Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да разнищим фантомните TLC-105?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Да разнищим фантомните TLC-105?

    Дагобаре..никой не попита за какво ще използваш колата..сподели .. !
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #17
      От: Да разнищим фантомните TLC-105?

      Аз имам опит, но като водач най-вече.Повечето които съм карал са бронирани /към ООН/. Броните бяха на ARB.Оборудването оскъдно.Харесваше ми, че е широчко вътре..можеш да поживееш ако се наложи Тези които оставиха на местните / не бронирани/ ги продаваха за към 9000 евро. Другите заминаха за Афирка.
      ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

      Коментар


      • #18
        От: Да разнищим фантомните TLC-105?

        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
        Дагобаре..никой не попита за какво ще използваш колата..сподели .. !
        Ей опасни сте- надушвате през 9 баиpа кифтета .
        Споко бре, сега съм в разузнавателен режим. Още не се знае дали ще се стигне до там да предприема нещо конкретно, поради административно-техническо-бюрократични явления от локален характер.
        Наистина ми е интересна машината технически, не пиша непременно защото искам да взимам нещо конкретно. Аргумента, че няма много инфо като цяло за 105ците продължава да е в сила.

        Но принципно ако се стигне до там (в личен план, за което питаш)- пътешествия през уикенда между 20-250km, пътешествия през отпуската 800-4000km обикновенни пътища в рамките на Европа, с умишлено заобикаляне и избягване на магистралите, забежки в рамките на черни пътища без ексцесии. Извън това: всекидневка да си ходя на работа и детевоз- сега и чаве е на път .
        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

        Коментар


        • #19
          От: Да разнищим фантомните TLC-105?

          Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
          Ей опасни сте- надушвате през 9 баиpа кифтета .
          Споко бре, сега съм в разузнавателен режим. Още не се знае дали ще се стигне до там да предприема нещо конкретно, поради административно-техническо-бюрократични явления от локален характер.
          Наистина ми е интересна машината технически, не пиша непременно защото искам да взимам нещо конкретно. Аргумента, че няма много инфо като цяло за 105ците продължава да е в сила.

          Но принципно ако се стигне до там (в личен план, за което питаш)- пътешествия през уикенда между 20-250km, пътешествия през отпуската 800-4000km обикновенни пътища в рамките на Европа, с умишлено заобикаляне и избягване на магистралите, забежки в рамките на черни пътища без ексцесии. Извън това: всекидневка да си ходя на работа и детевоз- сега и чаве е на път .
          Знаех си, че искаш да трепеш мухи с гаубица За търсените цели взимай една газирана 100- ца за десет хилки немска пара и хич ме му мисли..и върви, и комфорт , и място за товарене..все ще те поразходи из Европата през отпуската.. И аз търсих 80-ка бая време и все не попадах на "моята" кола, а тези които ми харесваха бяха на цена абсолютно безсмислена . Та реших, че мигом щом реша да тръгана за Аляска, Аржентина и Монголия ще взема една от тия...по-скъпите, а дотогава машинката от подписа ми напълно ме урежда за сегашните ми необходимости и то на три пъти по-ниска цена..Тааа-помисли друже, подреди приоритетите.
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #20
            От: Да разнищим фантомните TLC-105?

            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
            Знаех си, че искаш да трепеш мухи с гаубица
            И си прав и не си прав. Защото: Изхождаме от това, че ТЛК80/105/100 са едни от най-здравите и надеждните 4х4. ОК, нека да е 80ката. Това качество "здравина и надеждност" може да го консумираш по 2 начина:
            -да го вложиш в по-сериозна експлоатация на автомобила, при по-екстремни условия. Т.е. благодарение на здравината си при равни други условиа да превъзхожда другите подобни возила и ще издържи повече;
            ИЛИ
            - да вложиш и консумираш "здравина и надеждност" в дълголетието на автомобила. Т.е. нормална експлоатация, без екстреми, но за сметка на това дълъг живот във времето със сравнително малко ремонти и чупене.
            Ако изхождаш от първия вариант си прав- при моите изисквания е презапасяване и вероятно излишно.
            Но аз наблягам на втория вариант.
            Обяснявам защо. Свидетели сме на бурното развитие на автомобилостроенето. Марки и модели е излишно да споменавам- всичко стана евтина конфекция. Света и технологиите се развиха, екологии, еко норми, ефективност, оптимизации, модификации, електроники, датчици и т.н. гняс. Аз обаче в това отношение си останах "бавноразвиващ се" . Мирогледа ми не възприема тези технологии и това развитие (до ден днешен съм в негласен конфликт с жена ми с най-новия модел смартфон, а аз с апарат модел отпреди 10 години с екстра да получава sms). Защо, какво и как съм намеквал не еднократно по един или друг повод по темите. Моля не ме упреквайте за това- всеки си има визия и приоритети.
            Та леко се пооглеждам да хвана един от последните рейсове в това отношение, някой от последните мохикани на една отиваща си ера. Дет се бъзикам- ще си взема едно орле и ще си го отглеждам докато остарее . Та и с возилото така- ще се надживяваме взаимно и ще видим кой кого. Нямам време и желание да гоня технологиите, не може да им се насмогне, а и ти се отблагодаряват много ку...ски с намаляващото си качество. Искам надеждност и сигурност, непретенциозност, доверие. То колата е като човека (ах колко тривиално, но истина) има си характер, нрав, поведение. На мен това ми пасва и това си търся.

            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
            За търсените цели взимай една газирана 100- ца за десет хилки немска пара и хич ме му мисли..и върви, и комфорт , и място за товарене..все ще те поразходи из Европата през отпуската..
            Тея 100 са ми много странни. За горе долу едни и същи години и километри варират между 10000 и 25000 евро. Някак ми е странно, а и доста ги има- което от една страна е добре, щото нали има избор. Но от друга страна като ги сравня с обявите за 80ки сякаш ти казва- ми не е като 80ката, има нещо куцо и хората искат да се отърват от тях сякаш, междувпрочем се изравняват като предлагане с 120. Странно при 100 е и че доста малко от тях са със сервизни книжки, което е странно за Немция, има и слухове, че доста са реекспорт от някъде си. Аба малко ми е тъмна Индия. А не е като да съм в БГ, ако има проблем да си затвориш очите, щото ще идеш в гаража на бай Пешо и срещу почерпка и скромна сума ще ти оправи машинката.

            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
            И аз търсих 80-ка бая време и все не попадах на "моята" кола, а тези които ми харесваха бяха на цена абсолютно безсмислена . Та реших, че мигом щом реша да тръгана за Аляска, Аржентина и Монголия ще взема една от тия...по-скъпите, а дотогава машинката от подписа ми напълно ме урежда за сегашните ми необходимости и то на три пъти по-ниска цена..Тааа-помисли друже, подреди приоритетите.
            А относно Патрола- форума много ме е наплашил с 3,0 мотора дето грее и с това, че е парттайм.

            А тея джелеза в купето май са против преобръщане? Това няква самосиндикална доработка ли е (с тая груба заварка на това ми прилича), фирмен кит за модификация или определена серия с такава доработка? Допадна ми, но подозирам, че ще създава дискомфорт в купето.




            Последно редактирано от Dagobar; 19-06-15, 21:54.
            Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

            Коментар


            • #21
              От: Да разнищим фантомните TLC-105?

              Явно си си навил нещо на пръста и ще го търсиш.. Не съм ти препоръчвал Патрол, още повече 3.0, а споделих какво избрах аз., а парт тайма на мен лично по ми допада. Не мисли само, че Тойотите не се чупят.., всичко е скрап и кочина, както казва Джамбазов. Ето списък на дойчовски език, за нещата които един тамошен чиляк е сменил на 80-ката, която е в мобиле.де за 7900 евро..човечеца всичко си казва:

              Öl Kühler 2014.04 550€ - Einspritzpumpe 2012.09 1200€ - Antriebswelle Gelenk 2009 1200€ - Aut Getriebe 2002 200Tkm 5500€ - Kardanwelle 2007 500€ - Keilriemen, Bremse 2007 1200€ - 2x Goodyear Reifen 11.2014 300€ - Starter +2x Batterie 2014.11 800€ Und und und ...

              За последно казвам-за Германия и Европа, т.е уйкендно-отпускарско-цивилна служба не ти трябват такива хард-возила..и Патрол не ти трябва-няма къде да ги карате. Аз на твое място бих търсил гооолям паркетник, ако ще да е Събърбън или Тахо , а щом си се загледал в Тойотите- 100-ца, Секвоя или Лексус 570..

              Успех и дано намериш читава кола, каквато и да решиш !
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #22
                От: Да разнищим фантомните TLC-105?

                Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                Не съм ти препоръчвал Патрол, още повече 3.0, а споделих какво избрах аз.,
                Знам бре човек, ама това не пречи да ми харесват (и то много)

                Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                За последно казвам-за Германия и Европа, т.е уйкендно-отпускарско-цивилна служба не ти трябват такива хард-возила..и Патрол не ти трябва-няма къде да ги карате. Аз на твое място бих търсил гооолям паркетник, ако ще да е Събърбън или Тахо , а щом си се загледал в Тойотите- 100-ца, Секвоя или Лексус 570..

                Успех и дано намериш читава кола, каквато и да решиш!
                Нека да не концентрираме темата върху мене, все пак я пуснах в раздел Toyota, а не в "Какъв джип да си купя?".


                Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                Не мисли само, че Тойотите не се чупят.., всичко е скрап и кочина, както казва Джамбазов. Ето списък на дойчовски език, за нещата които един тамошен чиляк е сменил на 80-ката, която е в мобиле.де за 7900 евро..човечеца всичко си казва:

                Öl Kühler 2014.04 550€ - Einspritzpumpe 2012.09 1200€ - Antriebswelle Gelenk 2009 1200€ - Aut Getriebe 2002 200Tkm 5500€ - Kardanwelle 2007 500€ - Keilriemen, Bremse 2007 1200€ - 2x Goodyear Reifen 11.2014 300€ - Starter +2x Batterie 2014.11 800€ Und und und ...
                Това от обява ли е или споделяне във някой форум?? Изглежда зловещо. Какъв е пробега?
                Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                Коментар


                • #23
                  От: Да разнищим фантомните TLC-105?

                  Ми питайте ако нещо конкретно ви интересува.
                  Тойотата върви като пушка вече 8 години, няма никакви грижи. Кара се повече по гората, и то на места, където LR не иска да влезе - справка национални паркове и ловни стопанства. Дърпа лодки, вози железария за водолазна работа из морето. Лятос е цялата в сол.
                  Турбината вярно излезе точния модел, Garet си е, даже ми изглежда по-голяма и от тръби до крепеж е една идея по-здраво от фабричната.
                  За купето - да, за по дребни хора сигурно 80-ка им е добре, ама аз съм 1.90 и 120 кг и купето на 105-цата ми е тамън. И никакви екстри не липсват, сложил съм даже повече неща от разумното.
                  За корозия - аз не съм видял още, само отзад на калника, който ми сложиха "майсторите" след катастрофата, има две точки, които не бяха обработени и аз трябваше да довършвам.
                  По шаси и т.н., няма никаква корозия, ако не броим окачването, което е тунингово...
                  Та ако някой има шанс да си купи такава "лоша" 105ца, горещо му я препоръчвам. Това е здраво камионче, с което ще забравите повечето ръчни и сервизни дейности.
                  Show must go on!
                  LZ1VES

                  Коментар


                  • #24
                    От: Да разнищим фантомните TLC-105?

                    На колко километра е?
                    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                    Коментар


                    • #25
                      От: Да разнищим фантомните TLC-105?

                      Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение

                      Това от обява ли е или споделяне във някой форум?? Изглежда зловещо. Какъв е пробега?
                      Обява в Мобиле де., на 349 хиляди е колата :

                      http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...0&pageNumber=1
                      0899 шест5313нула
                      За всекиго по нещо

                      Коментар


                      • #26
                        От: Да разнищим фантомните TLC-105?

                        Интересна обява, поне е честен човека. Но от това, което е сменено ми говори за брутална екслпоатация или доста груби интервенции:
                        охладителна система на маслото, горивна помпа, вал, трансмисията, карданите, стартера. Айде ремъка и спирачките са консуматив. И това е, което е споменатото- дали няма и нещо друго не се знае. Прие едва 350000км и това на 80?? Всъщност тука има достатъчно хора, които могат да кажат дали това може да се получи при нормална експлатация? За цените не ми се коментира. Общо идват към 12000 евро за всички тея ремонти.
                        Последно редактирано от Dagobar; 20-06-15, 10:01.
                        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Да разнищим фантомните TLC-105?

                          Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
                          ...Всъщност тука има достатъчно хора, които могат да кажат дали това може да се получи при нормална експлатация?...
                          Такава машина не се купува за нормална експолоатация, тоест, с най голяма вероятност не е експлоатирана като лека кола.
                          Но, дори и лека кола да беше, пак няма нищо чудно в тия ремонти:
                          Маслен радиатор - всички радиатори на 23 г. плачат за нови. И не може да се прави компромис с радиатор за масло, или воден радиатор.
                          ГНП - всички ГНП на 23 г. протичат и плачат за рециклиране.
                          Валове някакви, вероятно полуоси, карета ... - нормално.
                          Кардани ... - съвсем нормално.
                          Стартер - още по нормално, тъй като машината е автомат и стартера трябва да е едно от най сигурните неща в тоя джип.
                          АСК на 200 хил.км. - тук експлоатацията си е казала думата - най вероятно е теглено с нея ...
                          Другото е консумативи.
                          Последно редактирано от Аndro 160; 20-06-15, 16:53.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Да разнищим фантомните TLC-105?

                            Интересното при този модел на Тойота е, че и без извършването на тези ремонти колата си се движи без проблем. А иначе разглобиш ли я всичко е за смяна!
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #29
                              От: Да разнищим фантомните TLC-105?

                              Да, вървят и полусчупени. За разлика от новите, където лаптопите имат зададени параметри, и излезе ли от нормите, лаптопа казва, че тая кола няма да се движи повече.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Да разнищим фантомните TLC-105?

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Да, вървят и полусчупени. За разлика от новите, където лаптопите имат зададени параметри, и излезе ли от нормите, лаптопа казва, че тая кола няма да се движи повече.

                                И лаптопа като почне да се заяжда за глупости и да показва за щяло и нещяло- хващаш къра. На предишния ми Мерцедес се скъса/счупи звено (колелце) от предна дясна пружина. Колата клекна, а бордовия комп изгря в червено със съобщение, че гумата е спукана/ненапомпана и до там- нема мърдане. Не ме пусна поне тъкара-тъкара да се добера на собствен ход до близкия сервиз: дебилна дяволска машинка (да се счупи пружина на няма и 100 хиляди км по немските пътища оставям на вашето въображение да оценявате). Същия тоя дебилен комп не даде ни звук ни стон, че ми е изтекла спирачната течност от изгнили спирачни магистрали, т.е. че нямам спирачки. Трябваше да го разбера лично сам, след като крака ми потъна и усетих че нямам спирачка.
                                А понякога ги правят такива идиотщини: Поршето на колега зимата му пада акумулатора. Капака се отваря по електрически път. Т.е. за да отвориш капака и да стигнеш до акуто и да го смениш, трябва да има ток. Е хуу де, ама акуто е умряло и няма ток- демек не може да стигнеш до него и да си го смениш. Параграф 22. Проблема се оправя чрез викане на пътна помощ, която те замъква в сервиз. Удоволствието струва едни пари за пътната помощ + 2-3 часа за цялата галимация. Акумулатор на Опел Кадет се сменя за 10 минути- сам. Примерно.

                                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                                Интересното при този модел на Тойота е, че и без извършването на тези ремонти колата си се движи без проблем. А иначе разглобиш ли я всичко е за смяна!
                                А още по-по- интересно е това, което казваш. Счупено е и се ремонтира или не е счупено и си върви? Аз така ги разбирам нещата. Или допуските са достатъчно големи за да издържа в авариен режим и да си върви? В линка на Венци относно ТЛК 80 от щатите: предишния собственик я кара 100000км без да и смени маслото от незнание! Как става това-става щото е направено здравo и с хубави материали. На съвременна кола борд компа показва километрите до сервиз, после минава в авариен режим и нито метър повече не може да я мръднеш.
                                Последно редактирано от Dagobar; 20-06-15, 17:30.
                                Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X