodyear MTR, Interco Trxus, Dunlop MT2 (последната май е само до 33")
Коментар
-
Те хубавите работи бавно стават
Аз не съм карал много видове гуми затова се доверявам на теста които пусна Балканджията.
http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=5824
Коментар
-
Странно защо се пропуска факта, че в конструкторските автомобилни бюра работят едни хора, които първо са много учили и после работят точно по темата и накрая имат възможности и екипировка за милиарди да тестват...
Та на въпроса. Ако автомобила се планира да бъде само и единствено за цели, които не включват експлоатацията по нормални пътища тогава всичко е въпрос на конкретно задание и конкретни планове и преустройства. Ако автомобила ще се експлоатира и по нормални асфалтови пътища участвайки в движението възможните преустройства са силно ограничени. Тойота 80 според нейните конструктори следва да се експлоатира с 31" гуми с размер 235/75/15. За всички автомобили важи правилото че един размер нагоре не излиза извън конструктивните параметри. Всяка друга промяна вече довежда до промяна на едни параметри към по-добри за сметка на други - да не забравяме че всичко в автомобила е плод на многобройни компромиси. 35" гуми са неподходящи за експлоатация в нормалната пътна мрежа - поради много причини изброяването на които ще отнеме страници. Няма и нито един 4х4 от този клас който да излиза от завода с гуми по-големи от 31"-32" без значение на марка и модел и това не е случайно. Разните народни фолклори, които обясняват как си стои идеално и можеш да се движиш с 200 с такива гуми свършват обикновено трагично или за собственика или за други невинни на пътя... Има понятия като устойчивост на резки промени в траекторията, динамичен коридор и т.н., които всеки автомобил следва да удовлетворява, за да може да осигури достатъчно безопасно ниво на движение. И всички тези "страхотии" не се случват когато се движите направо с 35-те и обяснявате на всички как няма страшно а когато на завой изненадващо дете изтича след топката си ... И да не дава Господ тогава домораслите "конструктори" разбират защо хората учат по толкова години и не слагат такива гуми...! В Европейската общност всеки пътен полицай има правото да спре от движение автомобил, който се движи с гуми, които не отговарят на оригиналния размер, който пък там се записва в талона на автомобила и се счита за едно от най-важните неща влияещи на безопасността.
На този автомобил максималния безопасен и смислен размер, който може да се сложи и автомобила да запази (в голяма степен) проектираните си качества, управляемост и сигурност е 33" До този размер и TUV издават разрешения при специално поискано одобрение...
Всички тези разсъждения важат, когато автомобила ще се експлоатира и по пътища, не говоря за състезателни или други специализирани приложения...
Коментар
-
Венци е абсолютно прав това са истини които често пренебрегваме, а освен това не бива да се забравя че пътищата у нас са основно планински със смесено покритие като къмъкът и твърдата глина (горска почва) са поне 85% , често се срещат странични наклони където големият лифт и широката гума са меко казано неприятни. Аз бих избрал по-тясна гума което автоматично намалява диаметъра и съответно височината на лифта. Същевременно въпреки че казваш че джипа не е много по-тежък от предишния той си е голям и от най-тежките разпространени у нас на меко една прекалено агресивна гума бързо ще те закопае е ще ти създаде играчка. На този които карах проблема не му беши толкова с задния колкото с предния ъгъл на атака. На равно поле забиваше муцуна в най-обикновенна напоителна канавка напреко на пътя подпираше се на отсрещния бряг увисваше предните колела в канавката и навирваше задница във въздуха, явно предницата е много тежка. Уаз фургонче при това здраво натоварено само подскачаше на въжето и не можеше да го извади обикновен трактор също беше ми омръзнало.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар