Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на Джимни за горска експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

    Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение
    Леко лифт?..............
    За по сериозни постижения, със сигурност ми трябва. Лифт и гуми 235/75 поне. За момента не съм разрешил проблема с раздатката или предавателното число на дифовете. Само лифт и гуми няма да стигнат сериозно ще окуцее откъм мощност.
    Засега сме на размисли и страсти.
    Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

    Коментар


    • #47
      До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

      Първоначално публикуван от prado Преглед на мнение
      За по сериозни постижения, със сигурност ми трябва. Лифт и гуми 235/75 поне. За момента не съм разрешил проблема с раздатката или предавателното число на дифовете. Само лифт и гуми няма да стигнат сериозно ще окуцее откъм мощност.
      Засега сме на размисли и страсти.
      Мога за една седмица да ти доставя пиньон и корона с предавателни число 5,125:1 с цена 700 евра.

      Коментар


      • #48
        До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

        на клипа с какъв размер гуми е.кобри са нали.

        Коментар


        • #49
          До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

          Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
          Мога за една седмица да ти доставя пиньон и корона с предавателни число 5,125:1 с цена 700 евра.
          Знаеш, че ако ми прещрака веднага ще се метна, ама още обмислям концепцията.

          Гумите са 195/80/15 и са Инса Спешъл Трак с шарката на Кайман.
          Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

          Коментар


          • #50
            До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

            Първоначално публикуван от prado Преглед на мнение
            или предавателното число на дифовете. Само лифт и гуми няма да стигнат сериозно ще окуцее откъм мощност.
            Засега сме на размисли и страсти.
            Мисли добре!
            Моята витара като я взех се кефех как яко набира на старта. Даже предния собственик се хвалеше, че на светофарите късал голфовете. Това с гуми 195/75/15. Както е редно взех си кални-Fedima extreme evolution в размер 235/75/15. Витарата стана доста по-тромава отпреди. Отчасти заради по-големият диаметър, отчасти заради по-голямото тегло на гумите.
            Направих си и фланци, стоманеми, че ми се видяха много 200лв за алуминиевите от Явор. Те ми излязоха 100 лв, с доста "спестяване" от цените, ама си имам връзките. Уточнение-Правените фланци не са на сметка, най-добрият вариант са фабричните. Струваше ми се, че със свой труд ще ми излязат най-много 50 лв, ама не... Все пак китайските стоки са с най-ниските цени, да се замислим преди да започнем да си правим самодейности.
            След отклонението-с фланците витарата стана още по-тромава, и сега няма нищо общо с първоначалната си пъргавост.
            А ако някой каже, че извън пътя не е нужна пъргавост, да се обади-ще му обясня защо е нужна. От краткия си опит в гората разбрах, че и половин ват е от значение когато си на калния баир

            Та високи гуми е добре, ама ако се кара по равно, и не се зориш по баирите. Иначе без по-бавни диференциали няма да е добре.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #51
              До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

              Е трябва да се правят и компромиси неможе големи гуми и да искаш да имаш сила в мотора а пък с малки в гората не става .Тогава трябва да се мисли как да се повиши мощността
              Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
              Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

              Коментар


              • #52
                До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                Първоначално публикуван от CZ 350 Преглед на мнение
                Е трябва да се правят и компромиси неможе големи гуми и да искаш да имаш сила в мотора а пък с малки в гората не става .Тогава трябва да се мисли как да се повиши мощността
                А аз и не само аз защо си мислим, че всичко е въпрос на предавателни числа и въртящ момент. Мощност не е излишна, но правилния начин е да разтовариш диференциалите и цялата трансмисия от товара на големия диаметър на гумите като промениш предавателните числа. Защото рано или късно ще строшат нещо по системата ако не го направиш.

                Коментар


                • #53
                  До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  След отклонението-с фланците витарата стана още по-тромава, и сега няма нищо общо с първоначалната си пъргавост.
                  Има и друг вариант. Някъде четох, че може да се избегне слагането на фланци чрез поставяне на по-дълбоки джанти. Поне така ще се спести малко от допълнителното тегло по колелата. Вярно че идва малко по-скъпо, но нали се стараем колите ни да бъдат що годе добре балансирани: мощност-проходимост. Поправете ме ако греша.
                  Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                  0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                  /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                  Коментар


                  • #54
                    До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                    Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
                    Има и друг вариант. Някъде четох, че може да се избегне слагането на фланци чрез поставяне на по-дълбоки джанти. Поне така ще се спести малко от допълнителното тегло по колелата. Вярно че идва малко по-скъпо, но нали се стараем колите ни да бъдат що годе добре балансирани: мощност-проходимост. Поправете ме ако греша.
                    Абсолютно си прав, но доскоро преди да внесем ние доста трудно се намираха а цените им бяха доста солени.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                      Колеги от скоро се интересувам по-задълбочено от offroad, та искам да попитам, тъй-като темата ми се стори много подходяща и интересна, с какво е по-проходима джипка с малък мотор от класа на Vitara с гуми 235/75/15 от такава с 205R15 ако ширината на стъпките мерена от външната страна на гумите и на двете машинки е еднаква /изравнена/ било то чрез фланци или миусово ЕТ?

                      Коментар


                      • #56
                        До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                        Колеги от скоро се интересувам по-задълбочено от offroad, та искам да попитам, тъй-като темата ми се стори много подходяща и интересна, с какво е по-проходима джипка с малък мотор от класа на Vitara с гуми 235/75/15 от такава с 205R15 ако ширината на стъпките мерена от външната страна на гумите и на двете машинки е еднаква /изравнена/ било то чрез фланци или миусово ЕТ?

                        Коментар


                        • #57
                          До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                          Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение
                          Има и друг вариант. Някъде четох, че може да се избегне слагането на фланци чрез поставяне на по-дълбоки джанти. Поне така ще се спести малко от допълнителното тегло по колелата. Вярно че идва малко по-скъпо, но нали се стараем колите ни да бъдат що годе добре балансирани: мощност-проходимост. Поправете ме ако греша.
                          Всичко това е вярно. Ама нали заради пустия недостиг на финанси се мъчим да гласим дявола...
                          Ама той не се дава, и все на нас ни е отзад...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #58
                            От: До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                            Здравейте, не съм писал в темата от много отдавна и реших, че е време да я по-освежа. Лифта е +3" гумите са 215R15 Кайман 74 см в диаметър. Калниците имаха нужда от окастряне да съберат гумите. Кара се добре малко по-мудно от преди но не се усеща слабост.
                            Приятно гледане на снимки. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA301944.jpg
Прегледи:1
Размер:170.5 КБ
ID:5222116Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA301941.jpg
Прегледи:1
Размер:170.9 КБ
ID:5222115Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA301945.jpg
Прегледи:1
Размер:143.9 КБ
ID:5222114Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA301946.jpg
Прегледи:1
Размер:194.0 КБ
ID:5222117Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA301947.jpg
Прегледи:1
Размер:173.4 КБ
ID:5222118Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA301948.jpg
Прегледи:1
Размер:177.9 КБ
ID:5222119
                            Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                            Коментар


                            • #59
                              От: До: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                              Станало е прекрасно.Браво за положения труд.
                              0осем9осем7шест0осем7едно
                              Миро

                              Коментар


                              • #60
                                От: Подготовка на Джимни за горска експлоатация

                                Много приятна машинка се е получила! Може би ще ти трябва някъква защита за прага...
                                Обърна ли си внимание колко тежи една гума без джанта като си ги купувал?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X