Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
    Руси, прекалено много те уважавам, че да споря с теб. За МЕН това е най-добрият СУВ в момента. Като каза за дюни, как се справя стоково Х6 там?
    Mитко БМВ то е номер 1 за шосе и там му е силата. Аз бих се пробвал и по дюните с него и съм убеден че ще е успешно.
    А ТЛК 200 какво е?За асвалт?Не е добро- не върви, не стои, не е удобно, харчи. Единствено има пасивна безопастност( не съм запознат с активната му).

    Впрочем на Дакар 2012 на МИНИ асистентските коли бяха БМВ Х5 и Х6. Стокови . Имаха само монтирани клетки и корита. Звиждах им.

    А горния колега казавам да не прекалява с телевизията. Ако обещае , може да го взема с мен в из пясъците някой път.
    Последно редактирано от rusev; 01-02-12, 21:50.
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • #32
      Re: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

      На х5 предницата ми се разхлопа на 40000км а сега в тия снегове засядам 2 пъти на смешни места, добре че си нося лопата по навик Да не споменавам, че фабрично няма резервна гума и си е комби.

      Относно 200-цата - ако на автора му харесва, да я взима и да не се притеснява. Тойотите в БГ са с 5г/150х км гаранция, а проблемъс с горенето на масло е решен.

      П.С. и Тойотите, и БМВ-тата много ги крадат.
      "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

      Коментар


      • #33
        От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

        Бат Бойко има 200тица от много време и Секвоя и няколко лоши кучета в двора особено 1то

        Коментар


        • #34
          От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

          Първите внесени в БГ бройки отидоха за НСО. Те са и най-старите.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #35
            От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

            По темата 200-цата си е чиста екзотика ,тойота я продават само и единствено за да не спират круизер като търговска марка защото преди много десителетия ги е извадил от калта. Парите се правят на лексус аналозите ,за Баварише Моторише Врекише любителите само ще спомена ,че евреин нациско МПС НЕ КУПУВА ако ще да е милиони пъти по-добро от Лексус

            Тойота просто не им са занимава със дизели ,ПАРИ НЕМА у тоз сегмент за тях. Джамбазов е прав ,че вероятно ша се упарят но явно са прецени по-добре риск отколкото безмислено наливане на неВъзрващаеми мионони...
            1x 1.5JZ = 621NM
            2x 5VZ-FE = 596NM

            Коментар


            • #36
              От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

              За Европа 200 наистина е прекалено голяма, аз за това се отказах от доста великани за личен автомобил, карал съм по-голяма от стандарта кола и знам какво е. 200 е средно голяма кола за щатите и бензина е важен дизела, арабите също много я харесват ама и те дизел, та и аз не мисля, че ще налеят много пара за 8ак дизел при положение че
              ще бъде оценен в ЕС където не е целта на 200.

              Коментар


              • #37
                От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

                Осмака дизел е доста високотехнологичен. Представлява два двигателя от Авенсис 2.2 на общ колянов вал. Този мотор (2.2) спокойно си тегли 177 кончета. В 200цата мощноста е намалена с цел по голям ресурс на двигателя. Лорде, ти гледаш от гледна точка на щатския пазар, но в арабския свят, Африка, Австралия, Русия и прилежащите и бивши републики и подобни не карат много Лексус. Европа и Щатите не са таргет пазари за ТЛК200
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #38
                  От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

                  Колеги,"не питай старило а питай-патило",(не че не съм и двете).От около 5 години вече имам приятел с ТЛК200,4.5 комън рейл (авенсис Х2),в момента е на 117К км.,една крушка не е изгоряла,щастлив съм ,че имам възможност да я търкалям около 5 месеца годишно(той пътува много и ми я оставя) и само това правя.Дори маслото за разлика от моята 80-тка не е черно и опушено а изглежда доста чисто и светло за нафтова печка.В големите студове не пали на "четвърт оборот" а на няколко оборота на стартера(ама то и 80 -тката така си пали).На 20 метра от мен има един 420 ГЛ СDI-новозакупен от България, който е на един гъбар-момчето до сега е дало 30К лева за чаркове и пак нещо не е наред.Сменял съм лично 5 пъти маслото,не съм забелязал отклонения в количеството.Не зная какво виждате в този автомобил,но лично аз не съм карал по-добър.Иначе си гори сериозно,особено в студа,но е почти 3 тона.

                  Коментар


                  • #39
                    От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

                    Смятам, че е нормално стартера да върти толкова време този голям двигател, за да го стартира. Вейрона (16 цилиндъра) дори върти няколко секунди, ако всичко е наред.

                    Коментар


                    • #40
                      От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

                      Може стартера да е с планети и да си пали така, Транзита пали на чук, пежото което продадох си палеше винаги с въртене все едно бензинка, върпос на механика. М/У другото на 200 , завиите пълен волан и свалете акумулатора така

                      Коментар


                      • #41
                        От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

                        Това с паленето е нова стратегия на Тойота от последното деситилетие. Върти малко и като качи масло компа я пуска да пали. Моментното палене в случая е умишлено забранено.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #42
                          От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

                          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                          Това с паленето е нова стратегия на Тойота от последното деситилетие. Върти малко и като качи масло компа я пуска да пали. Моментното палене в случая е умишлено забранено.
                          Хитро-да намалят износването...аз колко ли ще съсипя старото хайванче палейки го всяка сутрин в тези тези кучешки студове, на които краят им не се вижда...?
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • #43
                            От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

                            Старото хайванче няма такова натоварване на елементите и толкова малки допуски на сглобките.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #44
                              От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

                              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                              Старото хайванче няма такова натоварване на елементите и толкова малки допуски на сглобките.
                              Дано, щото напоследък не ми харесва как намирисва нафтата от ауспуха!Пали от раз, ама започна да намирисва, като издухал автобус от градския транспорт.
                              Е-вече 500км. го карам само грАдско на къси разстояния-надявам се, ако го поразтрия 50-60км. да се "продуха"...?
                              много автомати-слаби резултати!

                              Коментар


                              • #45
                                От: ТЛС 200 V8 дизел-разход на масло

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Повтарят една и съща грешка защото на пет-десет години се сменят хората на позициите които са с оторизация да вземат подобни решения. И като всеки новодошъл, младока се натяга да открие топлата вода, завършил е Харвард или Принстън или подобно котило, разбира от ексел и в червата си и мисли, че ще направи големия удар. След някоя година вече разбира и от бизнес а и след "блестящото" му решение са го пратили на поточната линия за да види що е то двигател и как се ремонтира и като се върне, няколко години му държи топло и не му идва на акъла за подобня простотия. Е да ама след няколко години или е поумнял за по горна позиция или не става и е сменил компанията и идва новия с ексела и цикъла се повтаря... Мога да ти ги разбия по модели, коя става и коя не. Ама е голямо писане, а и ще изкочат маса народ да ми обясняват колко не съм прав...
                                Мите, ако имаш време защо не напишеш в отделна тема малко повече за различните модели, пък нека да ти обясняват колко не си прав.... Надявам се че ще е интересно за мнозина.

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Това с паленето е нова стратегия на Тойота от последното деситилетие. Върти малко и като качи масло компа я пуска да пали. Моментното палене в случая е умишлено забранено.
                                Това също е интересно, а нямаше ли да е по правилно като на танка да сложат една малка ел. помпо и като натиснеш бутона тя първо да върти 2 сек. и после пак да си пали от четвърт. Мисля, че няма да се отрази фатално на цената на цялата машина.

                                А за големия разход наистина защо е толкова огромен? Мой познат с такава /ТЛК200/ ми каза, че под 14/100 му горяла само първите 1500 км, щото си мислел, че я разработва. А през лятото 16-18 бил средния му разход без градско.

                                Мой познат работи във транспортна фирма карат рено мастери с двойни задни гуми, товарят колкото газка, карат здраво имат ГПС-и и казва, че средния разход е под 8,5/100 за 150 к.с. двг., а София-Варна го взема за 4 часа. Мерцедес спринтер бус 20 местен автоматик с допълнителен багажник всекидневно прави курсове Омуртаг-Пловдив собственика казва, че му гори около 9-9,5/100 с печката.

                                Явно има нещо сбъркано в тези двигатели, аз съм ти се оплаквал и по-рано за големия разход на королката на жена ми.
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X