Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на Джимни за горска експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

    Много е хубава!Разхода как е?
    Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

    Коментар


    • #62
      От: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

      С новите гуми не съм го засякъл още. Като покарам ще си каже, Аз го карам само по черно, а там главно на бавни караме. Ще го видим.
      Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

      Коментар


      • #63
        От: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

        Първоначално публикуван от Ferdi Преглед на мнение
        Много приятна машинка се е получила! Може би ще ти трябва някъква защита за прага...
        Обърна ли си внимание колко тежи една гума без джанта като си ги купувал?
        Малатестата е по тежка от Инсата със сигурнуст и повечко тежести иска на баланса ако го правиш.Иначе много добре се е получило.
        Търговията е проста работа ама не е за прости Люде.

        Коментар


        • #64
          От: До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

          Първоначално публикуван от prado Преглед на мнение
          Здравейте, не съм писал в темата от много отдавна и реших, че е време да я по-освежа. Лифта е +3" гумите са 215R15 Кайман 74 см в диаметър. Калниците имаха нужда от окастряне да съберат гумите. Кара се добре малко по-мудно от преди но не се усеща слабост.
          Приятно гледане на снимки. [ATTACH=CONFIG]263792[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]263791[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]263790[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]263793[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]263794[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]263795[/ATTACH]
          Така машината е станала още по проходима!Доколкото разбрах си с първия мотор 1.3/80к.с. или бъркам,интересувам се понеже моя мотор е такъв и мисля да сложа гуми 195R15 и се притеснявам от загубата на мощност тъй като този размер се явява с 33мм по-висок от оригиналния размер!?При теб разликата спрямо оригиналния размер и сегашните ти гуми е около 70мм ,та мисълта ми е да споделиш мнение като карал вече с няколко размера гуми пък и нещо за лифта да споменеш-кое как?Поздрави
          ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

          Коментар


          • #65
            От: До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

            Първоначално публикуван от steev69.bg Преглед на мнение
            Така машината е станала още по проходима!Доколкото разбрах си с първия мотор 1.3/80к.с. или бъркам,интересувам се понеже моя мотор е такъв и мисля да сложа гуми 195R15 и се притеснявам от загубата на мощност тъй като този размер се явява с 33мм по-висок от оригиналния размер!?При теб разликата спрямо оригиналния размер и сегашните ти гуми е около 70мм ,та мисълта ми е да споделиш мнение като карал вече с няколко размера гуми пък и нещо за лифта да споменеш-кое как?Поздрави
            Вече мина един месец,а отговор все още липсва за тези все още редки машинки!?!
            А всякаква информация би била от полза не само на мен,а и на бъдещи собственици на малкия Японец!
            ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

            Коментар


            • #66
              От: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

              Днес имаше две Джимита на/Шумен 4X4/ навигацията/Турски екипажи/
              Е доста мутирали но се представиха изключително добре/поне завършиха че имаше и мн.расови джипки дето..../
              Утре на траяла ще ги видим..
              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

              Коментар


              • #67
                От: До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                Първоначално публикуван от steev69.bg Преглед на мнение
                Така машината е станала още по проходима!Доколкото разбрах си с първия мотор 1.3/80к.с. или бъркам,интересувам се понеже моя мотор е такъв и мисля да сложа гуми 195R15 и се притеснявам от загубата на мощност тъй като този размер се явява с 33мм по-висок от оригиналния размер!?При теб разликата спрямо оригиналния размер и сегашните ти гуми е около 70мм ,та мисълта ми е да споделиш мнение като карал вече с няколко размера гуми пък и нещо за лифта да споменеш-кое как?Поздрави
                Колега, извинявай не съм видял отговора.
                Старите ми гуми бяха 195/80/15 с най-агресивната шарка и не съм чуствал загуба на мощност тогава. С новите е различно, карам с една скорост надолу, за разхода не знам, никога не го засичам. А лифта е китов, пружини и амове +3" прокомп от англия. www.jimnybits.co.uk мисля че беше сайта.
                Питай ако имаш въпроси?
                Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                Коментар


                • #68
                  От: До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                  Първоначално публикуван от prado Преглед на мнение
                  Колега, извинявай не съм видял отговора.
                  Старите ми гуми бяха 195/80/15 с най-агресивната шарка и не съм чуствал загуба на мощност тогава. С новите е различно, карам с една скорост надолу, за разхода не знам, никога не го засичам. А лифта е китов, пружини и амове +3" прокомп от англия. www.jimnybits.co.uk мисля че беше сайта.
                  Питай ако имаш въпроси?
                  Още някоя снимчица на окачването няма да е зле, пък не разбрах и с кой мотор си?
                  Мислил ли си за понижаващия Японски кит за бавните на раздатката?Поздрави.
                  ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                    Мотора ми е като твоя 1.3 16кл 85 к.с. мисля. Ще го снимам като го измия, ама кита си е 4 пружини и 4 амове. Отделно си купих удължени маркучи за спирачките и фланци. За понижаващи предавки не мисля още. според мене по добре да се смени пиньона и короната с тунингован. Така ще се променят и бързите, не само бавните. Или мостовете като цяло, но това е за зверски офроуд ако го правиш. Със старите гуми няма препядствие което да не съм минал, само понякога в много дълбоки коловози запъва.
                    Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                      Здравейте,
                      Пускам малко снимки на лифта, 4 Пружини и 4 Procomp ES3000 амове, променено е и захващането на задните амове. Който е карал Джимни по-хард знае, че при камъни или дървета изкарват задния ам заради захващането. Ухото на ама е най-ниската част. С тези приспособления това се променя. Имам фланци на джантите и фланци на карданите.
                      Преди 2 седмици пробвах лифта в полето на скорост и съм много по-доволен от преди, на скорост около 60 км/ч купето се успокоява и не се усещат неравностите, много по-стабилно стои на скорост. И друса по-малко по дупките по асфалта.
                      Ако имате въпроси питайте.
                      Поздрави,
                      Иво
                      Весели празници
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC292852.jpg
Прегледи:1
Размер:140.0 КБ
ID:5238786Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC292854.jpg
Прегледи:1
Размер:98.8 КБ
ID:5238787Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC292849.jpg
Прегледи:1
Размер:187.6 КБ
ID:5238788Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC292850.jpg
Прегледи:1
Размер:135.2 КБ
ID:5238789Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC292851.jpg
Прегледи:1
Размер:103.2 КБ
ID:5238790Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC292853.jpg
Прегледи:1
Размер:146.1 КБ
ID:5238791Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC292855.jpg
Прегледи:1
Размер:128.3 КБ
ID:5238792
                      Последно редактирано от prado; 31-12-10, 11:07.
                      Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                        Малко снимки от уикенда.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1023010.jpg
Прегледи:1
Размер:222.4 КБ
ID:5241177Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1023008.jpg
Прегледи:1
Размер:280.0 КБ
ID:5241179Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1023012.jpg
Прегледи:1
Размер:234.6 КБ
ID:5241180Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1023009.jpg
Прегледи:1
Размер:227.5 КБ
ID:5241181Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1023011.jpg
Прегледи:1
Размер:258.7 КБ
ID:5241182
                        Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                          Фланците каква широчина са,струват ми се някакви универсални?И аз искам да разширя моето,но незнам с 40мм фланци как ще е?
                          ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                            Фланците са 32 мм. и са универсални, засега нямам проблем с тях. На последната разходка скъсах планките които държат десния преден ам и сега ще ги подсилвам и от двете страни. Ламаринката там е много тънка и си мисля, че не издържа на по-твърдия ам.
                            Ще кача снимки как съм подсилил.
                            Поздрави
                            Иво

                            един клип след лифта
                            http://www.youtube.com/watch?v=tK-Qe...layer_embedded
                            http://www.youtube.com/watch?v=opwAn...layer_embedded
                            Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                              Прилагам малко снимки от поправката на ушите на предните амове и поставянето на тръби под праговете. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2233544.jpg
Прегледи:1
Размер:125.3 КБ
ID:5254669Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2233546.jpg
Прегледи:1
Размер:120.4 КБ
ID:5254670Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2233547.jpg
Прегледи:1
Размер:92.3 КБ
ID:5254671Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2233548.jpg
Прегледи:1
Размер:89.0 КБ
ID:5254672Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2233545.jpg
Прегледи:1
Размер:102.6 КБ
ID:5254673
                              Поздрави
                              Иво
                              Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                              Коментар


                              • #75
                                От: До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                                Колега много добре си го направил Джимнито евала това ми е любимия джип,и ми предстои закупуване ,но виждам че тука са хората които могат да ми дадат инфо......искам да разбера от бензина кои двигател е с верига и кои с ремък, предлагат ми 2002г 1.3 бензин.......дали е с верига и какво можете да кажете за него, предварително ви благодаря колеги, и честит празник на всички българи ))
                                Последно редактирано от CarTest™; 03-03-11, 09:44.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X