От: проблем в запалването на Витара
Не питай в 2 теми бре. Ако има кой да отговори, и един път стига.
Някои може би ще могат, други определено не.
Има две модификации.
Едната е с компютърно определяне момента на запалването. При нея дистрибутора е по-опростен. Без вакумен регулатор, и може би без центробежен. Там компа, във всеки момент взима решение за ъгъла на аванса.
Другата е с най-обикновен дистрибутор, с центробежен и вакумен регулатори на запалването. Тук, проводниците които се комутират към компа, може би броят единствено импулсите за броя на искрите, и от там евентуално алгоритъма за управление на инжектора. Който в случая не ни интерсува.
Възможно е обаче, в компа да е усилвателя за импулсите от датчика на Хол! Но ми се струва малко вероятно, тъй като в самия дистрибутор има някакви капсуловани блокове, които може да са този усилвател.
Този въпрос съм го обсъждал с адаша Теф4о, който мисля, е един от най-знаещите по проблемите на Витарите тук.
Той ми е казал, че в авариен режим е изолирал компа точно на такава Витара и се е прибирал. По точно казано е шунтирал проводниците около дистрибутор-бобина, и се е получило. Но нищо повече не може да гарантира.
И мене ме вълнува този проблем.
Искам да мина на карбуратор. Но като е гарага, да е рошава. Ако успея да се оттърва и от компа, ще е супер.
Набавил съм и съм подготвил всичко. Чакам само бензинова помпа с ниско налягане, от Ибей.
Единственото което ме тревожи, е че сега ми е активния сезон за експлоатация, да не взема да остана без кола по никое време...
Не питай в 2 теми бре. Ако има кой да отговори, и един път стига.

Някои може би ще могат, други определено не.
Има две модификации.
Едната е с компютърно определяне момента на запалването. При нея дистрибутора е по-опростен. Без вакумен регулатор, и може би без центробежен. Там компа, във всеки момент взима решение за ъгъла на аванса.
Другата е с най-обикновен дистрибутор, с центробежен и вакумен регулатори на запалването. Тук, проводниците които се комутират към компа, може би броят единствено импулсите за броя на искрите, и от там евентуално алгоритъма за управление на инжектора. Който в случая не ни интерсува.
Възможно е обаче, в компа да е усилвателя за импулсите от датчика на Хол! Но ми се струва малко вероятно, тъй като в самия дистрибутор има някакви капсуловани блокове, които може да са този усилвател.
Този въпрос съм го обсъждал с адаша Теф4о, който мисля, е един от най-знаещите по проблемите на Витарите тук.
Той ми е казал, че в авариен режим е изолирал компа точно на такава Витара и се е прибирал. По точно казано е шунтирал проводниците около дистрибутор-бобина, и се е получило. Но нищо повече не може да гарантира.
И мене ме вълнува този проблем.
Искам да мина на карбуратор. Но като е гарага, да е рошава. Ако успея да се оттърва и от компа, ще е супер.
Набавил съм и съм подготвил всичко. Чакам само бензинова помпа с ниско налягане, от Ибей.
Единственото което ме тревожи, е че сега ми е активния сезон за експлоатация, да не взема да остана без кола по никое време...
Коментар