Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем в запалването на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: проблем в запалването на Витара.

    Колегата има впредвид волтаж.
    Бялото BUZUKI 1.6 8в
    0899368772 ;) 0897229322

    Коментар


    • #17
      От: проблем в запалването на Витара.

      Е, хайде и аз да хвърля на боб - колегата е имал предвид милиметри живачен стълб в час на квадратен метър
      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
      0888 315 794
      LZ1UPI
      A1 (Rh+)

      Коментар


      • #18
        От: проблем в запалването на Витара.

        още по интересно ми стана тази дроселова клапа данеби да има някъв реостат че да и пегулираш напрежението ?

        п.с стана тя каквато стана моя татко зет ми стана
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • #19
          От: проблем в запалването на Витара.

          Има колега има и може да го регулираш.
          Бялото BUZUKI 1.6 8в
          0899368772 ;) 0897229322

          Коментар


          • #20
            От: проблем в запалването на Витара.

            Има реостат на съпковия мотор поне на 1.6 16V е така.на самата клапа няма нищо.
            Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
            Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
            "Mud Angels" Stara Zagora

            Коментар


            • #21
              От: проблем в запалването на Витара.

              Колега май си в грешка. Стъпковия няма реостат а и на клапата има "нещо".
              Бялото BUZUKI 1.6 8в
              0899368772 ;) 0897229322

              Коментар


              • #22
                От: проблем в запалването на Витара.

                Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
                Колега май си в грешка. Стъпковия няма реостат а и на клапата има "нещо".
                Колега на моята Витара като свалих стъпковия мотор от страната която се хваща към алуминия има нещо като платка с едно реостатче и едно лосче което бута клапата на инжекциона.Това е за мотор 1.6 16 V G16B.
                Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                "Mud Angels" Stara Zagora

                Коментар


                • #23
                  От: проблем в запалването на Витара.

                  е те това лосче регулира сместа бензин въздух ,ама не го барй по добре да не пресереш повече , то дава инфо на компа колко въздух влиза в мотора и казва колко бензин да налее дюзата , не съм изучавал подробно инжекцията на витара за това се обърни към колегата тефчо ,той си пада по джапанезетата аз повече по дойчландите
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • #24
                    От: проблем в запалването на Витара.

                    Пичове, за същото нещо ли говорим? Онова на дроселната клапа с реостата ... да не е ТПС?
                    Байпаса е една кръгла "джурукма" с 2 кабела и една интересна пластмаса на другия край. Стои ... май под и леко вдясно от корпуса на дросела (по спомен).

                    На някои има винт за регулировка, предполагам, че е на обратната пружина, но никога не съм го бъзикал, не се е налагало.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #25
                      От: проблем в запалването на Витара.

                      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                      е те това лосче регулира сместа бензин въздух ,ама не го барй по добре да не пресереш повече , то дава инфо на компа колко въздух влиза в мотора и казва колко бензин да налее дюзата , не съм изучавал подробно инжекцията на витара за това се обърни към колегата тефчо ,той си пада по джапанезетата аз повече по дойчландите
                      Задачата на това лостче e не да дава инфо колко въздъх влиза и не регулира сместа бензин въздух.За тая работа са дебитомерите,те подават колко въздух влиза а оттам компа се оправя квото му е зададено.


                      Онова на дроселната клапа с реостата ... да не е ТПС?
                      Да теф4о точно тпс е (throttle position sensor)
                      Бялото BUZUKI 1.6 8в
                      0899368772 ;) 0897229322

                      Коментар


                      • #26
                        От: проблем в запалването на Витара.

                        Първоначално публикуван от SaTaNaTa_83_stz Преглед на мнение
                        Колега на моята Витара като свалих стъпковия мотор от страната която се хваща към алуминия има нещо като платка с едно реостатче и едно лосче което бута клапата на инжекциона.Това е за мотор 1.6 16 V G16B.
                        Hе си свалил стъпковия мотор(щото нямаш) а тпс-а.
                        Бялото BUZUKI 1.6 8в
                        0899368772 ;) 0897229322

                        Коментар


                        • #27
                          От: проблем в запалването на Витара.

                          Какво? Я по-простичко ми го кажи,защото на трима маистори съм ходил и ми казват че имам!
                          Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                          Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                          "Mud Angels" Stara Zagora

                          Коментар


                          • #28
                            От: проблем в запалването на Витара.

                            Казвам: Витарата стъпкови мотори няма никъде. Обаче байпасния клапан (IACV или Idle Air Control Valve, демек регулируем клапан за празния ход), понякога го наричат "стъпково". на някои коли наистина е стъпково (примерно Корса), на други е мотор, но обикновен, с редуктори, а на повечето си е като на Витарата - просто един най-обикновен електромагнитен клапан, който се управлява с честотен сигнал, или ако трябва да сме по-точно - ШИМ (Широчинно-импулсна модулация). на прост български - даваш повече ток (на импулси!), отваря повече и обратното.

                            Ролята на тоя клапан е да пуска повече или по-малко въздух, заобикаляйки дроселната клапа (от там и байпас, щото си е точно това). Когато двигателя е на празен ход, компа следи оборотите и ако тръгнат да падат, отваря клапана малко повече, съответно тръгва малко повече въздух, което води до малко повечко бензин и така нататък. Резултатът е, че двигателя не си мени оборотите, когато натиснеш спирачките или пуснеш фаровете.
                            Това е много повърхностно и доста грубо обяснение, но мисля, че е достатъчно ясно.

                            От там нататък. Онова на дроселната клапа с 3, 4 или 5 извода, не помня на G16B с колко е, e TPS или Throtle position Sensor, а на български - най0обикновен потенциометър, обикновено с контакт в едната страна, който казва на компа къде точно е педала на газта. В смисъл - дали и колко е натиснат.
                            Когато не е на мястото си, компа се шашка, щото данните за положението на педала се разминават с истината и с показанията на другите датчици. Когато разминаването е малко, може леко да вдигне разхода на бензин или да работи неустойчиво на празен ход и в ниските преходни режими. Когато е голямо, директно светва чек-а.
                            Това също е доста обобщено, но ако си бъзикал ТПСа, вземи го нагласи на мястото му, някъде маше пуснати инструкции как се прави.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #29
                              От: проблем в запалването на Витара.

                              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                              Казвам: Витарата стъпкови мотори няма никъде. Обаче байпасния клапан (IACV или Idle Air Control Valve, демек регулируем клапан за празния ход), понякога го наричат "стъпково". на някои коли наистина е стъпково (примерно Корса), на други е мотор, но обикновен, с редуктори, а на повечето си е като на Витарата - просто един най-обикновен електромагнитен клапан, който се управлява с честотен сигнал, или ако трябва да сме по-точно - ШИМ (Широчинно-импулсна модулация). на прост български - даваш повече ток (на импулси!), отваря повече и обратното.

                              Ролята на тоя клапан е да пуска повече или по-малко въздух, заобикаляйки дроселната клапа (от там и байпас, щото си е точно това). Когато двигателя е на празен ход, компа следи оборотите и ако тръгнат да падат, отваря клапана малко повече, съответно тръгва малко повече въздух, което води до малко повечко бензин и така нататък. Резултатът е, че двигателя не си мени оборотите, когато натиснеш спирачките или пуснеш фаровете.
                              Това е много повърхностно и доста грубо обяснение, но мисля, че е достатъчно ясно.

                              От там нататък. Онова на дроселната клапа с 3, 4 или 5 извода, не помня на G16B с колко е, e TPS или Throtle position Sensor, а на български - най0обикновен потенциометър, обикновено с контакт в едната страна, който казва на компа къде точно е педала на газта. В смисъл - дали и колко е натиснат.
                              Когато не е на мястото си, компа се шашка, щото данните за положението на педала се разминават с истината и с показанията на другите датчици. Когато разминаването е малко, може леко да вдигне разхода на бензин или да работи неустойчиво на празен ход и в ниските преходни режими. Когато е голямо, директно светва чек-а.
                              Това също е доста обобщено, но ако си бъзикал ТПСа, вземи го нагласи на мястото му, някъде маше пуснати инструкции как се прави.
                              Колега аз съм го върял на двете страни и освен разлика в свободние ход в вървежа няма обеден съм Пробвано е.Ама намери темата за настройката да го направя както трябва.
                              Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                              Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                              "Mud Angels" Stara Zagora

                              Коментар


                              • #30
                                От: проблем в запалването на Витара.

                                Първоначално публикуван от SaTaNaTa_83_stz Преглед на мнение
                                Какво? Я по-простичко ми го кажи,защото на трима маистори съм ходил и ми казват че имам!
                                Tея майстори са толкова и майстори,теф4о го е описал и то много точно,имаме клапан а не както го наричат стъпково моторче.
                                По късно ще потърся данни за правилното регулиране.
                                Бялото BUZUKI 1.6 8в
                                0899368772 ;) 0897229322

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X