До: мечта
Бе то и аз като вземах моята така си виках-няма да я ползвам за сериозен офф, ама апетита идва с яденето
.
И сега е доста очукана, кита по калниците или е опадал, или е разлепен, и падането му е въпрос на някоя друга разходка...
С един спрей понапръсквам местата от които е опадал кита, че белеят и се открояват, и толкова. Досега проблем с полицаи не съм имал, а през зимата я карах като ежедневна кола. по ме е страх да не ме спрат на връщане от някоя разходка, че тогава може да ме глобят за мръсна кола

Съветвам те да я повдигнеш. Щом ще ходиш по планини и гори-със стандартното окачване ще е трудно. При витарите сиромашкия тунинг се получава добре, и почти без пари. А ако имаш на разположение струг-да си изработиш някоя друга втулка, остава да дадеш пари само за пружините и амортисьорите отзад. За преицата всичко е с подложки.
Бе то и аз като вземах моята така си виках-няма да я ползвам за сериозен офф, ама апетита идва с яденето
.И сега е доста очукана, кита по калниците или е опадал, или е разлепен, и падането му е въпрос на някоя друга разходка...
С един спрей понапръсквам местата от които е опадал кита, че белеят и се открояват, и толкова. Досега проблем с полицаи не съм имал, а през зимата я карах като ежедневна кола. по ме е страх да не ме спрат на връщане от някоя разходка, че тогава може да ме глобят за мръсна кола


Съветвам те да я повдигнеш. Щом ще ходиш по планини и гори-със стандартното окачване ще е трудно. При витарите сиромашкия тунинг се получава добре, и почти без пари. А ако имаш на разположение струг-да си изработиш някоя друга втулка, остава да дадеш пари само за пружините и амортисьорите отзад. За преицата всичко е с подложки.

Коментар