Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не може да загрее мотора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Не може да загрее мотора

    Здравейте отново. Докладвам по ред направените експерименти през почивните дни. Първо отвих свещите,монтирах със свински опашки сухи кърпички по шината на свещите и ги заклещих с парцали върху отворите така,че да легнат плътно.Не съм спирал притока на гориво по никакъв начин. След два пъти стартер за по около 3 секунди резултата беше следният: леко равномерно почерняване със сухи сажди на всеки цилиндър. Нито нафта, нито антифриз по кърпичките. Не знам дали това е добре или зле. Датчика за температура на охладителната течност го смених. Въпреки силното охлаждане на купето поради все още липсващата ми задна врата ,мотора за около 5 минути работа на място на 2000 оборота тържествено влезе в нормалната скала за показанията на температурата и се спря малко преди половината скала. Съжалявам, че занимавах целия форум с един скапан датчик, но извода е, че не всяко ново нещо работи. Свирка без топче ,както беше писал един от колегите от първите постове по темата.По интересното е , че поведението на термостата не е като да загрее тръбата към радиатора изведнъж - както ме беше посъветвал да проверя колега по-горе, а загрява постепенно с мотора и въпреки това се оказва, че колата загрява достатъчно бързо и в необходимите температурни граници... Иначе разхода на антифриз си остава за съжаление. Благодаря на всички помагали до тук

    Коментар


    • #32
      От: Не може да загрее мотора

      Провери хубаво за течове, защото може да е някъде където перката в движение го раздухва и да не личи от пръв поглед. Иначе или ще да имаш проблем в работата на мотора или пък смес от масло с антифриз. Е остава и вариант някой полтъргайст да се е научил да пие антифриз

      Коментар


      • #33
        От: Не може да загрее мотора

        Здрасти victorio и недей да съжаляваш, нали форума е затова, на мен лично ми е от полза.Освен това си доста прецизен в описанията и не се бавиш след като си направил пробите, да опишеш тук какво си открил.Щото ако се забавиш много, ние почваме да забравяме за какво иде реч и темата се провлачва и ходи го гони после откъде е тръгнало.
        Както каза piron45, провери за течове от помпа, маркучи, тръбички и т.н. и ако не намериш нищо външно и лесно отстранимо, тогава остава да е малка вътрешна пукнатина-по вероятно на главата, отколкото на блока.Теста със салфетките на студено ли го прави или на горещо?Можеш да пробваш и с едно студено огледалце на ауспуха дали образува конденз-т.е. дали има водна пара в изгорелите газове.Понеже е дизел, не би трябвало да има нищо забележимо, за разлика от бензина, където катализаторът пробразува до водна пара част от изгорелите газове.В твоя случай загубите на антифриз са значителни и може да покаже ако е вътрешен теч, който може да се проявява само на горещо или само на студено, да речем като пукнатинка около камерите в главата.
        Със здраве и успех!
        1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

        Коментар


        • #34
          От: Не може да загрее мотора

          Теста със салфетките го направих на студен двигател, не работил 72 часа.

          Коментар


          • #35
            От: Не може да загрее мотора

            Ново откритие по темата. Забелязва се пукнатина в чугунената отливка където стои термостата. Днес следобед се беше събрал антифриз в равната част под пукнатината. Дали може да е причина за такъв разход не знам, но отливката ще бъде заменена със здрава такава. После ще следват пак проби и доклад. Поздрави!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

            Зареждам...
            X