До: Представяне на нашите Тойоти
Купих я преди около месец от Троян, добавих фланци,шнорхел- "собствнно производство" от ПВЦ тръби с подходящ диаметър /по-голям от този на входа на въздушният филтър / интеркулер от Алфа /получи се добре/,халогени отпред и един отзад, смяня на маслото на LSD диф. с Motul 75-140 /отразаха ми главата-50лв. на литър/......и Газззз.Имах Фероза, след това Маверик но ТLC e определено с класа над тях.Единственият проблем е, че 2L-T е малко слабичък и от място не може да се "изстреля" както ми се иска/ сравнението е да речем с 2,8лт. на Nisan.Но като геометрия-достатъчно къс, на пружини, с окачване Iron man, се представя доста по- добре от Nisan Y-261,Маверик....и други в този клaс. При препятствията с голяма амплитуда - другите просто забиват предната броня и са дотам.Липсващата част са блокажи но...със времето и те ще бъдат добавени.
Купих я преди около месец от Троян, добавих фланци,шнорхел- "собствнно производство" от ПВЦ тръби с подходящ диаметър /по-голям от този на входа на въздушният филтър / интеркулер от Алфа /получи се добре/,халогени отпред и един отзад, смяня на маслото на LSD диф. с Motul 75-140 /отразаха ми главата-50лв. на литър/......и Газззз.Имах Фероза, след това Маверик но ТLC e определено с класа над тях.Единственият проблем е, че 2L-T е малко слабичък и от място не може да се "изстреля" както ми се иска/ сравнението е да речем с 2,8лт. на Nisan.Но като геометрия-достатъчно къс, на пружини, с окачване Iron man, се представя доста по- добре от Nisan Y-261,Маверик....и други в този клaс. При препятствията с голяма амплитуда - другите просто забиват предната броня и са дотам.Липсващата част са блокажи но...със времето и те ще бъдат добавени.
Коментар