От: Не може да загрее мотора
Здравейте отново. Докладвам по ред направените експерименти през почивните дни. Първо отвих свещите,монтирах със свински опашки сухи кърпички по шината на свещите и ги заклещих с парцали върху отворите така,че да легнат плътно.Не съм спирал притока на гориво по никакъв начин. След два пъти стартер за по около 3 секунди резултата беше следният: леко равномерно почерняване със сухи сажди на всеки цилиндър. Нито нафта, нито антифриз по кърпичките. Не знам дали това е добре или зле. Датчика за температура на охладителната течност го смених. Въпреки силното охлаждане на купето поради все още липсващата ми задна врата
,мотора за около 5 минути работа на място на 2000 оборота тържествено влезе в нормалната скала за показанията на температурата и се спря малко преди половината скала. Съжалявам, че занимавах целия форум с един скапан датчик, но извода е, че не всяко ново нещо работи. Свирка без топче ,както беше писал един от колегите от първите постове по темата.По интересното е , че поведението на термостата не е като да загрее тръбата към радиатора изведнъж - както ме беше посъветвал да проверя колега по-горе, а загрява постепенно с мотора и въпреки това се оказва, че колата загрява достатъчно бързо и в необходимите температурни граници... Иначе разхода на антифриз си остава за съжаление. Благодаря на всички помагали до тук
Здравейте отново. Докладвам по ред направените експерименти през почивните дни. Първо отвих свещите,монтирах със свински опашки сухи кърпички по шината на свещите и ги заклещих с парцали върху отворите така,че да легнат плътно.Не съм спирал притока на гориво по никакъв начин. След два пъти стартер за по около 3 секунди резултата беше следният: леко равномерно почерняване със сухи сажди на всеки цилиндър. Нито нафта, нито антифриз по кърпичките. Не знам дали това е добре или зле. Датчика за температура на охладителната течност го смених. Въпреки силното охлаждане на купето поради все още липсващата ми задна врата
,мотора за около 5 минути работа на място на 2000 оборота тържествено влезе в нормалната скала за показанията на температурата и се спря малко преди половината скала. Съжалявам, че занимавах целия форум с един скапан датчик, но извода е, че не всяко ново нещо работи. Свирка без топче ,както беше писал един от колегите от първите постове по темата.По интересното е , че поведението на термостата не е като да загрее тръбата към радиатора изведнъж - както ме беше посъветвал да проверя колега по-горе, а загрява постепенно с мотора и въпреки това се оказва, че колата загрява достатъчно бързо и в необходимите температурни граници... Иначе разхода на антифриз си остава за съжаление. Благодаря на всички помагали до тук
Коментар