Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Samurai SJ413

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Питане за Samurai SJ413

    Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
    Мисля че 0.
    Благодаря, и аз така предполагах...
    Имам за идея да купя за Самурайчето гуми за кал и джанти с -ЕТ ,но още не съм си изяснил ,колко да е офсета при положение ,че ползвам стандартното окачване и размер на гумите???

    http://www.avtogumi.com/bg/wheels/wh...=category&p2=2
    -линкът не е реклама,а само пример за модел джанти и параметри.

    Мисля,че първата ( тази с офсет -12) би била подходяща????

    Коментар


    • #32
      От: Питане за Samurai SJ413

      Тези -12 ЕТ ще ти дадат още малко кураж на страничните наклони, обаче на тази 7инча в ширина джанта трябва да мислиш за малко по-широки от стандартните гуми. Това е мое мнение. Аз в момента съм сложил кобри 235 на 8инча джанта и трябва да ти кажа, че за мен стоят малко странни макар, че едва ли има опасност от разбордиране.
      Отделно джантите от снимката на самурая ми приличат повече на ET25.

      Коментар


      • #33
        От: Питане за Samurai SJ413

        Първоначално публикуван от xempirex Преглед на мнение
        Тези -12 ЕТ ще ти дадат още малко кураж на страничните наклони, обаче на тази 7инча в ширина джанта трябва да мислиш за малко по-широки от стандартните гуми. Това е мое мнение. Аз в момента съм сложил кобри 235 на 8инча джанта и трябва да ти кажа, че за мен стоят малко странни макар, че едва ли има опасност от разбордиране.
        Отделно джантите от снимката на самурая ми приличат повече на ET25.
        Моите джанти са с ширина 5,5 инча ,гумите са 205/70/15. Долкото разбирам ,за този размер няма да намеря джанти с -ЕТ???

        Коментар


        • #34
          От: Питане за Samurai SJ413

          Първоначално публикуван от minchevp Преглед на мнение
          Моите джанти са с ширина 5,5 инча ,гумите са 205/70/15. Долкото разбирам ,за този размер няма да намеря джанти с -ЕТ???
          Всъщност сега като пресметнах 7инчовите джанти са широки 17.8см до 20.5см (205/70/15) разликата е 2.7см което е много близко до препоръчителните 3см разлика между гума и джанта, което значи, че май няма да е проблем.

          Коментар


          • #35
            От: Питане за Samurai SJ413

            Първоначално публикуван от xempirex Преглед на мнение
            Всъщност сега като пресметнах 7инчовите джанти са широки 17.8см до 20.5см (205/70/15) разликата е 2.7см което е много близко до препоръчителните 3см разлика между гума и джанта, което значи, че май няма да е проблем.
            Благодаря,
            досега не съм купувал джанти и не съм наясно със зависимостите в размерите(ширината) за да се напасват със съответната гума.Утре смятам да посетя някой сервиз за да си изясня доколко е тех. възможно за "моите " гуми да се намерят джанти с
            -ЕТ и какво???

            Коментар


            • #36
              От: Питане за Samurai SJ413

              Първоначално публикуван от minchevp Преглед на мнение
              Благодаря,
              досега не съм купувал джанти и не съм наясно със зависимостите в размерите(ширината) за да се напасват със съответната гума.Утре смятам да посетя някой сервиз за да си изясня доколко е тех. възможно за "моите " гуми да се намерят джанти с
              -ЕТ и какво???

              На ДЖ 7 стават гуми от 195 до 235 , това е мах и мин и според мен тези джанти са около офф 0


              пп Тези джанти ми приличат на мангелс от поста18 ,оригиналните на самурая са като тези на снимката на аватара ми но не се виждат добре те се обръщат, като са с лице са около +25 (по памет) а на обратно -15 ет, на самика са сложени с -15 и гуми 235/75/15/ но ресьорите са над моста
              Последно редактирано от jimito; 07-10-11, 21:19. Причина: допъване
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • #37
                От: Питане за Samurai SJ413

                Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                На ДЖ 7 стават гуми от 195 до 235 , това е мах и мин и според мен тези джанти са около офф 0


                пп Тези джанти ми приличат на мангелс от поста18 ,оригиналните на самурая са като тези на снимката на аватара ми но не се виждат добре те се обръщат, като са с лице са около +25 (по памет) а на обратно -15 ет, на самика са сложени с -15 и гуми 235/75/15/ но ресьорите са над моста
                Аз си мислех,че джантите са оригинални,...знам има и други с триъгълни отвори.
                Днес обиколих няколко сервиза и в един успяха да намерят стар каталог за още по-стари автомобили(като моя-92г,) .Та според каталога джантите на Самурая са с ЕТ10(от 92-98г.)

                Коментар


                • #38
                  От: Питане за Samurai SJ413

                  Първоначално публикуван от minchevp Преглед на мнение
                  Аз си мислех,че джантите са оригинални,...знам има и други с триъгълни отвори.
                  Днес обиколих няколко сервиза и в един успяха да намерят стар каталог за още по-стари автомобили(като моя-92г,) .Та според каталога джантите на Самурая са с ЕТ10(от 92-98г.)


                  Ако са тези с триъгълните отвори ,като ги обърнеш и получаваш -15ЕТ
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Питане за Samurai SJ413

                    Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                    Ако са тези с триъгълните отвори ,като ги обърнеш и получаваш -15ЕТ
                    Благодаря колега,
                    от предният ти пост предположих,че именно за тях става въпрос.Аз ,много ги харесвам!
                    Поздрави.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Питане за Samurai SJ413

                      Здравейте колеги,
                      след последната разходка при изключване на хъбовете забелязах,че левият е топъл,главината на колелото също.
                      Демонтирах хъба ( с него всичко е наред) и след като всичко се охлади направих тест-драив ,като често спирах и проверявах от кои елементи ще започне повишението на температурата -оказа се спирачният диск!

                      Свалих спирачният апарат и накладките , опитах на ръка да раздвижа буталцата-извадих ги ,почистих ги,смазах ги и сглобих всичко в обратния ред!
                      Вторият тест-драив беше тотален провал ,проблема вместо да реши се задълбочи и вече почна да грее и джантата!
                      Отново го разглобих,но видимо нищо не откривам и ....нямам идея какво да го правя???

                      Дали някой от вас не се е срещал с подобен проблем.....????

                      Коментар


                      • #41
                        От: Питане за Samurai SJ413

                        Задържа ти спирачния апарат и на моя самурай беше така .Смених спирачния маркуч и ремонтен комплект на апарата нови накладки и всичко се оправи .
                        Suzuki Samurai 420i

                        Коментар


                        • #42
                          От: Питане за Samurai SJ413

                          Ами освен да не ти се връща буталото?!? Пробва ли?
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #43
                            От: Питане за Samurai SJ413

                            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                            Ами освен да не ти се връща буталото?!? Пробва ли?
                            Мисля,че точно там е проблема,защото втория път свалих апарата доста по трудно.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Питане за Samurai SJ413

                              Първоначално публикуван от minchevp Преглед на мнение
                              Мисля,че точно там е проблема,защото втория път свалих апарата доста по трудно.

                              Извади маркучите и ги продухай , ако не минава лесно въздух значи някой се е разнищил отвътре и ти прави тапа, ако всичко е наред давай нагоре към помпата , но най вече са маркучите ,имал съм десетки случай и с други марки коли
                              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Питане за Samurai SJ413

                                Това се получава когато е скъсана гумичката на суппорта, която почиства буталото и не позволява проникване на влага. почистено бутало със скъсана гумичка няма ефект, след първото намокряне е ръждясало отново. Според мен , това е реалната причина.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X