амо то хубаво KYB а ма те имат най различни модели сигорно са масллените затова и такава цената.
тази марка имат и реголиращи се амове които не са никак лоши.
пробвалилисте с монро адвентуре ако подберете от друг по голям джип ще останете прияатно очудени
аз съм на джимнито с такива от голяма джипка и съм доволен 19мм стебло на ама малко марки могат да се похвалят с такава здравина
все пак на едно джимни което тежи наполовина за това което са мислени дават добър резултат.
тук цената е прилична и си заслужава препорачвам ви да пробвате
стига да са верните амове според вашият лифт
поздрави
Преди две години сложих някакви задни (не знам марката) испански, газови за цели 105 лв. комплекта !!!. От тогава никакви оплаквания,а имам и метанова бутилка в "багажника". Скачам по дупките без да се замислям много. Купих ги от някакво магазинче за японски авточасти в Плевен.
Не че помагам с тази информация много, но идеята е ,че се намирати евтини
Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли
интересно какви ли са да не са ,,Lip,, или,,Selex,,тях ги правят тук.
от евтините има и ,,Gabriel,,и ,,Record,,
Отнисно издръжливоста свалих Ранчото с 75.000км и са като нови
много твърди амове в разгъване но пък меки при згъване по ударите които имат по тях много малко други биха издържали особено ако са
монотубо.
поздрави
hasta nº de chasis : TA/TD 0##01110000
Nº de chasis : JSAE TA/TD..,2S3TA.. Lado mont. : Eje trasero
Modelo amortiguador : Presión de gas
Sistema de amortiguador : Bitubular
Sujeción amortiguador : Anillo inferior
Sujeción amortiguador : Espiga arriba
Parámetro : SEOV30X167A
Tiempo de montaje (en h) : 0,40
Modelo amortiguador : Presión de gas
Sistema de amortiguador : Bitubular
Sujeción amortiguador : Anillo inferior
Sujeción amortiguador : Espiga arriba Lado mont. : Eje trasero
Suspensión : para vehículos con chasis estándar
Número de puertas : 4
Modelo amortiguador : Presión de gas
Sistema de amortiguador : Bitubular
Sujeción amortiguador : Anillo inferior
Sujeción amortiguador : Espiga arriba
Distancia entre ejes : Distancia larga entre ejes Lado mont. : Eje trasero
desde año construccción : 01/1991
Número de puertas : 4
Modelo amortiguador : Presión de aceite
Sujeción amortiguador : Anillo inferior
Sujeción amortiguador : Espiga arriba
Distancia entre ejes : Distancia larga entre ejes Lado mont. : Eje trasero
Número de puertas : 4
Modelo amortiguador : Presión de gas
Sujeción amortiguador : Anillo inferior
Sujeción amortiguador : Espiga arriba
Distancia entre ejes : Distancia larga entre ejes Lado mont. : Eje trasero
Número de puertas : 2 Lado mont. : Eje trasero
Modelo amortiguador : Presión de gas
Sujeción amortiguador : Anillo inferior
Sujeción amortiguador : Espiga arriba
Tipo amortiguador : Columna de amortiguador
hasta nº de chasis : TA/TD 0##01110000
Nº de chasis : JSAE TA/TD..,2S3TA.. Lado mont. : Eje trasero
Modelo amortiguador : Presión de gas
Sistema de amortiguador : Monotubo
Sujeción amortiguador : Anillo inferior
Sujeción amortiguador : Espiga arriba
това са задните ако искате и за отпред мога да ви сложа референците.все пак това са стандартни амове за джипки без лифт
но казват че монро адвентуре са малко по дълги.
за пример задни монро адвентуре от витара ги слагаме на джимнита
с лифт 4см и са върха добре работят.
поздрави
Гледам че Монро не ги обичат много:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=29682
Иначе ги има и в Ибей и не са от най-скъпите, но как да посмея да си взема
Като предлагате да се вземат амортисьори от по-тежки коли,предполагам имате предвид за задни. Защото не виждам как може да съвпаднат предни от друга марка кола? Или най малкото ще трябва да се разпробиват на ново,но вероятноста да избяга геометрията на предницата е голяма.
Относно стендовете за тест на амортисьори,до колко може да им се вярва? Моите ги тествах и излезе че са в нормите,но на ръка предните ги свивам и разтягам доста лесно.
при мен след лифта предните ми гуми ги износваше неравномерно
на вълнички да ма за мен амовете си са много добре не казвам
че ранчо е болкук а ми много издражливи двотръбни амове.като
казвам от по тежки коли аз карам с задни от нисан терано дългата база и патрулски можех да вкарам но са по скъпи.все пак когато един амортисьор е мислен за по тежка машина и го караш на едно сузуки
като перце в сравнение с тераното трудно ще го шчупиш стига де
е добре съобразен и с правилно реголирани дъмпстопи.само че при мен има и други изменения в наклона на амовете това също играе роля.друг пример гледам амове от рейсове или камиони на Г класа
слагат си ги тези грамадански конита и си карат.
поздрави
Някой карал ли е с токико маслени и газови за отзад. Искам да сложа възможно най-меките амортисьори и тези идват на добра цена.
Адаша, като искаш по-меки отзаде потърси от някоя по-малолитражна кола, аз съм с газови амове на Тойота Ярис и возията е много приятно мека, проблема е че ако се качат четирима като мен и идват прекалено меки.Като остане време другата седмица мога да проверя дали на Опел Астра не са подходящи като дължина, тя е по-лека от Омегата и амовете ще са по-мекички.
DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Пробвай задни от тойота рав 4 имат около 60см дължина и 36см в
сгънато положение.ако искаш меки вземи си за късата база ще ти хъресат доста са мекички поне за предни не станаха при мен.най хубавото е че за рав 4 правят много от марките произведители на амове за 4x4 аз пробвах с ,,иронман,, а те идват за лифт +4см
което съответно ти важи и за витарката.лифтовите иронмани бяха с 39/63см много подходящи предполагам и за лифнати витарки.
поздрави
Коментар