От: Компресор Eaton M45 на 22R - TLC70
	
		
			
			
				
	
 А какъв е диаметъра на твоята шайба защото нямам идея наистина ?  Замисли се че шайбата на компресора си има минимум както каза колегата по горе.  Тоя минимум за шайбата на компресора който е посочил колегата дали ще успееш да го спазиш с такова съотношение ? А що се отнася до моето мнение за мен дори 60мм е доста малко при условие че шайбата ти трябва да е повече от два пъти по малка и ще има дертове според мен.  
Иначе за мен едно турбиниране ще е в пъти по лесно. Повечето хора се плашат най вече с изработката на изпускателният колектор и даунпайпа защото това са основните неща. Предполагам че и при теб е така. Аз също съм на мнение че изработката не че е елементарна но не е нещо което не може да се направи от сам човек без много опит. Нямам в предвид някакви хай-тек колектори с равни дължини и тн а за нещо съвесм обикновенно като единият от снимките на Павката примерно. В тоя ред на мисл ето и малко от моите изработки на моята кола


Имам и и още няколко направени но нямам снимки. Също може да се помисли върху вариянта да се преправи дизеловият колектор. Скоро турбинирах една лада и изрязах само фланеца за захващането към гарнетата и на негово място заварихме фланец за турбото. Но трябва да се завари чугуна при някой който му разбира и има специялните условия за да не се сцепи след това по време на експолатацията. Също има и други вариянти да се вземе пак колектор от турбо дизелова тойота и да се хване с фланци към главата. Първоначално на моята кола използвах точно такъв вариянт


Тук искам да вметна че нито отворите като диаметър и като форма съвпадаха нито на разтояние един от друг. Отворите на главата бяха елипсовидни а на чугуна кръгли и се разминаваха с доста и пак ги направих. Така че няма невъзможни неща и всичко става ако човек има желание. Държа също да се знае че това ми беше първата изработка на нещо от тоя сорт. Преди това бях гледал само снимки една камара и бях проучил нещата по обстойно. Също и павката ми даваше доста съвети в началото както и все още продължава да го прави когато имам нужда и в крайна сметка се научих как
					
					Първоначално публикуван от Jimi
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Иначе за мен едно турбиниране ще е в пъти по лесно. Повечето хора се плашат най вече с изработката на изпускателният колектор и даунпайпа защото това са основните неща. Предполагам че и при теб е така. Аз също съм на мнение че изработката не че е елементарна но не е нещо което не може да се направи от сам човек без много опит. Нямам в предвид някакви хай-тек колектори с равни дължини и тн а за нещо съвесм обикновенно като единият от снимките на Павката примерно. В тоя ред на мисл ето и малко от моите изработки на моята кола


Имам и и още няколко направени но нямам снимки. Също може да се помисли върху вариянта да се преправи дизеловият колектор. Скоро турбинирах една лада и изрязах само фланеца за захващането към гарнетата и на негово място заварихме фланец за турбото. Но трябва да се завари чугуна при някой който му разбира и има специялните условия за да не се сцепи след това по време на експолатацията. Също има и други вариянти да се вземе пак колектор от турбо дизелова тойота и да се хване с фланци към главата. Първоначално на моята кола използвах точно такъв вариянт


Тук искам да вметна че нито отворите като диаметър и като форма съвпадаха нито на разтояние един от друг. Отворите на главата бяха елипсовидни а на чугуна кръгли и се разминаваха с доста и пак ги направих. Така че няма невъзможни неща и всичко става ако човек има желание. Държа също да се знае че това ми беше първата изработка на нещо от тоя сорт. Преди това бях гледал само снимки една камара и бях проучил нещата по обстойно. Също и павката ми даваше доста съвети в началото както и все още продължава да го прави когато имам нужда и в крайна сметка се научих как




 по горе подобния колектор на алфата ми съм го карал на 10:1 степен с 4 дросела и налягане от 1 бар с т3/т4 турбо и нямах ядове освен с ризи и бутала де
 по горе подобния колектор на алфата ми съм го карал на 10:1 степен с 4 дросела и налягане от 1 бар с т3/т4 турбо и нямах ядове освен с ризи и бутала де  
							
						

























Коментар