Здравейте,
През последните години два пъти сменям воден радиатор на витарата от заглавието на темата, всеки път се цепи горния съд по ширина.
Винаги ми е правило впечатление, че маркуча, който свързва металната тръба от мотора с горния край на радиатора стои, като раздут.
Наскоро при дълго време работил мотор и минати километри установих, че долния маркич, който е след термостата е студен, а в системата има налягане, това ме наведе на мисълта, че може да е повреден термостата и го смених.
За съжаление нищо не се промени след смяната на термостата.
Стрелката на температурата винаги стои в норма. Виското е изрядно. Колата има газов инжекцион висок клас БРЦ. Парното работи много добре.
Дайте съвет, къде да търся проблема, защо не отваря термостата и защо половината ми радиатор реално стои студен, а горе има налягане.
Не губи антифриз и си е бистър син.
Радиатора е нов.
През последните години два пъти сменям воден радиатор на витарата от заглавието на темата, всеки път се цепи горния съд по ширина.
Винаги ми е правило впечатление, че маркуча, който свързва металната тръба от мотора с горния край на радиатора стои, като раздут.
Наскоро при дълго време работил мотор и минати километри установих, че долния маркич, който е след термостата е студен, а в системата има налягане, това ме наведе на мисълта, че може да е повреден термостата и го смених.
За съжаление нищо не се промени след смяната на термостата.
Стрелката на температурата винаги стои в норма. Виското е изрядно. Колата има газов инжекцион висок клас БРЦ. Парното работи много добре.
Дайте съвет, къде да търся проблема, защо не отваря термостата и защо половината ми радиатор реално стои студен, а горе има налягане.
Не губи антифриз и си е бистър син.
Радиатора е нов.
Коментар