От: мечта
Здравейте, колеги! Поздрави!
Малко дълго отсъствах и искам да ви разкажа до момента какво се случи, защото сина ми ми помага за връзки и информация.
Сбъдна ми се мечтата!
Благодарение на колега от форума имам нов блок на двигателя, абсолютно законен за регистрация и вече съм го тествал.
Бях на състезанията в Нови Искър като наблюдател, и съм далеч от идеята да правя бегачка за офроуд състезания.
Удоволствие ми е да карам по черни пътища и да се забавлявам(което ме разтоварва и което търсех).
Първо мислех, че проблема ми е в главата, но се оказа слабо място на Витарата.
Гледал съм двигатели от Витара, на които са им технологичен проблем блока на мотора.
Гледах 8 блока, от които 7 спукани. Не коментирам кои може и кои не може да се регистрират.
Започнаха ме от 500лв. и блока, който съм купил е от друга Витара, регистрирана и съм платил 70лв. за него.
Не се отчайвайте, тепърва ще се бракуват тези коли и ще им падат цените, а да се инвестира в 20 годишна кола дори за офроуд(в случая за забавление) не се оправдават средствата, не говоря за състезания и специално окачване,други двигатели и това вече считам, че не е Витара.
Ще ви кача някои снимки за тези, които са фенове на Витара и мога да бъда полезен със съвети, с опит и имам доста информация за доставчици на авточасти, но пак ви казвам, на мен са ми помогнали хора от форума и съм благодарен за това.
Здравейте, колеги! Поздрави!
Малко дълго отсъствах и искам да ви разкажа до момента какво се случи, защото сина ми ми помага за връзки и информация.
Сбъдна ми се мечтата!
Благодарение на колега от форума имам нов блок на двигателя, абсолютно законен за регистрация и вече съм го тествал.
Бях на състезанията в Нови Искър като наблюдател, и съм далеч от идеята да правя бегачка за офроуд състезания.
Удоволствие ми е да карам по черни пътища и да се забавлявам(което ме разтоварва и което търсех).
Първо мислех, че проблема ми е в главата, но се оказа слабо място на Витарата.
Гледал съм двигатели от Витара, на които са им технологичен проблем блока на мотора.
Гледах 8 блока, от които 7 спукани. Не коментирам кои може и кои не може да се регистрират.
Започнаха ме от 500лв. и блока, който съм купил е от друга Витара, регистрирана и съм платил 70лв. за него.
Не се отчайвайте, тепърва ще се бракуват тези коли и ще им падат цените, а да се инвестира в 20 годишна кола дори за офроуд(в случая за забавление) не се оправдават средствата, не говоря за състезания и специално окачване,други двигатели и това вече считам, че не е Витара.
Ще ви кача някои снимки за тези, които са фенове на Витара и мога да бъда полезен със съвети, с опит и имам доста информация за доставчици на авточасти, но пак ви казвам, на мен са ми помогнали хора от форума и съм благодарен за това.
Коментар