Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Идея как да си разчекна витарката ?!?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Един познат кара къса витара с фланци, в сряда ще го разпитам подробно и ще снимам колата, след това ще докладвам
    LZ1RED

    Коментар


    • #17
      Ей хора много благодаря!!!
      Ще съм много благодарен ако наистина ми дадете тази информация.Направо сте супер!
      ninja_1 -кажи за тези фланци как стоят нещата мога ли да си ги поръчам и ако знаеш колко пари ще ми излязат
      георги велев- много ще се радвам ако наистина не ме забравиш и ми пратиш снимки
      redair- и аз съм къса база и ще съм много задължен ако наистина попиташ в крайна сметка точно това ме интересува каква е разликата като усещане
      Благодаря ви пак !!!!

      Коментар


      • #18
        Според мене най-доброто решение за твоя случаи е GOLDY да ти обърне джантите (ако са стоманени, не аломиниеви), ще получиш желания от теб резултат и няма да си рискуваш живота с фланци (лично мнение)
        99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
        It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Николай Малинов
          Според мене най-доброто решение за твоя случаи е GOLDY да ти обърне джантите (ако са стоманени, не аломиниеви), ще получиш желания от теб резултат и няма да си рискуваш живота с фланци (лично мнение)
          Защо да си рискува живота?Виж за какви фланци говоря:
          http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/cha...res/wheels.htm
          Приличат ми на истински,в смисъл,не са опасни
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от ninja_1
            Приличат ми на истински,в смисъл,не са опасни
            да, това са истински фланци за джип, произведени в китай и продаващи се в и-бей за около $70
            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

            Коментар


            • #21
              да, това са истински фланци за джип, произведени в китай и продаващи се в и-бей за около $70
              БЕЗ КОМЕНТАР
              99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
              It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

              Коментар


              • #22
                не ти трябват фланци и тем подобни приспособления. за тая работа има лети джанти достатъчно широки та да ти изглежда витарката "разчекната" до безобразие...направо ..порно! само че последствията ще са кофти - много ще се натоварва всичко и ще ремонтираш често. да не говорим че управлението ще е кофти. но всеки компромис в името на гъзарията се оправдава. а по принцип на витарата и отива мамка и ...

                един комплект джанти с гуми и си ти!
                "..there is no substitute for cubic inches.."

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от kokosuz
                  За съжаление от както имам сузукито и посещавам форума се убедих че всичко трябва да е "extreme" ,за да можеш да се кефиш максимално ...
                  Това пък откъде го измисли?!? Все едно някой да каже, че манджата трябва да е само солена/безсолна/люта/кисела за да е вкусна и да й се наслаждаваш ...

                  Ако искаш наистина полезни отговори, защо първо не кажеш, както те посъветваха колеги по-горе, каква е целта на занятието - да повишиш проходимостта или само да направиш колата да изглежда "по-така"?

                  М/у другото, имай предвид, че като изкараш гумите навън, при по-мърляви пътища най-вероятно ще има да миеш кола в несвяст.
                  След като си следил форума може вече и да си забелязвал как при минаване по едни и същи маршрути едни джипка са просто окаляни, докато други отстрани са просто като измазани с кал ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #24
                    Това с обръщането на джантите не е ли по опасно, смисъл аз съм си го мислил като един от евтините варианти но няма ли да е по-опасно,винаги съм се чудел как не ги е страх хората при положение че там си има доста голямо натоварване а при нас да не говорим,иначе и това е вариант който наистина хем евтино хем ще постигна това което искам.Аз не искам да ги изнасям кой знай колко, мисля че 5-6 см. ще са достатачни и за това и това е вариант

                    Дайте ми някакви кординати на някой който може да ми направи фланци (защото да ги поръчвам от вън ми се струва по сложно и бавно) и за джантите

                    Благодаря на всички за интереса и помоща!!!!

                    Коментар


                    • #25
                      Със сигурност не е по-опасно от фланците (мое мнение), но ще се разшири с повече от 5-6 см., а що се отнася до обръщането, пиши ЛС на Голди
                      99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                      It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                      Коментар


                      • #26
                        вчера не се сетих.....
                        идеята за джанти с отрицаетелно ЕТ май е по-добра от фланците, преди няколко дена пробвах едната гума на един приятел от фероза, моята е 225/75/16 а неговата е 235/75/15 като височина са еднакви но само заради отрицателното ЕТ разликата в стърченето на вън е видим ( за инфо. мластмасовите ми вежди изпъкват на вън с 1.5 см. спрямо витарите без тях. )

                        LZ1RED

                        Коментар


                        • #27
                          Redair-специални благодарности че си занимавал
                          ефекта който виждам е долу горе това което аз търся
                          Само.......... (срам не срам ама ще питам!!) ще ми каже ли някой какво ще рече това"отрицателно ЕТ' -досега не съм го срещал
                          Пак благодарности!!

                          Коментар


                          • #28
                            ако имаш време прочети тези теми: в първата е обяснено за отрицателното ЕТ и митко е приложил схема...

                            http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...asc&highlight=

                            http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...82bf72c43e81db
                            LZ1RED

                            Коментар


                            • #29
                              Така ли искаш да изглежда?
                              Карах я тази Витара... превъзходно управление. Цапа се яко то се вижда от малка разходка.
                              Ще питам за размерите на джантите и гумите,че не ги знам. И окачване...
                              Прикачени файлове
                              Възпитаният мъж не прави забележка на жена, носеща неправилно траверса.
                              "В рали рейда е така. Да си добър не е достатъчно. Трябва да си добър мноооого часове и дни наред." - rusev

                              Коментар


                              • #30
                                РЕ:

                                Захари би ли дал малко повече инфо и снимки на тази витарка, изглежда ми прилично вдигната но стабилна заради изнесените гуми .
                                Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X