Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем в запалването на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: проблем в запалването на Витара.

    Айде стига сте се изказвали, това за което говори Стефчо се казва [Idle air control actuator] a [idle air control valve ] е савсем друго нещо той командва вакума на дроселната клапа.
    ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

    Коментар


    • #32
      От: проблем в запалването на Витара.

      Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
      Айде стига сте се изказвали, това за което говори Стефчо се казва [Idle air control actuator] a [idle air control valve ] е савсем друго нещо той командва вакума на дроселната клапа.
      Гледам какво са написали пичовете от Сузуки - IAC Valve си пише.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IACV.jpg
Прегледи:1
Размер:82.3 КБ
ID:5258431


      П.П. Позиция 7. Схемата е на Балено, но е все Сузуки и мотора е на 99.5% същия. Клапана, както е изобразен е по другата система, с 2 намотки, но принципа е същия. Просто нямам книжка за Витара на инглиш.
      Последно редактирано от tef4o; 07-03-11, 22:14.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #33
        От: проблем в запалването на Витара.

        Добре ясно разбрах че нямам стъпков мотор ама поне ако може начина за регулиране и Тефчо ако може да ми каже че вътрях и има един болт ми казаха че бил за въздуха и като го развартях един оборот си вдинга оборотите а преди това бяха много ниски и тресеше.
        Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
        Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
        "Mud Angels" Stara Zagora

        Коментар


        • #34
          От: проблем в запалването на Витара.

          Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
          a [idle air control valve ] е савсем друго нещо той командва вакума на дроселната клапа.
          Kолега кой се изказва неподготвен?
          Бялото BUZUKI 1.6 8в
          0899368772 ;) 0897229322

          Коментар


          • #35
            От: проблем в запалването на Витара.

            Това е за регулировката на тпс-а.
            Бялото BUZUKI 1.6 8в
            0899368772 ;) 0897229322

            Коментар


            • #36
              От: проблем в запалването на Витара.

              Първоначално публикуван от SaTaNaTa_83_stz Преглед на мнение
              Добре ясно разбрах че нямам стъпков мотор ама поне ако може начина за регулиране и Тефчо ако може да ми каже че вътрях и има един болт ми казаха че бил за въздуха и като го развартях един оборот си вдинга оборотите а преди това бяха много ниски и тресеше.
              Предполагам, че си въртял тъкмо правилния болт. Има такъв, на схемата е даден с номер 6, иначе се намира ... уф, не помня вече но някъде от горе беше.
              Прегледай това, някъде към края има за ТПСа, а преди това и за винта за оборотите. Поначало е за различните версии на Суифта, но мисля, че ще ти свърши работа.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #37
                От: проблем в запалването на Витара.

                Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
                Kолега кой се изказва неподготвен?
                Ами вземи прочети малко в Ауто Дата и ще разбереш какво е и какво командва,а не само да се пише безцелно и да се пълни темата с всякакви мнения било те верни или не.Погледни и линка който е дал Стефчо на страница13
                и ще видиш какво командва [idle air control valve]
                Последно редактирано от кайо; 08-03-11, 06:49.
                ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

                Коментар


                • #38
                  От: проблем в запалването на Витара.

                  Защо продължаваш да спориш като тоя клапан си е за оборотите,http://pics.data.bg/categories/1/%D0...82%D1%82%D1%82 тук е този клапан погледни и пак кажи,че не командва това а това на стр 13 никъде не пише че е [idle air control valve].Този (throtlle opener) си има отделен клапан които го командва и съвсем различен от този за празния ход.
                  Бялото BUZUKI 1.6 8в
                  0899368772 ;) 0897229322

                  Коментар


                  • #39
                    От: проблем в запалването на Витара.

                    Никой не спори само ви светвам кое как се казва- това за което вие говорите се казва актуатор и вярно че точно той регулира празния ход [idle speed],а [idle air control valve ] командва точно този [throtlle opener]за справка погледни в[ autodata] и престани да ми даваш някви рисунки дето не се знае от каде са.
                    ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

                    Коментар


                    • #40
                      От: проблем в запалването на Витара.

                      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                      Предполагам, че си въртял тъкмо правилния болт. Има такъв, на схемата е даден с номер 6, иначе се намира ... уф, не помня вече но някъде от горе беше.
                      Прегледай това, някъде към края има за ТПСа, а преди това и за винта за оборотите. Поначало е за различните версии на Суифта, но мисля, че ще ти свърши работа.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:TPS96-98a.jpg
Прегледи:1
Размер:73.6 КБ
ID:5258475Това е болта Тефчо които съм въртял.
                      Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                      Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                      "Mud Angels" Stara Zagora

                      Коментар


                      • #41
                        От: проблем в запалването на Витара.

                        Този е, тъкмо е за оборотите на празен ход.
                        Вдясно са инструкциите за нагласяне на ТПСа. Сори, вчера не догледах и затова пуснах другия линк.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #42
                          От: проблем в запалването на Витара.

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          Този е, тъкмо е за оборотите на празен ход.
                          Вдясно са инструкциите за нагласяне на ТПСа. Сори, вчера не догледах и затова пуснах другия линк.
                          Нещо немога да го разбера как се реголира ама карай тя сега си работи добре иначе на кадето и да го мръдна не може да си успокой оборотите и постоянно играят и мисля че сам го нагласил без да искам Ако не е така помагай
                          Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                          Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                          "Mud Angels" Stara Zagora

                          Коментар


                          • #43
                            От: проблем в запалването на Витара.

                            Ами за да не ти играят оборотите, всичко друго трябва да ти е в изправност и да си е на мястото: байпаса, тпс-а, датчици, опорния болт на дросела (надявам се да не си пипал там, ако си - чети по-горе, дето Vitarrra го е пуснал), свещи, кабели, филтър и каквото още се сетиш. Ако играят с малко - не го пипай. Ако е с много, обади се като се постопли, ще го измислим.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #44
                              От: проблем в запалването на Витара.

                              Ми сега от последното баране преди 1 месец някаде е добре.Паля на газ в студеното почти от раз и не ми играят оборотите.Някога само като загрее вместо да са 900 падат на 750 някаде ама тва много рядко.Искам да те питам това нормално ли е когато е студена даржи кам 1400-500 оборота и започват да падат чак когато стрелката за температурата започне да навлиза в скалата?Когато стигне първото деление остават на 900 и повече не се качва температурата?
                              Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                              Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                              "Mud Angels" Stara Zagora

                              Коментар


                              • #45
                                От: проблем в запалването на Витара.

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Ами за да не ти играят оборотите, всичко друго трябва да ти е в изправност и да си е на мястото: байпаса, тпс-а, датчици, опорния болт на дросела (надявам се да не си пипал там, ако си - чети по-горе, дето Vitarrra го е пуснал), свещи, кабели, филтър и каквото още се сетиш. Ако играят с малко - не го пипай. Ако е с много, обади се като се постопли, ще го измислим.
                                Кое точно е опорния болт?Барал съм само дето ти показах на снимката един голям болт отгоре.казаха ми че е за свободния ход и деиствително като го развих и се вдигнаха.
                                Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                                Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                                "Mud Angels" Stara Zagora

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X