От: Да разнищим фантомните TLC-105?
	
		
			
			
				
	
Как да ти кажа...например, карам колата няколко месеца и стрелката на температурата не мърда от средата. Но при оглед на радиатора се оказва, че е затлачен, крив от предишен удар и с няколко изолирани секции. Според теб за смяна ли е или да карам докато някъде изтече водата и прегрее двигателя с всички произлизащи от това последствия? 
Да ремонтирам ли блокиралия компресор на климатика за цената на 60% от нов? Блокирал е защото от години е без фреон , поради ударен кондензатор. Да лепя ли кондензотора или да сложа нов?
Разхлопаните шлици на карданите да сменя ли или да карам с вибрирашите кардани? Те мога да изкарат още поне 100 000км?
Да свяля ли главата за да пасна клапаните или да си карам още хиляди км с леко изпускащи клапани? Да притрия ли разпръсквачите или да ги сменя нови Дензо?
Верно е че аз колата си я правя за кеф и ако ми беше едиствената кола, а аз съм на заплата щях да си карам така БЕЗ НИКАКЪВ проблем. Само щях да си сложа една матара с инсрументи в нея за всеки случай.
И друго-тази кола е удоволствие да се ремонтира. Солидна и истиски направена кола. Перфектен крепеж. Прилича ми на старите Мерцедеси, но е много по-сложна и по-добре измислена от тях. Не са пестени материали и пари при производството и.
Оригиналните резервни части са достъпни и наистина оригинални. Предлага се и най-дребния чарк!
Има някаква магия за мен в тези дърти Тойоти...
					
					Първоначално публикуван от Dagobar
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Да ремонтирам ли блокиралия компресор на климатика за цената на 60% от нов? Блокирал е защото от години е без фреон , поради ударен кондензатор. Да лепя ли кондензотора или да сложа нов?
Разхлопаните шлици на карданите да сменя ли или да карам с вибрирашите кардани? Те мога да изкарат още поне 100 000км?
Да свяля ли главата за да пасна клапаните или да си карам още хиляди км с леко изпускащи клапани? Да притрия ли разпръсквачите или да ги сменя нови Дензо?
Верно е че аз колата си я правя за кеф и ако ми беше едиствената кола, а аз съм на заплата щях да си карам така БЕЗ НИКАКЪВ проблем. Само щях да си сложа една матара с инсрументи в нея за всеки случай.
И друго-тази кола е удоволствие да се ремонтира. Солидна и истиски направена кола. Перфектен крепеж. Прилича ми на старите Мерцедеси, но е много по-сложна и по-добре измислена от тях. Не са пестени материали и пари при производството и.
Оригиналните резервни части са достъпни и наистина оригинални. Предлага се и най-дребния чарк!
Има някаква магия за мен в тези дърти Тойоти...


 Не ме питай от къде знам
 Не ме питай от къде знам  
							
						



Коментар