От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1
Е то и нивата ми имаше централен дифф ,ОТВОРЕН разбирасе - и какъв беше келепира от него като непрекъснато требеше да го заключвам когато ми требеше 4х4.
Казвал съм го и преди ,Тойота изкаха да слагат на Hilux и ефтините ТЛК-та това което е най-доброто което парите могат да купят за централен дифф даващ стабилност ,а именно Торшън Т3. Проблема им беше ,че първо тия шибаняци Zexel не изкаха да развиват диффа (да сложат свестен блокаж дето е задължителен за джипка) и освен това торшън сакаха много пари за патенти особенно след като ги купи Роберт Нациста. Тойота (понеже са много назад със мат'ряла във 4х4 системите разбира се) постъпиха много правилно ,използвайки разбира се типичните за компанията хитрини си извадиха една планина кинти и закупиха целия Торшън Тракшън от Бош през 2002-ра година. Направиха го доста долно разбира се използвайки паравана на Тoyoda machine works и понеже Toyoda са ми съселяни (буквално се намират във моето село което хич не е голямо) имам доста интересна вътрешна информация около покупката.
Резултате е ,че торшън Т3 се слага на ТЛК120 - това е единствения централен диференцял които си заслужава когато става въпрос за стабилност на сняг ,това го знае всеки които е карал класическо аВди кВатро Далаверата при Тойотското изпълнение е ,че предния мост може да се откача и диффа да се блокира.
А за тия дето си мислят ,че като сложат централен дифф на пикапа и той ша стане особенно стабилен ,да прочетат тва дето им е написал Джамбазов по възможност 30-40 пъти ,па токовиш го вденали накрая
Е то и нивата ми имаше централен дифф ,ОТВОРЕН разбирасе - и какъв беше келепира от него като непрекъснато требеше да го заключвам когато ми требеше 4х4.
Казвал съм го и преди ,Тойота изкаха да слагат на Hilux и ефтините ТЛК-та това което е най-доброто което парите могат да купят за централен дифф даващ стабилност ,а именно Торшън Т3. Проблема им беше ,че първо тия шибаняци Zexel не изкаха да развиват диффа (да сложат свестен блокаж дето е задължителен за джипка) и освен това торшън сакаха много пари за патенти особенно след като ги купи Роберт Нациста. Тойота (понеже са много назад със мат'ряла във 4х4 системите разбира се) постъпиха много правилно ,използвайки разбира се типичните за компанията хитрини си извадиха една планина кинти и закупиха целия Торшън Тракшън от Бош през 2002-ра година. Направиха го доста долно разбира се използвайки паравана на Тoyoda machine works и понеже Toyoda са ми съселяни (буквално се намират във моето село което хич не е голямо) имам доста интересна вътрешна информация около покупката.
Резултате е ,че торшън Т3 се слага на ТЛК120 - това е единствения централен диференцял които си заслужава когато става въпрос за стабилност на сняг ,това го знае всеки които е карал класическо аВди кВатро Далаверата при Тойотското изпълнение е ,че предния мост може да се откача и диффа да се блокира.
А за тия дето си мислят ,че като сложат централен дифф на пикапа и той ша стане особенно стабилен ,да прочетат тва дето им е написал Джамбазов по възможност 30-40 пъти ,па токовиш го вденали накрая
Коментар