Обява

Свий
Няма добавени обяви.

мечта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: мечта

    Внимавай, ако разхвърляш мотора капитално - нали знаеш, че буталата не винаги са еднакви?
    Виж някой да не е икономисал подложните шайби на болтовете на главата или да е сложил нещо неправилно, че и това често става...
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #47
      От: мечта

      Разглобих вчера главата. Оказа се че една от тапите от горната страна е преправяна. Дано да се окаже там проблема.
      Мисля да ги извадя всичките ида ги сменя с нови.
      Знаете ли дали Витарата с 8-клапановия мотор има слабост да пука блока на двигателя?
      Приклячение е да го свалям и да го давам на проверка за пукнатини. По скоро бих се замислил за цял друг мотор.
      0889 38 43 67 Милен

      Коментар


      • #48
        От: мечта

        Първоначално публикуван от Тигъра Преглед на мнение
        Разглобих вчера главата. Оказа се че една от тапите от горната страна е преправяна. Дано да се окаже там проблема.
        Мисля да ги извадя всичките ида ги сменя с нови.
        Знаете ли дали Витарата с 8-клапановия мотор има слабост да пука блока на двигателя?
        Приклячение е да го свалям и да го давам на проверка за пукнатини. По скоро бих се замислил за цял друг мотор.
        Да, пука го. Както всичко, което започва на G16, независимо от последната буква. Ако е пукнат (то си се забелязва с просто око при по-внимателно вглеждане), виж колко е сериозна пукнатината. Ако не е тръгнало да отлепя ризите, имаш още каране, въпреки пукнатината. До първото прегряване, което може и да не се случи.
        Ако обаче е тръгнал да отлепя ризите от блока, направо го хвърляй и търси друг. Само дето намирането на здрав блок е леко проблемно ...
        А, ако е на кантар, свали коляновия вал и виж колко е пукнато отдолу на лагера на коляновия вал. Обикновено там е по-широка цепнатината.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #49
          От: мечта

          Ризите са ми на нивото на блока и не личи видимо да има проблем.
          Мислех си евентуално да шлайфам блока и главата, но като свалих главата, не виждам причина.
          Не съм свалил блока, имам една неоригинална тапа, която е с резба 22х1,5мм.
          Мисля, понеже отворите на тапите са 20 мм., да им нарежа резба 22х1,5мм. и да им навия конусни пробки за картер с конусна резба от Лада.
          Ще им сложа за всеки случай тефлон и ще събера мотора да го пробвам.
          0889 38 43 67 Милен

          Коментар


          • #50
            От: мечта

            Първоначално публикуван от Тигъра Преглед на мнение
            Ризите са ми на нивото на блока и не личи видимо да има проблем.
            Мислех си евентуално да шлайфам блока и главата, но като свалих главата, не виждам причина.
            Не съм свалил блока, имам една неоригинална тапа, която е с резба 22х1,5мм.
            Мисля, понеже отворите на тапите са 20 мм., да им нарежа резба 22х1,5мм. и да им навия конусни пробки за картер с конусна резба от Лада.
            Ще им сложа за всеки случай тефлон и ще събера мотора да го пробвам.
            Отдолу гледали блока ?
            Лудак

            Коментар


            • #51
              От: мечта

              Не не съм.
              Ще разгледам как се сваля картера и дали може без да свалям блока да го сваля.
              0889 38 43 67 Милен

              Коментар


              • #52
                От: мечта

                Първоначално публикуван от Тигъра Преглед на мнение
                Не не съм.
                Ще разгледам как се сваля картера и дали може без да свалям блока да го сваля.
                Не съм се пънал, ама и не знам дали има смисъл. На свалена глава, блока се сваля бързо и лесно, ако не си съвсем слаботелесен, даже не се налага и чужда помощ. Стартера и радиатора долу, 4 болта на скоростната и 2 на капачката и готово. Тъкмо ще видиш в какво състояние ти е задния семеринг на коляновия вал, че сам знаеш какъв е цирк, ако протече после.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #53
                  От: мечта

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Не съм се пънал, ама и не знам дали има смисъл. На свалена глава, блока се сваля бързо и лесно, ако не си съвсем слаботелесен, даже не се налага и чужда помощ. Стартера и радиатора долу, 4 болта на скоростната и 2 на капачката и готово. Тъкмо ще видиш в какво състояние ти е задния семеринг на коляновия вал, че сам знаеш какъв е цирк, ако протече после.
                  аз бях на този цирк, много интересно

                  Коментар


                  • #54
                    От: мечта

                    Колеги, за да провера блока и главата дали имат пукнатини цената е по 30лв. за всеки детаил. Плюс гарнитури, шлайфове и т.н. имам оферта за цял двигател за 300лв. с документи. Интересува ме (без дали тече задния ми семеринг под маховика) дали или каква е вероятността да ми е спукан блока. От 10 случая на омешано масло дали има 1 случай на спукан блок? Склонен съм да рискувам да купя гарнитура за глава и всичките останали за 50лв. и да си спестя всичките проверки (снимки) за пукнатини. Спестявам си също и свалянето на двигателя (на 4 болта), за да огледам блока отдолу за пукнатини.
                    0889 38 43 67 Милен

                    Коментар


                    • #55
                      От: мечта

                      При мен пукнатината се вижда с невъоръжено око отгоре, отдолу си е направо цепнатина, не виждам за какво трябва да плащаш за нещо, което се вижда, да няма да търсят злато в тоя блок, а другият на какъв хал знае ли се?

                      Коментар


                      • #56
                        От: мечта

                        Първоначално публикуван от Тигъра Преглед на мнение
                        Колеги, за да провера блока и главата дали имат пукнатини цената е по 30лв. за всеки детаил. Плюс гарнитури, шлайфове и т.н. имам оферта за цял двигател за 300лв. с документи. Интересува ме (без дали тече задния ми семеринг под маховика) дали или каква е вероятността да ми е спукан блока. От 10 случая на омешано масло дали има 1 случай на спукан блок? Склонен съм да рискувам да купя гарнитура за глава и всичките останали за 50лв. и да си спестя всичките проверки (снимки) за пукнатини. Спестявам си също и свалянето на двигателя (на 4 болта), за да огледам блока отдолу за пукнатини.
                        Може и аз да се бъркам нещо, но бях останал с впечатление, че се занимаваш с ремонт на коли?
                        Иначе Трент е прав, ако има пукнато на блока, то си се вижда ясно. НЕ е задължително да меша течностите, дори и да е пукнат блока.
                        Ако не си абсолютно сигурен в човека, от когото купуваш новия двигател, отвори го преди да го сложиш, че да няма изненади. Последния "свален работещ, шест месеца гаранция" двигател, се оказа със изстъргана риза на единия цилиндър и още куп проблеми.

                        На твоя блок му провери кривините (предполагам, че знаеш как), огледай много внимателно главата за пукнатини, макар, че най-вероятно е само крива, ако трябва - шлайфай, гарнитура и проба. Тук гарнитурите ги раздават за 36 или 39 кинта, не помня. Могат да се прежалят за една проба. Но провери челата задължително.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #57
                          От: мечта

                          Блока и главата ги проверих и са прави. Видимо нямам пукнатини по повърхнините. Дори старата гарнитура е лежала перфектно.
                          Извадих четирите тапи под разпределителния вал (едната от който беше преправяна преди мен) и съм навил пробки с конусна резба и тефлон.
                          Ще притрия клапаните, без шлайф и без да пипам леглата. Ще сменя гумичките на клапаните, гарнитури за глава, капак на клапаните, колекторите и я събирам да пробвам.
                          Надявам се да няма вътрешна пукнатина, която да не се вижда, а проблема да е бил от някоя от тапите.
                          0889 38 43 67 Милен

                          Коментар


                          • #58
                            От: мечта

                            Тигре, какво стана с витарката, ще идваш ли на сбирката в края на месеца?

                            Коментар


                            • #59
                              От: мечта

                              Здравейте,
                              Малко късничко се включвам, но има доста какво да ви разправям.
                              Първо в КАТ невероятни приключения. В стария талон (големия) ми пишеше най-отдолу "нестандартен номер на рама".
                              Викнах едни специалисти за консултация какво се прави в такива случаи, за да няма проблеми при регистрацията и те ме посъветваха без вътрешен човек да не ходя никъде
                              Намерих такъв вътрешен човек срещу 250 лв. да ме води за ръчичка и свършхме работата.
                              Оказа се, че колата е имала проблем с номера на шасито някога и е пренабит на друго място на рамата. Добре, че си пазех в документите едно синьо листче, което се чудех за какво е...
                              Излязох от КАТ със софийски номера и с редовни документи!
                              Сложих и газова уредба и започнах да я пробвам, но за съжаление не за дълго. След второто излизане в планината - проблеми.
                              Пак умеша водата и маслото...
                              Като имам новини ще пиша пак.
                              P.S. За сега не се отказвам!
                              0889 38 43 67 Милен

                              Коментар


                              • #60
                                От: мечта

                                И твоята не е леснa, няма да се отказваш, за мешането, може да имаш спукана водна магистрала по блока, наду ли го като го беше смъкнал, ако не си-направи гоуспех

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X