Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Охлаждане на Сузуки Гранд Витара 2,0 128 к.с. J20A мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от td120 Преглед на мнение


    TB=Throttle Body



    https://www.suzuki-forums.com/thread...g-saga.262921/

    https://www.suzuki-forums.com/thread...bbling.269592/

    Т-статът се изварява задължително преди монтаж...а по тие неизправна капачка и/или нехерметизирани маркучлета можело да доведат до сцепване на радиатора (вакуум).
    Ако има някъде тапа и стеснение от отлагания /гледам тръба 22 от схемата/ не трябва ли системата да е мърлява или ръждива? При мен антифриза е кристално чист.

    Коментар


    • td120
      td120 коментира
      Редактиране на коментар
      Еми пипайте,оглеждайте...мултицет с термодвойка е без пари. Ако сензорът/уредът на таблото лъжат, термометърът иде на помощ (ако ползвате инфрачервен,слагайте черна лепенка или хартиено тиксо,ако мерите връз гол алуминий). Маркучи,радиаторен съд горе...глава...блок...корпус на помпата...маркучлета.
      Зер на първо четене проблем няма...и зима е все пак...

  • #17
    Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение

    Остава и да е тествана правилно ......
    Ако искаш ти правя тест пред теб:
    - ако има газове - плащаш ми консуматива.
    - ако няма - черпя те една бира
    Къде се намирате?

    Коментар


  • #18
    Първоначално публикуван от viking Преглед на мнение

    напълно студен е моя
    Значи има много малка или НИКАКВА циркулация .

    Коментар


    • #19
      Колата си върви, температурата е в норма, но проблема не е разрешен. Вероятно скоро пак ще сменям воден радиатор.....
      Витарите са известни с това, че не прегряват лесно, но все пак....
      Някой с идея, какво да се направи?

      Коментар


      • #20
        Системата е на ръба като напълно изправна , а в случая имаш газова уредба ,нали? Аз реших на една витара проблема със друг термостат ,казанче от опел и друга конфигурация на маркучите ,като се получи европейската система със казанче под налягане и въздушна междина. Работи безпроблемно вече 3-та година ,а преди това два пъти се сваля глава и сменят термостати без успех. За мен ,охладения антифриз от газовата се "влива" точно на патрона на термостата и така го охлажда.
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #21
          Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
          Системата е на ръба като напълно изправна , а в случая имаш газова уредба ,нали? Аз реших на една витара проблема със друг термостат ,казанче от опел и друга конфигурация на маркучите ,като се получи европейската система със казанче под налягане и въздушна междина. Работи безпроблемно вече 3-та година ,а преди това два пъти се сваля глава и сменят термостати без успех. За мен ,охладения антифриз от газовата се "влива" точно на патрона на термостата и така го охлажда.
          Съгласен съм с Вас, но не съм голям фен на преправянките, считам, че японските инженери са го измислили доста добре, като е нормално с възрастта да се появят проблеми, които обаче трябва да се открият и дигностицират, и отстранят правилно и системата ще функционира отново добре.
          Имам познат, който завърши инженер в Германия и работи в БМВ охлаждащи системи на 6 и 8 цил. двигатели и като знам, през какво минава една охлаждаща система преди да бъде пусната в производство съм далеч от мисълта, че може да бъде побългарена и да работи по-добре. С този коментар не искам да засегна никой гаражен майстор и тунинг факир, просто споделям мнение и търся решение за моя проблем.

          Коментар


          • #22
            Първоначално публикуван от viking Преглед на мнение

            Съгласен съм с Вас, но не съм голям фен на преправянките, считам, че японските инженери са го измислили доста добре, като е нормално с възрастта да се появят проблеми, които обаче трябва да се открият и дигностицират, и отстранят правилно и системата ще функционира отново добре.
            Газовата уредба е достатъчна за да сложи кръст на всичко което са мислили в завода производител
            И в този ред на мисли си е "преправянка" колкото и да не ти харесва.
            Та - послушай колегата
            Панайот Бърдарски
            0887 60 77 22

            Коментар


            • #23
              Автора да поясни как и къде е 'захранена' с гореща вода АГУ-то.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X