Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

    Браво, перфектна работа. Показвам ти идея за корекция на задната напречна щанга. Всеки стругар може да го направи и след това с рулетката......поне аз така го направих.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11052010478.jpg
Прегледи:2
Размер:119.1 КБ
ID:5221393
    LJ73, 2L-T, BFG-MT 32-11.5-15, Superwinch OX-24V,фланци 30 мм, ЕТ-10,Окачване без произход.
    E23,E36,E46,E39,E61.

    Коментар


    • #47
      От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

      Браво Гена,чакаме те да я видим в разходка.Поздрави.

      Коментар


      • #48
        От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

        Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
        ...Отзад пак срещу тампона на планката на моста заварихме по един П-образен лайзен 5/3/см:
        До тези размери стигнахме след като пускахме джипа само на амортисьори,без пружини и предвидихме по 3см мачкане на тампоните...
        А аз мисля, че тотално сте убили хода с тези две въведения. Как преценихте, че тампона ще се мачка по 3см???...

        Коментар


        • #49
          От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          А аз мисля, че тотално сте убили хода с тези две въведения. Как преценихте, че тампона ще се мачка по 3см???...
          Май ние с Таргов го подведохме с тия 3см..
          Според мен, няма да има проблеми. Практиката показва, че при условия "качване на рампа", пружината не може да се смачка толкова, че да опре буфера - остава доста повече разтояние от тия 3 см., дори и без стабилизатор. По скоро буфера работи при рязко пропадане и последващо смачкване на окачването на скорост.

          Коментар


          • #50
            От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            А аз мисля, че тотално сте убили хода с тези две въведения. Как преценихте, че тампона ще се мачка по 3см???...
            Нямаше как да направим динамични тестове и затова се презапасих,а според Тарга може и да не съм.
            Няма да намаля ходовете,защото при повдигане на крик на моста откъм едното колело,джипа се вдига доста преди да опре тампона в нашта контра,а това според мен симулира бавно, траялно каране.
            Пак стигнахме дотам,че пълно щастие няма.
            Ако,някой каже че кара такова окачване,с по-малки подложки без да троши,веднага ги намалям.
            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
            Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
            Враца

            Коментар


            • #51
              От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

              Не рискувай за 2-3см повече ход. Със здраве да си я трошиш, дай боже безаварийно.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #52
                От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

                Поздрави Генчо! Супер е Тойотата с новото окачване!
                ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                Коментар


                • #53
                  От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

                  И аз съм на мнение, че това на моста трябва да се махне.
                  В сегашният случай при скок, моста ще посрещне стопера с много по голямо ускорение, защото пружините няма да са абсорбирали енергията достатъчно.
                  Все едно да те посрещне айрбега като си без колан, съвсем си като жив.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    И аз съм на мнение, че това на моста трябва да се махне.
                    В сегашният случай при скок, моста ще посрещне стопера с много по голямо ускорение, защото пружините няма да са абсорбирали енергията достатъчно.
                    Все едно да те посрещне айрбега като си без колан, съвсем си като жив.
                    Не може да се махне съвсем,защото амортисьорите се събират докрай и има оше 2см. от моста до тампона.
                    Може да се намалят с 1см, максимум-2 но пак с риск да ударят.
                    Между другото видях нещо много интересно: оригиналните амове няма да се съберат докрай,дори въобще да няма тампони,така че жълтите са се презапасили много повече срещу удар в амортисьора.
                    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                    Враца

                    Коментар


                    • #55
                      От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

                      Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                      ...Между другото видях нещо много интересно: оригиналните амове няма да се съберат докрай,дори въобще да няма тампони,така че жълтите са се презапасили много повече срещу удар в амортисьора.
                      Това няма общо с презапасяване от удар. А и друго - ти по нов амортисьор ли съдиш или по 15+ годишен? Не бързай да отписваш афтер-маркет производителите.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

                        Първоначално публикуван от jeepman13 Преглед на мнение
                        Логично.Благодаря?
                        Ей тоиа Събчо бе,много си умен.....

                        Коментар


                        • #57
                          От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Това няма общо с презапасяване от удар. А и друго - ти по нов амортисьор ли съдиш или по 15+ годишен? Не бързай да отписваш афтер-маркет производителите.
                          Съдя по два комплекта амортисьори-едните най- вероятно 15+ годишни протекли и другите, които купих преди 3 месеца,нямайки още цялостна визия за развитието на джипа.
                          Та тези два комплекта са с абсолютно еднакви дължини и еднакви разлики от Трайл Мастера.
                          Кажи все пак какво се цели с това, амортисьорите да се събират повече, отколкото моста може да приближи шасито и то без пружини и тампони?
                          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                          Враца

                          Коментар


                          • #58
                            От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

                            Цели се по рядко да си купуваш нови амортисьори.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

                              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                              Цели се по рядко да си купуваш нови амортисьори.
                              Така мисля и аз,но Яро явно е на друго мнение.
                              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                              Враца

                              Коментар


                              • #60
                                От: Въпроси около монтажа на 2.5" окачване на RJ73

                                Хубаво е станала колата само искам да кажа че тези профили които са заварени на моста ще се смачкат до деузнаваемост,относно тампоните да знаете че те при удар от моста се мачкат на 1оо%,че даже и шасито се издува.При измерване се мери хода на амовете до основата на тампона,особенно отзад от дясно.Относно реглажа на напречната щанга тази схема която е показал колегата Стефан е хубава но както се оказало (поне при нас)за кратко тъй като при работата на щангата и ударите които понася разпонката се чупи.Отзад не е фатално но отпред е много фатално,поради формата на щангата.Тези факти се позовават от голямото патило.
                                ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X