Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,120)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

    Интересна тема затова реших да се включа и аз и да споделя малко опит.
    Имах Мазда Б2500 2003г. Нова я взех. Голяма радост голямо нещо докато не започнах да я ползвам по-често. И така:
    "+"
    1. ГоУем си на светофарите
    2. Трърде сте гоУем да паркирате в София
    3. Имате много ненужно място за багаж
    4. Може да си возите мебелите всеки ден до работа с вас (много важна екстра)
    "-"
    1. Вози като каруца
    2. Спестиш ли пари за хард топ трява да си возиш багажа в пликове (каквото правех аз първия месец)
    3. На мокро не можеш да си хванеш задницата
    4. Проблема с обръщането в гората (както споменаха колегите)
    5. Задните пасажери се возят като наказани
    6. За да изпревариш ти трябва наклон (в твоя полза) и попътен вятър
    И като за последно място си представете следната ситуация - "Тръгваш към вилата с приятели за 2 дена да си отпочитене. 4 човека сте в пикапа и всеки има по 1 раничка с багаж. Решавате да минете през някой хипермаркет да напазарувате. Стабилно пълните 10 плика с какво ли не. Внимателно ги поставяте в легена (доволни сте че имате много място) и тръгвате към вилата. Патувате 2 часа като 1 час от пътя се движите по планински криволичещ път."
    А сега си представете как са пликовете като спрете. Трапезата е сложена!

    Сега карам ТЛК 90 3.0 Д4Д. Много доволен. Бърз, маневрен и ми върви идеална работа.

    Коментар


    • #17
      От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      Всички двойни кабини са неудобни заради вертикалните гърбове на задните седалки.
      Пикапите винаги са с много голям заден свес, и това намалява проходимостта. Но пък могат да возят едрогабаритен товар, за което и съществуват. Други достойнства нямат, като изключим модата на големите американски, ама тя май свърши с началото на кризата.
      А, май че Титана на Тойота е изключение, ама той беше конкурент точно на американските.
      Всичко това беше вярно, но вече има промени:
      Тойота и Додж вече предлагат кабина със лягащи задни седалки. Не напълно лягащи както предните.
      Тази година продажбите на пикапи се завръщат, и до края на годината се очаква да са на същото ниво както преди кризата от 2008
      В американския пазар, и по специално в калифорниа, пикапите са почти двойно по скъпи за данък от тези на джипове ( джипа се таксува като кола)
      В отношение на икономиа на гориво, са почти едни и същи, а малките пикапи като хайлъкс даже правят по дорба икономиа на гориво. Всичко зависи от това какъв двигател има.
      Започнаха да се предлагат хибриди пикапи които имат и още по добра икономиа. (9-10л/100км)
      Относно возенето на пикапите че е по твърдо, това сущо не е задулжително. Предлагат се модеи със по меко окачване, а един от най одобните коли които сум имал е шеви пикап 1990 фул саиз.
      Най голямата грешка който съм направил в живота си беше че продадох пикапа и купих джип ранглер.
      Повечето пикапи имат по голям торк, и повече конски сили. Като карам моя джип, имам чувството че се возя на каруца. Но разбирасе не може да сравнявам ранглер със тлк.
      CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
      http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
      http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

      Коментар


      • #18
        От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

        Първоначално публикуван от sharrko Преглед на мнение
        ... пикапи които имат и още по добра икономиа. (9-10л/100км)
        Рядко разхода ми стига или минава 10/100км.Сега(зимата) е около 9/100,а лятно време е падал и под 8/100км с около 90-100км/ч.Хайлукс 2008г.Екстракаб. Двигателят е 2,5-120 коня.

        Коментар


        • #19
          От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

          Аз съм имал два пикапа, и двата Хайлукс, единия същият като на Лошко открит, а вторият същият само че с 4 врати и хардтоп. Колкото и да е странно първият с половината кабина и открит ми вършеше повече работа от вторият. Ползвах си го по предназначение, носене на дъски, строителни материали от време навреме, някой инструмент и т.н. Пикапа за мен не става за основна кола, но за работна е незаменим. А пикап с хардтоп е като секса с презерватив - най-добрият начин да съчетаеш безполезното с неприятното.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #20
            От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

            Всяко нещо с предназначението си. Хайлуксът е прекрасна машинка (дори да и вие задният диф)
            По въпроса за возията - вози несравнимо по-добре от Фероза, Самурай, Нива и Дървендер. В крайна сметка идеологията на тази кола е друга. Возията е отчасти бонус.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #21
              От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

              Аз да напомня все пак темата каква е .....
              Жокер: Чети заглавието!

              Коментар


              • #22
                От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

                Според мен е много лесно да се определят предимствата и дедостатъците като се погледне на това което предлагат. При пикапа имаш кола, камион и джип в едно а при джипа ти липсва опцията 'камион'. Разликата е в може би малката разлика в проходимоста в полза на джипа. Но от друга страна и двете след определена подготовка могат да стигнат до ниво на проходимост доста над необходимото за нормална експлоатация. И все пак не трябва да се забравя факта, че се сравняват две превозни средства с коренно различно предназначение. Като да сравняваш мотор с кош и пистов мотор

                Коментар


                • #23
                  От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

                  И все пак:

                  +
                  1. Ако е бензин има много място за газова бутилка и пак ти остава много за товарене (Хайлукс май нямат бензин но други пикапи имат)
                  2. Лесна и бърза форма на товарене (Няма да отваряш и да затваряш врати нито да ги връзваш ако товара ти не се събира в купето)
                  3. Доста по голяма товароподемност (Аз карам Л200 в момента и си джитка с 1тон без проблем ... незнам на стоков джип ако се сложи 1тон какво ще се случи и най-вече къде точно ще се сложи )
                  4. Нисък данък (Товарното е без пари направо)
                  5. Не знам дали не се лъжа но е логично да имат по нисък разход в ненатоварено състояние защото предполагам са по леки от джип
                  6. Също не знам но си мисля че по голямото междуосово разтояние в определени ситуации е по подходящо от гледна точка на проходимоста
                  7. По лесно почистване на товарната част.

                  -
                  1. По малко проходим спрямо джипа особено ако е празен товарния отсек
                  2. По-малко място за стоящите отзад
                  3. Няма достъп до багажа без да се налага спирането или напускането на автомобила
                  4. Почти никакъв комфорт на возене ... на дълго например джипката със сигурност ще е по добрия вариант
                  Последно редактирано от hibit; 16-01-12, 19:13.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

                    Първоначално публикуван от hibit Преглед на мнение
                    ...Разликата е в може би малката разлика в проходимоста в полза на джипа...
                    Е те тук не съм съгласен с тебОсобено ако сложиш кубик дърва в Хайлукса(пробвано).Намери една 120-ка за теста ,а аз съм на среща!(пълен с дърва)

                    Коментар


                    • #25
                      От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

                      Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
                      Е те тук не съм съгласен с тебОсобено ако сложиш кубик дърва в Хайлукса(пробвано).Намери една 120-ка за теста ,а аз съм на среща!(пълен с дърва)

                      Е аз казах 'Може би' защото има неща които не мога да кажа от опит а само по пътя на логиката и многото изчетени теми тук за проходимостта на отделните машини и т.н.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

                        Първоначално публикуван от hibit Преглед на мнение
                        Е аз казах 'Може би' защото има неща които не мога да кажа от опит а само по пътя на логиката и многото изчетени теми тук за проходимостта на отделните машини и т.н.
                        Нали за това е този форум Аз от тук съм научил много!
                        Така като гледам Хайлукса май е по-добър от към икономичност.Естествено приемаме,че е сток и най-вече гуми.
                        Сравнение на разход на ТЛК
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #27
                          От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

                          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                          ...... А пикап с хардтоп е като секса с презерватив - най-добрият начин да съчетаеш безполезното с неприятното.
                          Офф
                          Мите, ти пак удави рибата.
                          ...ма си е точно така.
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
                            Чак пък изобщо да не е удобен....то и зависи кога е роден.Тези след 2006 са си ок!Седни и се повози от зад на Хайлукс и после в Корса(от зад)...А лятото ме повозиха в легена от Приморско до с.Бръшлян.Е няма такъв кеф!
                            Имам предвид сравнение на последните версии на автомобилите .Моя Hilux е 2012 год модел и честно да ви кажа струва ми се че повечето коментари относно возията и интериорните недостатъци касаят явно моделите "Баба Тонка" ...т.е. отпреди 2006 год.
                            Ако някой е виждал модел 2012 на Hilux-а сигурен съм че е останал доста изненадан :
                            - 5 степенна автомат.скоростна кутия
                            - изцяло подновена мулти медийна система - блутут ,USB вход ,тъч скрийн ,лед осветление на таблото - абе NEW ! NEW ! NEW !
                            - подобрена горивна система - харчи с 1.5-2.0 литра по малко от предната версия ,воден сепаратор на горивния филтър със система за сигнализация на таблото при попадане на външни тела и вода във сепаратора
                            - камера за задно виждане ...е аз съм си сложил един оригинален "парктроник" .....ТЕГЛИЧ демек )))) за всеки случай
                            - Има и видимо подобрение на возията - най вероятно са коригирали или амортисьори или по задните ресори нещо ново има но го няма това клатене и "потропване" на задницата типично за повечето пикапи .

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            Аз съм имал два пикапа, и двата Хайлукс, единия същият като на Лошко открит, а вторият същият само че с 4 врати и хардтоп. Колкото и да е странно първият с половината кабина и открит ми вършеше повече работа от вторият. Ползвах си го по предназначение, носене на дъски, строителни материали от време навреме, някой инструмент и т.н. Пикапа за мен не става за основна кола, но за работна е незаменим. А пикап с хардтоп е като секса с презерватив - най-добрият начин да съчетаеш безполезното с неприятното.
                            Е те тва е точното - пикапа е каручката на новата ера ! Ако някой е ходил по земеделските райони на Гърция,Испания,Италия и др.Южни ...а и по северо Европейските страни не може да не му е направило впечатление ползването масово на пикапи .Даже в Южните страни не са и 4х4 а само сингъл-и със задно .
                            А ние в нашия случай (БГ земеделците имам предвид) за ТКЗС дейности ползваме ремаркета+ Москвич или Лада - просто щот сме бедняци ..затова .
                            By the way .... Аз също разчитам на пикапа като на втора кола в семейството .Джамбазов е прав че пико не става за основна или единствена кола
                            Последно редактирано от Yaro; 17-01-12, 12:50.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

                              Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
                              Е те тук не съм съгласен с тебОсобено ако сложиш кубик дърва в Хайлукса(пробвано).Намери една 120-ка за теста ,а аз съм на среща!(пълен с дърва)
                              гошко и аз се присъединявам към теб братле ,остава да намерим и некой мераклия със 120-ка да се пробва дали е по-проходима от Hilux-а . ...па даже и да е без дървата отзад .
                              Това със теориите за празния багажник и проходимостта просто е ...ТЕОРИЯ - казвам го на всички колеги които не са карали пикап съвсем отговорно и имам няколко причини да го казвам :
                              - карам вече 4 години пикапи ...т.е. не говоря на изуст или на теория !
                              - на новите модели (на по уважаваните марки) след 2006 има автоматична система за разпределение на спирачна сила според товара ,тракшън контрол ,система за стабилност - тези три неща коригират загубата на сцепление (евентуално следствие на лек натиск върху задния мост) или на различно сцепление на мостовете .
                              - на практика там където аз разчитам на проходимост - никога ...ама никога ... NO WAY ....аз да съм с празен товарен отсек - почти 99.99% от случаите в товарния отсек има 2-300 кила багажерии

                              Коментар


                              • #30
                                От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

                                e, като имаш 2012г. що не го написа в началото, а да беше почнал и с твоите впечатления, още повече че караш пикапи от 4години

                                не е коректно да недоволстваш, че колегите писали за бабаТонки........да беше уточнил че искаш само за 2012г. мнения!

                                колко мислиш, едновременно са имали пикап и джип модели 2012, че и да седнат да ти направят ревю?

                                или по стара българска традиция, го купи и сега се чудиш, дали не си се минал.....
                                ________________________________________________
                                Subaru OUTBACK 2,5
                                Hyundai TUCSON 2.0

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X