Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Samurai SJ413

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Питане за Samurai SJ413

    моят самурай пали от първия път на четвърт оборот дори но също потдържа около 1800 оборота за около 1 минута и започват да падат плавно

    Коментар


    • #17
      От: Питане за Samurai SJ413

      Първоначално публикуван от katericata Преглед на мнение
      моят самурай пали от първия път на четвърт оборот дори но също потдържа около 1800 оборота за около 1 минута и започват да падат плавно
      Моят, поддържаше високи обороти(1800-2000) и вървеше с много "тежка" газ,ауспухът ми чер и свещите опушени!
      Започнах да чета ръководството и да разучавам карбуратора.Отне ми седмица да си преведа материала и да досаждам на колеги с "глупави" въпроси,но постепенно започнах да навлизам в материята.
      Така, оглеждайки карбуратора за да си изясня теорията на практика видях,че пружината до жилото е дублирана.Оригиналната си личеше,а придатъка отстраних.
      Ползвах спрей на WURTH за клеясали и затегнали съединения и раздвижих механизмите на ръка.Лееко бутнах аванса.
      Мисля ,че резултата е положителен-мотора работи по-леко и пали добре.След първоначалното запалване се появи този плавен спад на оборотите!
      Поздрави!

      Коментар


      • #18
        От: Питане за Samurai SJ413

        Здравейте колеги,
        днес се заех да направя преграда в купето с която да изолирам багажното(джипчето е товарно 1+1).Елементите ги свалих от стар пикап и с малко въображение и много "флекс" успях да ги вградя.Вижте какво се получиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2210.jpg
Прегледи:1
Размер:145.0 КБ
ID:5267126




        Всъщност, това са първите му снимки,досега не е представян във форума!


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2207.jpg
Прегледи:1
Размер:149.3 КБ
ID:5267127Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100_2208.jpg
Прегледи:1
Размер:145.5 КБ
ID:5267128

        Поздрави.

        Коментар


        • #19
          От: Питане за Samurai SJ413

          Здравейте колеги,
          искам да Ви запитам относно гресирането на сферите на предния мост.Открих тази тема- http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?t=113770, но не можах да си изясня???

          Когато купих Самурая сферите му бяха сухи и ръждиви. На места имаше и клеясала смазка по тях.Почистих ги ,първо -механично,а след това ги излъсках с керосин.
          На главините има по два щифта(с по 4 болта) развих ги и от там вкарах грес.Впоследствие горните щифтове ги разпробих и монтирах гресьорки.
          Сега след грасирането сферите не са сухи и лъскави ,обмазани със смазка,която ми се струва ръждива!?

          Необходимо ли е да отварям главините за профилактика??

          Коментар


          • #20
            От: Питане за Samurai SJ413

            Моя съвет е да ги отвориш и да ги зачистиш основно, след това грес, нови кечета и семеринги. Така направих аз. Вътре беше голяма гнус.
            Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
            Mercedes w212 E350 4matic
            Ducati Monster 600
            O888795575

            Коментар


            • #21
              От: Питане за Samurai SJ413

              Първоначално публикуван от torozoff Преглед на мнение
              Моя съвет е да ги отвориш и да ги зачистиш основно, след това грес, нови кечета и семеринги. Така направих аз. Вътре беше голяма гнус.
              Мисля, и аз така да направя и да видя лагерите в какво състояние са!
              Възможно е да е прониквала вода?
              Колега,след като си подменил и кечетата ,главините сухи и лъскави ли са??

              Коментар


              • #22
                От: Питане за Samurai SJ413

                Напълно е възможно да е пронквала вода - оттам и кашата която виждаш. След подмяна сферите са чисти и сухи.
                Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
                Mercedes w212 E350 4matic
                Ducati Monster 600
                O888795575

                Коментар


                • #23
                  От: Питане за Samurai SJ413

                  Благодаря,колега!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Питане за Samurai SJ413

                    Здравейте колеги!
                    Наложи ми се да сменям карето на кардана към задния диференциал.
                    Още като купих джипа чух ,че причуква при смяна на скоростите.Карето не беше много разбито и така изкара 1000км....,можеше и още ,но ..все пак трябваше да го сменя!
                    Правя го за първи път ,нямам наблюдения от практиката,затова искам да попитам-това каре по принцип консуматив ли е?
                    В магазина ми предложиха карета на "GMB", "Japanparts" и "TOYO".
                    Заложих на последната марка-сториха ми се по-направени ,а бяха и най-скъпите.
                    Имате ли мнение за карето на "TOYO"??
                    Поздрави!
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0507.jpg
Прегледи:1
Размер:105.9 КБ
ID:5287813Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0509.jpg
Прегледи:1
Размер:83.0 КБ
ID:5287814

                    Коментар


                    • #25
                      От: Питане за Samurai SJ413

                      По принцип не е консуматив, а доколкото виждам на първата снимка не си качвал ресорите в/у мостовете, така че при правилна смяна трябва да живее дълго. живеят по-късо карета на ТОЙО които са аналогични по размер но са за лек автомобил. На някои модели Нисан са същите.
                      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                      Коментар


                      • #26
                        От: Питане за Samurai SJ413

                        Наскоро и аз отварах моите, вътре бяха пълни с мрасотия и кал , каретата подщтракваха на пълен волан. Но след почистване и смазване каретата се оправиха. Взех нови кечета и семеринги от МИРКАТ, като качество казват, че са като оргиналните...
                        SUZUKI SAMURAJ SJ413 BMW

                        Коментар


                        • #27
                          От: Питане за Samurai SJ413

                          Що ли си мисля че говорим за карета на кардана
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #28
                            От: Питане за Samurai SJ413

                            Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                            По принцип не е консуматив, а доколкото виждам на първата снимка не си качвал ресорите в/у мостовете, така че при правилна смяна трябва да живее дълго. живеят по-късо карета на ТОЙО които са аналогични по размер но са за лек автомобил. На някои модели Нисан са същите.
                            Промени по окачването не съм предприемал(засега и това ме устройва),всичко си е оригинално!
                            Колкото до това, дали е правилна смяната,...както казах правя го за първи път ,но следвах инструкциите от ръководството.Срещнах затруднение при избиването на старото каре .При монтажа на новото всичко мина гладко,така че се надявам да е добре.
                            Кардана го поставих снощи и веднага направих "test drive"-работи идеално.
                            Огледах и останалите 4 карета...осн.разлика е ,че новото на "TOYO" е с гресьорка!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Питане за Samurai SJ413

                              Здравейте колеги,
                              някой би ли могъл да каже с какво ЕТ са джантите на Самурая (снимки-пост18 ).
                              Мисля,че това са оригиналните,на тях има надпис Т15х5 1/2 JJ??
                              Последно редактирано от minchevp; 07-10-11, 11:54. Причина: ПГ

                              Коментар


                              • #30
                                От: Питане за Samurai SJ413

                                Първоначално публикуван от minchevp Преглед на мнение
                                Здравейте колеги,
                                някой би ли могъл да каже с какво ЕТ са джантите на Самурая (снимки-пост18 ).
                                Мисля,че това са оригиналните,на тях има надпис Т15х5 1/2 JJ??
                                Мисля че 0.
                                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X